Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikkeno’ .. har akkurat sett torsdagens episode på Viafree - den bare begynte rett på etter kveldens episode var ferdig .. Er det bare jeg som har sett den? Visste ikke at de la ut torsdagens på onsdag.. Med parsermonien og hele pakka!!😳🤪

Anonymkode: 8dd86...709

Dette er ikke spoilertråden!

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, Meadow skrev:

Dette er ikke spoilertråden!

Blir programmet spoilet for deg når du får vite at morgendagens episode lå ute? Vedkommede sa jo ingenting annet enn at det var parseremoni i episoden, og det er det såvidt meg bekjent hver eneste torsdag 🤭

Liker ikke helt Adele i denne settingen, føler ikke hun passer helt inn i Paradise-konseptet. Hun virker litt fjern når det gjelder spill. De andre mener jo hun har valgt side, men det virker som hun tar valg fullstendig i blinde og ikke aner hva hun driver med, eller tenker på utfallet av avgjørelsene sine.

Hun virker litt som en Leo-type som egentlig bare ville være med for opplevelsens skyld, og det slår litt feil når hun kommer inn såpass sent, og midt i et ganske intenst spill. Hun skulle nok heller vært med fra start.

Anonymkode: dd795...62c

• Liker 16
Gjest Malika
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun ser søt ut. Ikke pen, ikke vakker, veldig plain Jane. Det har ingenting med fillers/sminke å gjøre, men ansiktstrekk. Hadde ikke registrert henne om vi hadde stått i samme rom. Men jaja folk har forskjellig smak :klo:

Anonymkode: af063...23c

Som jeg skriver, det handler om hele pakka. Adele har et kroppsspråk og en utstråling som jeg tror de fleste ville lagt merke til. Å kalle henne plain Jane... Vel, da tror jeg mange har et urealistisk bilde på hvordan man ser ut. De aller fleste mennesker er gjennomsnittlige ved første øyekast, og noen få skiller seg ut. Og jeg sier ikke at de gjennomsnittlige ikke er vakre, men det er nå bare slik at det er en form for  skjønnhet som er objektiv og ikke subjektiv. Uansett om det er den du vil se ut som eller eventuelt tenner på. Handler lite om smak, som du sier. 

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir programmet spoilet for deg når du får vite at morgendagens episode lå ute? Vedkommede sa jo ingenting annet enn at det var parseremoni i episoden, og det er det såvidt meg bekjent hver eneste torsdag 🤭

Liker ikke helt Adele i denne settingen, føler ikke hun passer helt inn i Paradise-konseptet. Hun virker litt fjern når det gjelder spill. De andre mener jo hun har valgt side, men det virker som hun tar valg fullstendig i blinde og ikke aner hva hun driver med, eller tenker på utfallet av avgjørelsene sine.

Hun virker litt som en Leo-type som egentlig bare ville være med for opplevelsens skyld, og det slår litt feil når hun kommer inn såpass sent, og midt i et ganske intenst spill. Hun skulle nok heller vært med fra start.

Anonymkode: dd795...62c

takk skal du ha. Yes, var bare et spørsmål - ikke min intensjon å spoile noe! Lurer fortsatt da.. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

takk skal du ha. Yes, var bare et spørsmål - ikke min intensjon å spoile noe! Lurer fortsatt da.. 

Enig i at du ikke spoilet noe som helst. :) Det kom ikke opp automatisk hos meg, så det var merkelig. :klo: Kanskje var det en feil som de hadde fått rettet før jeg så episoden? 

Er forresten enig med Thea. Skulle trodd noen hadde dødd etter hver parseremoni...

• Liker 6
Gjest Kjærlighetsbarn98
10 minutter siden, The Kitten skrev:

Er forresten enig med Thea. Skulle trodd noen hadde dødd etter hver parseremoni...

Ja, dette har jeg tenkt lenge. Jeg synes også det blir vel mye grining på TV, samtidig er jeg jo veldig emosjonell selv, så jeg vet ikke hvordan jeg selv ville reagert i de situasjonene. 

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ja, dette har jeg tenkt lenge. Jeg synes også det blir vel mye grining på TV, samtidig er jeg jo veldig emosjonell selv, så jeg vet ikke hvordan jeg selv ville reagert i de situasjonene. 

Jeg skulle skrive noe fornuftig til svar, men glemte hva det var. 

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Episoden var tilgjengelig hos meg også, aner ikke hvorfor. Jeg så den etter jobb på torsdag, så den lå ganske lenge ute.

Anonymkode: 72f55...a1e

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Thea K har blitt søtere og søtere gjennom seriens løp. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

Har må jeg si meg uenig. For meg er det motsatt, hadde sansen for henne i starten, men dette har forsvunnet. Den der latteren denne uken var jo direkte utrivelig å høre på.

• Liker 22
Gjest Malika
6 timer siden, missmcbeal skrev:

Har må jeg si meg uenig. For meg er det motsatt, hadde sansen for henne i starten, men dette har forsvunnet. Den der latteren denne uken var jo direkte utrivelig å høre på.

Det er på grensen til mobbing å kritisere noen for hvordan latteren høres ut. 

7 minutter siden, Malika skrev:

For min del var det mer at hun satt på sin høye hest og ikke innså at hun kunne falle av og latteren understrekte det (uavhegig av hvordan den høres ut). 

• Liker 14
Annonse
AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Thea K har blitt søtere og søtere gjennom seriens løp. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

Enig. Og mye penere. Hun har nydelige øyne og brunfargen får de til å poppe enda mer

Anonymkode: cd323...f22

• Liker 2
31 minutter siden, Malika skrev:

22 minutter siden, The Kitten skrev:

For min del var det mer at hun satt på sin høye hest og ikke innså at hun kunne falle av og latteren understrekte det (uavhegig av hvordan den høres ut). 

For min del hørtes latteren hennes veldig skadefryd og selvtilfreds ut. Som The Kitten her sier så må det settes i sammenheng med i settingen det ble sagt. For meg var det en underliggende tone bak som sa "Jeg er bedre enn alle andre, derfor blir jeg ikke sendt ut, for en tåpelig tanke". 

Som sagt, jeg har hatt sansen for Thea før. Hun virket jordnær og søt i starten, men de siste ukene synest jeg hun har vist noen veldig usjarmerende sider ved seg selv, personlighetsmessig. Det var altså ikke en kritikk av hvordan latterens hennes hørtes ut med beskrivelser som fin eller stygg, men hva det signaliserte. Og det var utrivelig å høre på.

• Liker 16
AnonymBruker
2 timer siden, Malika skrev:

Det er et hån mot de som faktisk opplever grov  mobbing å sammenligne det med en slengkommentar om en latter i en setting. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

• Liker 13
Gjest Malika
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et hån mot de som faktisk opplever grov  mobbing å sammenligne det med en slengkommentar om en latter i en setting. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

Det finnes grader av mobbing. Jeg synes Tea K har fått mye hets i denne tråden. Jeg hadde iallfall blitt lei meg og følt meg mobbet om jeg hadde lest dette.

Forresten finnes det mennesker i verden som blir torturert og voldtatt på daglig basis. Det er homofile som ikke kan leve ut sin legning. Det er kvinner som må dekke seg til og være underdanig sin mann. Så det er grader av hets og krenkelser. Skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...