Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Tror du ikke Mario kanskje heller tenker hva som er best for seg selv? Å velge Adrian er vel kanskje ikke så lurt dersom det blir en fysisk konkurranse, da er det jo lurere for Mario å velge f.eks. Marius for egen overlevelse.

Jeg skjønner ikke om det er en fordel å bli førstekjempe eller ikke? På Farmen er det ikke det. 

Synes denne temauken var vanskelig å forstå seg på 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg skjønner ikke om det er en fordel å bli førstekjempe eller ikke? På Farmen er det ikke det. 

Synes denne temauken var vanskelig å forstå seg på 

Det er vel fordel i den forstand at man kan velge hvem som blir andrekjempe? Utifra det jeg har sett fra farmen så tenker vel førstekjempene taktisk og velger de som andrekjempe som de gjerne har en sjanse til å slå? Det er derfor jeg tror at Mario eventuelt ikke kommer til å velge Adrian, da han heller vil velge noen som han kan slå.

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Det er vel fordel i den forstand at man kan velge hvem som blir andrekjempe? Utifra det jeg har sett fra farmen så tenker vel førstekjempene taktisk og velger de som andrekjempe som de gjerne har en sjanse til å slå? Det er derfor jeg tror at Mario eventuelt ikke kommer til å velge Adrian, da han heller vil velge noen som han kan slå.

Men vil taperen av tvekampen bli sendt ut eller få fredning? 

Skrevet
Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

I Farmen blir jo taperen sendt ut, så det er det jeg tror kommer til å skje her. Eventuelt så får vinneren enn fredning. Taperen vil nok iallfall ikke få en fordel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Kommer an på hvem av dem produksjonen liker best tenker jeg..

Anonymkode: cf193...0a3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Liker bloggen til Mario! Litt uventet, men han skriver bedre enn de første PH jenter og viser seg å være litt mer ydmyk utgave i virkeligheten 👍🏼

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker bloggen til Mario! Litt uventet, men han skriver bedre enn de første PH jenter og viser seg å være litt mer ydmyk utgave i virkeligheten 👍🏼

Hva heter bloggen hans?

Anonymkode: 1b4e2...63d

AnonymBruker
Skrevet

De spoilet hvem som blir valgt som andre kjempe.

Opplever at de har spoilet mye denne sesongen - på "neste episode/imorgen 

Anonymkode: dd52f...39e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De spoilet hvem som blir valgt som andre kjempe.

Opplever at de har spoilet mye denne sesongen - på "neste episode/imorgen 

Kan ikke se de har spoiler det jeg?

Anonymkode: 7f431...200

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter bloggen hans?

Anonymkode: 1b4e2...63d

Mario Riera 

Skrevet

Liker mario og Sofie mye bedre når jeg har lest bloggene deres litt! 

Men herregud Severin ser sykt skummel ut!

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, jeg ser meg frabedt å bli kalt veganer bare fordi jeg syns det er dobbeltmoral å sutre over en høne som blir bundet fast i et par timer, kontra dyr som står hele livet så og si i bås. For all del, folk kan jo syns det er teit, men dyremishandling? Se til alle hundene som står bundet fast her hjemme da, er det dyremishandling? Er det noe bedre å støtte filmer som bruker dyr som rekvisitta? 

Tro hva du vil, men jeg spiser kjøtt, men det kjøttet kommer fra en lokal slakter hvor jeg har garanti for at dyra har hatt et bra liv før de dør.

Anonymkode: dc6e0...994

JEG er veganer ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde Tix og Marthe sex?🧐

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde Tix og Marthe sex?🧐

Anonymkode: 7689f...6cb

Så sånn ut!😁

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Summ skrev:

Liker mario og Sofie mye bedre når jeg har lest bloggene deres litt! 

Men herregud Severin ser sykt skummel ut!

Jeg synes ikke han ser skummel ut,men han blir litt for hissig (eller forbanna sa han vel selv).

AnonymBruker
Skrevet

Marte oppfører seg som en fjortis, eller er det bare meg? 🙃 Slitsomt når hun snakker i sync..og ler med munnen lukket hele tiden 

• Liker 14
Skrevet
10 timer siden, nicecar skrev:

Farmen uke er helt snork!

Enig! Jeg misliker Severin og bryr meg ikke så mye om Fredrik heller. Tar meg selv i halvveis å gjøre andre ting mens jeg ser på episodene nå. Orker ikke bare sitte å glo på tvn for det er så kjedelig. Eneste jeg håper på er at Adrian for all del ikke ryker, men at Mario eller Marcus gjør. Mario er jeg dritlei og Marcus er helt snork for meg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vet dette skjedde på mandag, men jeg kommer faktisk ikke over at Henrik ikke vet hva et fjøs er. Herregud, den gutten er dum. 

Enig i at Mario må ut, Markus kan også godt ryke. Henrik er i det minste underholdende, Adrian er herlig, Andreas vingler jeg mellom å like og ikke like, men han kan også være veldig underholdende da. 

Anonymkode: 993d6...d9f

• Liker 19
Skrevet
17 timer siden, Lita_go skrev:

Så sånn ut!😁

Hadde aldri sett for meg at Andreas var den første til å ha sex der inne. Dersom en ikke teller Marios "kosing" med Bettina og Sofie.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...