Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tvekamp også da eller? 😂 Det hadde vært gøy!

Anonymkode: cf193...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 25.4.2019 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Spør i denne tråden jeg. Så et klipp på instagram fra God Kveld Norge eller hva det nå var, og der er det ei tøtte jeg har sett i flere videoer på insta. Hun virker ikke som den smarteste kniven i skuffen med måten hun prater på og ler på, haha... Hun sa blant annet at hun skulle stå på slalåååååm i påska, også ler hun med den rare latteren sin. Var hun med i Paradise? Hvem er hun i så tilfelle? :P Har fillers i leppene, mørkt hår.. 

Anonymkode: a3f3f...72b

«Smarteste kniven i skuffen» er jo klassisk PH-språk :) Kniver er skarpe og blyanter er spisse.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann selv og skulle ønske jeg hadde personligheten til Adrian. Tvers i gjennom en bra fyr! 

• Liker 6
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tvekamp også da eller? 😂 Det hadde vært gøy!

Anonymkode: cf193...0a3

Jepp, det kommer også

Skrevet

Har ikke sett meg opp før nå.

Synd med Sofie.. Det har fram til nå vært hennes sesong.. 

Regner med at hun kommer inn igjen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Spiralis skrev:

Har ikke sett meg opp før nå.

Synd med Sofie.. Det har fram til nå vært hennes sesong.. 

Regner med at hun kommer inn igjen.

Håper Bettina kommer inn i mellomtiden, lurer seg inn hos Mario igjen, så Sofie får smake det Bettina opplevde. Så vil det til slutt være Mario som sitter igjen med svarteper. 

tenor.gif?itemid=4633722

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Bettina kommer inn i mellomtiden, lurer seg inn hos Mario igjen, så Sofie får smake det Bettina opplevde. Så vil det til slutt være Mario som sitter igjen med svarteper. 

tenor.gif?itemid=4633722

Du må telle uker

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Spiralis skrev:

Du må telle uker

Hva mener du? Det er jo fortsatt lenge igjen, så mye kan skje. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo fortsatt lenge igjen, så mye kan skje. 

Fra en rent teknisk side og tidligere sesonger. Ser ikke for meg at Bettina kommer inn igjen. Alt for lenge siden. Hvor mange uker er det siden hun ble sendt ut? Robin kanskje. Ingen lengre tilbake enn det. I og med at de hadde en runde med å sende tidligere deltakere inn i så virker det fjernt å holde noen i Mexico så lenge uten at de var med blant de som kunne komme inn igjen. 

Men jeg er ikke ekspert, så jeg kan selvfølgelig ta helt feil :)

Skrevet
På 26.4.2019 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Hun finnes jo ikke pen. Har du sett munnen hennes?

Anonymkode: 684ce...df8

At hun har en personlighet som ikke alle liker er greit,er ikke noe fan selv,men du går for langt når skriver stygt om utseende hennes!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Tears in heaven skrev:

At hun har en personlighet som ikke alle liker er greit,er ikke noe fan selv,men du går for langt når skriver stygt om utseende hennes!

Er det bedre å snakke ned om personligheten? Man er jo født med den personligheten man har.. jeg for eksempel er introvert med lite energi, og blir ikke godt likt pga det. Skylle gjerne hatt en annen personlighet om jeg kunne. 

Anonymkode: f7669...d78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre å snakke ned om personligheten? Man er jo født med den personligheten man har.. jeg for eksempel er introvert med lite energi, og blir ikke godt likt pga det. Skylle gjerne hatt en annen personlighet om jeg kunne. 

Det var da litt av en påstand. Det er da ikke noe nytt at personligheten er et resultat av både genetikk og psykososiale faktorer. Du, i likhet med alle andre, klarer å moderere oppførselen sin. Det er fullstendig ansvarsfraskrivelse å hevde at man er født med den personligheten man har som om man ikke kan velge hvordan man oppfører seg. 

• Liker 12
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er noen forskjeller,for folk kan endre på personlighet,når man er ung gjør man litt andre valg enn når mann er voksen,utseende er noe annet

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da litt av en påstand. Det er da ikke noe nytt at personligheten er et resultat av både genetikk og psykososiale faktorer. Du, i likhet med alle andre, klarer å moderere oppførselen sin. Det er fullstendig ansvarsfraskrivelse å hevde at man er født med den personligheten man har som om man ikke kan velge hvordan man oppfører seg. 

Er helt enig med deg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Spiralis skrev:

Fra en rent teknisk side og tidligere sesonger. Ser ikke for meg at Bettina kommer inn igjen. Alt for lenge siden. Hvor mange uker er det siden hun ble sendt ut? Robin kanskje. Ingen lengre tilbake enn det. I og med at de hadde en runde med å sende tidligere deltakere inn i så virker det fjernt å holde noen i Mexico så lenge uten at de var med blant de som kunne komme inn igjen. 

Men jeg er ikke ekspert, så jeg kan selvfølgelig ta helt feil :)

Produksjonen har faktisk sendt folk hjem til Norge, og så ringt dem for å spørre om de vil komme tilbake :) Så det er mye mulig. Jeg tror Bettina kommer inn igjen, fordi da hun sjekket ut sa hun at hun ville fortsette livet på PH sammen med Mario, og da stod det #tobecontiniued... Så, ja, et ganske åpenbart hint om at hun kommer inn igjen :P 

Anonymkode: dc6e0...994

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppførsel og personlighet er ikke det samme! Her er det mange som skriver at hun har en ræva personlighet... sier bare ag det ikke er noe bedre å snakke dritt om personligheten enn om utseende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Tears in heaven skrev:

Er noen forskjeller,for folk kan endre på personlighet,når man er ung gjør man litt andre valg enn når mann er voksen,utseende er noe annet

Jeg skulle gjerne hatt en annen personlighet enn den jeg har, folk liker den ikke. Men jeg oppfører meg aldri dårlig eller slemt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppførsel og personlighet er ikke det samme! Her er det mange som skriver at hun har en ræva personlighet... sier bare ag det ikke er noe bedre å snakke dritt om personligheten enn om utseende. 

Nå er jo ikke det utseendet hun har hennes "eget" lenger heller.

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo ikke det utseendet hun har hennes "eget" lenger heller.

Anonymkode: 7689f...6cb

Nettopp. Derfor er det på en måte mer innafor å kritisere utseende enn personligheten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...