Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, wolfpotion skrev:

Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen du heller 😅

Men folkens, skjønner at dere ikke liker Sofie, hun er ikke akkurat den hyggeligste der inne. Men sånn som dere snakker om utseende hennes synes jeg dere burde holde dere for gode til, gir ingenting til diskusjonen. Det er helt fair å ikke synes hun er pen, men å legge ut bilder i uheldige vinkler, kalle henne navn og le synes jeg er litt kvalmt. 

Jeg skjønte det slik at det heller var reaksjonen til Sofie da hun tapte konkurransen det ble vist til. Det var jo ganske priceless. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, wolfpotion skrev:

Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen du heller 😅

Men folkens, skjønner at dere ikke liker Sofie, hun er ikke akkurat den hyggeligste der inne. Men sånn som dere snakker om utseende hennes synes jeg dere burde holde dere for gode til, gir ingenting til diskusjonen. Det er helt fair å ikke synes hun er pen, men å legge ut bilder i uheldige vinkler, kalle henne navn og le synes jeg er litt kvalmt. 

Enig. Jeg er ikke glad i væremåten til Sofie, men å holde på som det blir gjort nå er ikke greitt. Kan vi ikke heller diskutere spillet der inne?

Endret av missmcbeal
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å si at Sofie ikke er pen blir for dumt! Alle jentene der inne er pene! Sofie skiller seg litt ut pga en fin kropp og lyse øyne til ellers ganske mørkt både hud å hår. 

Men de er alle over gjennomsnittet pene! Vert gøy å sett dete som sitter å skriver at hun ikke er pen...

Anonymkode: 6b47b...93f

Jeg er faktisk veldig pen.

Anonymkode: 7f9d0...02d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er veldig spent på hvem som ryker ut i kveld. Veldig glad for at Thea og Adrian vant og Jamilla fikk fredningen. Jamilla stiller seg kanskje bak Mario, men spørsmålet er om Sofie klarer å redde seg inn hos noen andre. Nå har iallfall Sofie og Mario fått alt for lite motstand de siste ukene, så jeg synest det er på tide at de blir splittet!

Må forresten si at det er utrolig fortjent at Marthe og partneren kom på sisteplass. Det har jo lenge blitt påstått fra de andre  at Marthe gjør ingenting for å spille og at hun bare er der på badeferie. Synest de var kjapp med å dømme henne, men etter å ha sett innsatsen i Mr og Mr. Paradise blir det veldig tydelig at Marthe ikke gjør så mye for å påvirke spillet. Synest synd på partneren. Lurer på om han egentlig synest det var greitt på å bruke tid på å sole seg og bade. Ganske sikker på at ingen av de andre guttene der inne hadde gått med på å bruke tid på det under en så viktig konkurranse. Marthe utdanner seg attpåtil som PT, så hun burde jo kunne tatt fordel av det.

Endret av missmcbeal
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg/dere unna denne tråden og skriv heller i spoilertråden!!!!

Anonymkode: 686c7...eb2

Episoden ble jo sluppet kl 17. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Episoden ble jo sluppet kl 17. 

Ikke på Tv3!!! Der blir den sluppet 21.30. Jeg har sett flere slike innlegg i denne tråden, men din kommentar ødelegger jo alt!!

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte det slik at det heller var reaksjonen til Sofie da hun tapte konkurransen det ble vist til. Det var jo ganske priceless. 

Ja det var det jeg mente :) Og det skriver jeg jo også (regner med det er mitt innlegg vedkommende referer til).

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg/dere unna denne tråden og skriv heller i spoilertråden!!!!

Men når du vet at andre kan se episoden fra 17.00, hvorfor oppsøker du denne tråden da? Rekker ikke jeg å se en episode før dagen etter den er sendt klarer jeg faktisk å la vær å gå inn her (og andre steder) og lese. Lettere å endre egen atferd enn andres!! Slutt å syt.

Anonymkode: 7f431...200

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men når du vet at andre kan se episoden fra 17.00, hvorfor oppsøker du denne tråden da? Rekker ikke jeg å se en episode før dagen etter den er sendt klarer jeg faktisk å la vær å gå inn her (og andre steder) og lese. Lettere å endre egen atferd enn andres!! Slutt å syt.

Det finnes en annen tråd for det, spoilertråden!! Oppsøk den heller enn å ødelegge Paradise for oss som ser episodene på tv3! Sjæl!

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er jo faktisk ment for de som følger tidene til TV3 og ikke Viaplay. Det finnes en egen spoiler-tråd :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett episoden og kan si at det som ble skrevet over ikke er riktig, så er ikke spoilet enda.

Anonymkode: eaf5d...b5d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Cleopatra. skrev:

Denne tråden er jo faktisk ment for de som følger tidene til TV3 og ikke Viaplay. Det finnes en egen spoiler-tråd :)

Hvor står det da? Spoilertråden inneholder jo mye annet slik som når deltakerne er aktive på instagram etc. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett episoden og kan si at det som ble skrevet over ikke er riktig, så er ikke spoilet enda.

Anonymkode: eaf5d...b5d

Da har du sett feil episode. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det da? Spoilertråden inneholder jo mye annet slik som når deltakerne er aktive på instagram etc. 

Mulig jeg tar feil, men det inntrykket jeg har fått ved å lese denne tråden :) Samt at den andre er spesifisert som spoiler-tråd.

AnonymBruker
Skrevet

Har opprettet en tråd for oss som vil diskutere episoden etter den sluppet klokka 17.00, men som ikke ønsker å gå inn i spoilertråden. Synd at det skal skape så mye splid da er ønskelig å holde diskusjoner samlet, men begynner å bli et gjentakende problem at det blir konflikter på grunn av spoiling av dagens episoden, og det er kjedelig å måtte vente med å diskutere. Velkommen hit alle som ønsker!

Anonymkode: 823a9...d50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Cleopatra. skrev:

Mulig jeg tar feil, men det inntrykket jeg har fått ved å lese denne tråden :) Samt at den andre er spesifisert som spoiler-tråd.

Det har vel egentlig aldri blitt spesifisert. Den andre tråden ble vel opprettet i hovedsak for spekulasjoner. Det kan du også se av de første sidene. 

I denne tråden har det blitt lagt ut mye etter kl 17. Men jaja, nå har vi jo tre tråder om PH. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel egentlig aldri blitt spesifisert. Den andre tråden ble vel opprettet i hovedsak for spekulasjoner. Det kan du også se av de første sidene. 

I denne tråden har det blitt lagt ut mye etter kl 17. Men jaja, nå har vi jo tre tråder om PH. 

Du har sikkert rett :)

Hele 3 ja :laugh: Jaja, hvorfor ikke! 

AnonymBruker
Skrevet

Når Thea holdt på i den andre delen, i den røde kjolen, så var det et øyeblikk det kom en sånn sommerfugl i skrittet hennes.

Var hun uten truse? :hakeslepp: .. eller tar jeg feil?

Vise musa for å vinne ... Håper det i så fall var et uhell.. 

Anonymkode: b031b...9cb

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når Thea holdt på i den andre delen, i den røde kjolen, så var det et øyeblikk det kom en sånn sommerfugl i skrittet hennes.

Var hun uten truse? :hakeslepp: .. eller tar jeg feil?

Vise musa for å vinne ... Håper det i så fall var et uhell.. 

Anonymkode: b031b...9cb

Hun hadde gulltruse på, som var en del av den første outfiten. Var nok med vilje at det skulle ut som hun viste noe, men så va det bare en gulltruse. Synest faktisk det var ganske morsomt akkurat det der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...