Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg og tenkt på. Det får meg til å tenke at det er mye som skjer i klippen. Hvis Jamilla er så kjip som hun fremstår på TV, så hadde vel Thea gått lei... Eller så er bare Thea veldig smart og holder ut bitchingen for å ha en evig lojal støttespiller det inne. Jamilla har ingen andre der inne og vil mest sannsynlig gjøre alt for Thea.

Anonymkode: 19b4d...c74

Thea MÅ jo ha Jamilla som alliert. Er jo ingen andre der som har kunnet være det til nå, de går jo inn i «gjengen» alle som en. Forøvrig så liker jeg Jamilla, om enn hun er litt «drama». Spennende hva Kine velger å gjøre nå. Men hittil ser det jo ut som at om de nye som kommer inn er sterke individer så velger de Thea, er de litt mer usikre så velger de «gjengen». 

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil påstå at Mario er langt mer umoden enn henne, er konstant forbanna på alle og klikker i vinkel samtidig som han krever at Tea K skal ta ut en sjokolade hun la i bhen fordi han skulle ha AKKURATT den. Hvor gammel er han egentlig, 3 år?

Anonymkode: 7689f...6cb

Ja synes at gjengen generelt i år er veldig umodne. Liker ikke å være party pooper, men er nesten så de burde dra opp aldersgrensen. Men det kommer de nok aldri til å gjøre..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heier ikke på Marthe. Synes hun er altfor naiv. Hun sier heller ikke en dritt og gjør bare det andre sier hun skal gjøre.

Anonymkode: c1c3e...009

Det er jo dritsmart av henne. Og jo, hun har egen vilje. Se bare hvor irritert hun ble på Simen og munndiareen hans. Hun kommer til finalen, garantert!❤️ Heiiia Marthe 

Anonymkode: 684ce...df8

• Liker 5
Skrevet

Lurer på om folk der hadde likt Sofie om hun var mindre pen. Tror de ville syntes hun var irriterende og plagsom da

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bose skrev:

Lurer på om folk der hadde likt Sofie om hun var mindre pen. Tror de ville syntes hun var irriterende og plagsom da

Men så er det akkurat det da. Er hun egentlig så forferdelig pen? Hun har veldig fin kropp, men jeg syns helt ærlig ikke at hun er så veldig ansiktspen og jeg syns heller ikke at hun er den peneste på hotellet. Personligheten farger jo selvsagt inntrykket mitt, men jeg syns de filler-leppene hennes drar ned utseendet hennes betraktelig. 

Anonymkode: 993d6...d9f

• Liker 30
Skrevet

Hun er desidert en av de vakreste der inne, men personligheten gjør henne ikke så fin lenger. Artig å se hvordan "de pene" blir sett opp til og nærmest forgudet der inne. Ingen tør jo røre Mario eller Sofie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så er det akkurat det da. Er hun egentlig så forferdelig pen? Hun har veldig fin kropp, men jeg syns helt ærlig ikke at hun er så veldig ansiktspen og jeg syns heller ikke at hun er den peneste på hotellet. Personligheten farger jo selvsagt inntrykket mitt, men jeg syns de filler-leppene hennes drar ned utseendet hennes betraktelig. 

Helt enig - hun har fin kropp, men synes ikke at hun er noe spesielt pen å se på ellers. Er mange andre på hotellet jeg ville dratt frem som betraktelig penere å se på enn Sofie! Skjønner ikke hva folk ser i hu som er så «pent»😳

Anonymkode: 7f431...200

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Håret til Sofie ser så kunstig ut! Vet det er farget opp og ned, men det ser ikke naturlig ut i det hele tatt. Har hun mye extensions??

Anonymkode: 77413...de5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Bose skrev:

Hun er desidert en av de vakreste der inne, men personligheten gjør henne ikke så fin lenger. Artig å se hvordan "de pene" blir sett opp til og nærmest forgudet der inne. Ingen tør jo røre Mario eller Sofie.

Jeg synes hun er den minst pene der inne, og det var før hun åpnet munnen. Den peneste jenta synes jeg er Tea Kristine, men hun er jo en like stor bitch som Sofie. Tror egentlig din konklusjon er feil. Det er nok ikke fordi de er så "pene" men kanskje de er dominerende og de andre synes det er bedre å være en sau, enn en leder?

Anonymkode: 686c7...eb2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.  hun har den fineste kroppen, men etter min smak er Thea penest.

Anonymkode: 7f9d0...02d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håret til Sofie ser så kunstig ut! Vet det er farget opp og ned, men det ser ikke naturlig ut i det hele tatt. Har hun mye extensions??

Hun har ikke extensions.

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke extensions.

Da har hun bare farget håret sitt helt livløst. Det er som å se håret på et lik som har ligget litt for lenge.

• Liker 8
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hun er den minst pene der inne, og det var før hun åpnet munnen. Den peneste jenta synes jeg er Tea Kristine, men hun er jo en like stor bitch som Sofie. Tror egentlig din konklusjon er feil. Det er nok ikke fordi de er så "pene" men kanskje de er dominerende og de andre synes det er bedre å være en sau, enn en leder?

Kan godt hende det. Men hvor tror du Sofie har fått selvtilliten og attituden sin fra? De aller fleste vil nok syntes hun er veldig pen. Det jeg mente var at hun aldri hadde kommet så langt hvis ikke hun hadde utseende med seg. Men hun ville nok vært penere med ett naturlig look ja.

Endret av Bose
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

YES! Thea og Adrian knuste de andre. Det var synd at Marthe og Markus var så dårlige, siden jeg hadde mye heller sett at Tea K og Henrik tapte. 

Nå blir det spennende å se hvordan sammensetningen på parsermonien blir og hvem som får fredningen. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte ikke at det skulle avsløres i kveld. Hvordan tenker dere at sammensetningen blir i morgen da? Hvis Jamilla går til Mario tenker jeg at Sofie enten går til Tix eller Markus. Føler hun klarer å overbevise begge, så jeg er litt redd for at Marthe eller Kine ryker. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller snakker Mario unormalt fort.. Litt Duracell kanin..

Anonymkode: 82c6f...faa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Bose skrev:

Kan godt hende det. Men hvor tror du Sofie har fått selvtilliten og attituden sin fra? De aller fleste vil nok syntes hun er veldig pen. Det jeg mente var at hun aldri hadde kommet så langt hvis ikke hun hadde utseende med seg. Men hun ville nok vært penere med ett naturlig look ja.

Det er jo bra å ha selvtillitt selv om man ikke er blandt de peneste? Hvorfor hun fremstår så fæl på Paradise vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Bose skrev:

Det har vel ikke så mye med utseende å gjøre, men heller den dominerende stilen hun har som gjør at passive folk som er desperate etter å bli inkludert i gruppa følger etter. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bose skrev:

Hun VAR helt nydelig med sitt naturlige utseende. ( ligger bilde av henne tidligere i tråden her). 

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lagt merke til at siden jeg ser på PH (altså sesonger 5-11) er det alltid den jenta som sjekker inn som den første nye, som ikke er fra starten, som er blant de 3 siste jentene på hotellet på slutten, altså kommer helt fram til finalen eller sjekker ut som sist rett før finalen.

sesong 5 - ingen nye jenter mellom episoder 2-12

sesong 6 - Ann Mariel, røk ut rett før finalen

sesong 7 - Elin, røk ut rett før finalen

sesong 8 - Stine - var i finalen

sesong 9 - Martine Lunde, vant hele dritten

sesong 10 - Ingrid, var i finalen

sesong 11 - Marte ??? 

Det er kanskje den beste tida til å sjekke inn, du er ikke helt fra starten, så er ikke en av de gamle, som er den største trusselen, men også sjekker inn ganske tidlig, så er ikke en av de nye så må raskt ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...