Gå til innhold

Hvor har du reist denne vinteren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor har du reist denne vinteren og hvor mye penger brukte du på hotell og fly?

Anonymkode: 97c44...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye enda, men jeg og kjæresten min skal neste måned til Modena, Italia, for å spise på Osteria Francescana. 

For tre netter på hotell + fly blir det vel rundt 15.000 (pluss mat etc)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i London. Skal dit snart igjen. Reiser dit pga at fra flyplassen hvor jeg bor er det direktefly dit, mens stort sett alle andre reisemål er kjempedyre. Brukte 1500 kr på fly, 1500 på hotell (langhelg).

Blir litt mer når man regner med shopping, kollektivtransport, mat og ikke minst teater/show og øl. :)

Anonymkode: cc03f...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Thailand, 27000kr for direktefly og opphold. Helt ok med 35 plussgrader og se at snøen laver ned hjemme!

Anonymkode: e9d0b...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiste til Edinburgh i romjula. Fly var gratis, pga bonuspoeng. Betalte 3800 kr for 2 stk på hotell i 3 netter. Brukte 20 000 kr til sammen, inkludert mat, hotell, shopping og diverse utflukter.

Reiser alene til London i februar. 7000 kr for 1 natt på gardermoen og 4 netter i London i enkeltrom og 2500 kr for fly tur/retur med BA (business class hjem). Setter av 25 000 kr, som inkluderer fly, mat, hotell og shopping.

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, LiseOslo said:

Ikke så mye enda, men jeg og kjæresten min skal neste måned til Modena, Italia, for å spise på Osteria Francescana. 

For tre netter på hotell + fly blir det vel rundt 15.000 (pluss mat etc)

Høres herlig ut!! Har dere være i regionen før? Jeg har vært til Bologna/Modena/Parma et par ganger og det er flott området for oss som er litt interessert i mat 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig til Paris i desember,  meeen vi lå strak ut med omgangssyke.. hadde betalt 8k for to stk. en langhelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, gard said:

Høres herlig ut!! Har dere være i regionen før? Jeg har vært til Bologna/Modena/Parma et par ganger og det er flott området for oss som er litt interessert i mat 🙂

Vi har vært der før ja. Liker området veldig godt, og gleder meg VELDIG til å spise på Osteria Francescana. 🙂 

Det er neste komplett umulig å få bord, så det blir once in a lifetime der 🙂 

Endret av LiseOslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i Paris og Gøteborg. :) Vurderer en ny europaferie nå snart i februar :)

Anonymkode: 52038...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Bergamo i mars.  Har betalt 1600 kr pr person for fly tur/retur + 3 netter på 4 stjerners hotell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når startet vinteren?  Siden Oktober.

Helgeturer til

Newcastle, Koblenz, Arnhem, Køln, Trondheim

 

Hotell koster omtrent det samme i Europa for akseptabel standard.  Et sted mellom 1200 og 3500 pr natt for dobbeltrom med frokost.  Flybilletter er billige uansett, og av og til kan man kjøre bil eller ta tog.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhelg i Tallinn i desember. Betalte ca. 2800 for fly og hotell, og brukte vel ellers 2500 kr på oppholdet til mat, litt handling og museum. 

Anonymkode: 2af4e...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...