Gå til innhold

Kvinne, hvordan er ditt forhold til kroppen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.1.2019 den 16.29, Em11mily skrev:

Helt supert skrevet, som om jeg skulle sagt det selv.Og ang lengre ben....jeg er storfornøyd så lenge bena rekker opp til hofta 😉 

Det viktigste med bena er veel at de rekker ned til bakken 

skratter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Master1 skrev:

Det viktigste med bena er veel at de rekker ned til bakken 

skratter

Ja herregud så teit det hadde sett ut om dem ikke gjorde det 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Er 50 år og stolt av både meg selv og kroppen min.

Har hatt nok av år med komplekser og dårlig selvfølelse, men de siste ti årene har jeg forstått at det sitter i hodet og ikke på kroppen. Jeg tar riktignok godt vare på meg selv, spiser sunt, trener og lar meg ikke "forfalle". 

Synes jeg har veldig fine armer, skuldre og rygg. Faste og fine med markerte muskler. 

På 18.1.2019 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Det jeg skulle ønske var å ha litt lengre bein, men det får være med de jeg har.😁

Måtte sitere denne, ønsker meg også lengre bein, synes rumpa er litt langt nede på kroppen min, kan også være fordi jeg har lang rygg.  🤣 Låra skulle vært ti cm lengre. Men jeg også tar til takke med de jeg har, tross alt, jeg ser ganske bra ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kroppen min er helt vanlig. Er slank, lav, kunne nok vært strammere her og der - men jeg trener av og til, spiser sunt(ish) og føler meg frisk, så det er godt nok for meg! Trenger ikke se ut som en instababe for å være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...