Gå til innhold

trenger tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ligget rett ut i hele dag med feber og verking i hodet, man vil jo da som regel ta en Paracet for å lindre smertene. Men jeg har det siste året fått skikkelig problemer med å svelge tabletter. var en periode i fjor hvor jeg slet mye med angst og da slet jeg også med å få i meg mat siden jeg følte halsen var tett og at jeg rett og slett ikke greide å svelge det ned, dette har bedret seg, nå er det egentlig bare tabletter som er problemet... Ser de selger flytende varianter og smeltetabletterv av Paracet men at det er for barn, går det da ikke an for å voksne å ta dette da?🤭 Så ja, føler meg så teit som sliter med dette, aldri vært et problem før😣 

Anonymkode: 1fe0c...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brusetabletter finnes i voksen variant, stikkpiller er også en mulighet. 

Anonymkode: 162db...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, trådstarter

 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...