Gå til innhold

Hvordan finner man en annen mann til trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ønsker oss så veldig en trekant med en annen mann men vet ikke helt hvordan vi skal frem. Vi er et par i 30 åra. Vi kjenner ingen vi kunne ha spurt. Er ute på byen veldig sjeldent men har allerede prøvd å hooke med noen uten at det gikk så veldig bra. Hva gjør man? Hva sier man i en sånn situasjon? Er det kanskje bedre å bli bekjent av noen for å så prøve seg? Jeg er redd for å virke for voldsom og intens.

Ps: vi har prøvd Tinder og fikk maaaaange henvendelser. Men det ble bare prat med alle, ingen av de var seriøse. Virket som om de bare var etter bonusmateriale mange av de.  Så Tinder ble bare slettet.

Anonymkode: 50f7d...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt trekant 3 ganger, vi har funnet menn på sexdating og cupido. Ikke vært noe tull og ingen har trekt seg. Skrevet med en god del før vi har valgt hvem vi ville ha med da. 

Anonymkode: caa7f...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetlife.com , nakenprat.com , gaysir.no

Jevnt over synes jeg det er ufattelig vanskelig å finne menn som er verdt å samle på. Tror vi er oppe i to av flerfoldige hundre henvendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bonusmateriale på innlegget men  jeg mente runkemateriale* haha.

Men hvordan er det på slike sider? Hva gjør man for å filtrere bort de "ekle"?

Han ene vi pratet med virket jo så kul og sympatisk. Hadde en fin jobb, var smart og helt normal, men sluttet fra en dag til den andre å prate med oss, ette4 at vi hadde pratet mye sammen, det føltes veldig bortkastet ut, og vi stolte sånn på han. 

Anonymkode: 50f7d...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke nevne nettsider konkret her inne, da jeg er bekymret for innrykk av mange useriøse. Du er anonym, men hbis du sender meg en pm, skal jeg tipse deg om et par steder som jeg selv har opplevd som seriøse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står bonusmateriale på innlegget men  jeg mente runkemateriale* haha.

Men hvordan er det på slike sider? Hva gjør man for å filtrere bort de "ekle"?

Han ene vi pratet med virket jo så kul og sympatisk. Hadde en fin jobb, var smart og helt normal, men sluttet fra en dag til den andre å prate med oss, ette4 at vi hadde pratet mye sammen, det føltes veldig bortkastet ut, og vi stolte sånn på han. 

Anonymkode: 50f7d...848

De ekle og masete avslører seg selv ganske fort. Vi gikk for de som ikke hadde så veldig mye erfaring, mulig vi bare hadde flaks men har funnet en fast en som er veldig alright i allefall. 

Anonymkode: caa7f...5ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et litt nysgjerrig spørsmål til ts; hvilke kriterier velger dere etter, hva betyr mest for dere? tenker på alt fra personlighet, utseende, kropp, størrelse på penis, utholdenhet, alder, sosial status osv osv.

Anonymkode: 92072...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et litt nysgjerrig spørsmål til ts; hvilke kriterier velger dere etter, hva betyr mest for dere? tenker på alt fra personlighet, utseende, kropp, størrelse på penis, utholdenhet, alder, sosial status osv osv.

Anonymkode: 92072...633

Utseende er viktig, og sosial kompetanse. Altså en som er "normal" som man kan ha en  normal samtale med ja kanskje til og med vurdere å bli venner med. Penis størrelse og sosial status er det minste vi bryr oss om.

Og alder er også viktig, kanskje, jeg tenker at 40 år er grensa vår med tanke på at vi er i 30 åra selv. 

Anonymkode: 50f7d...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg tror jeg ville satset på fetlife.com om dere ikke har noen i bekjentskapskretsen som naturlig peker seg ut. På fet er det relativt lett å se hvem som er genuine i sine kinks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...