Gå til innhold

Hva tenker dere om menn som...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Mann som skryter av at han aldri har lest en bok.
For meg som elsker bøker, jobber med bøker, leser masse og synes lite er mer attraktivt enn en intellektuell og belest mann, hadde en mann som aldri leste vært turn-off i seg selv. Når han i tillegg skryter av å være uopplyst... :riste: 

- Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye).
Han hadde neppe vært interessert i meg heller... 

- Mann uten sertifikat (og bil)
Jeg lever fint uten lappen og bil selv, så det hadde vært helt uproblematisk.

- Mann som er overvektig
Med mindre han er så overvektig at det er til hinder for ham i hverdagen ville det gått helt greit.

- Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år)
25 er for ungt for meg... Å bo sammen med foreldrene kan man ha så mange grunner til å gjøre, en del av dem helt legitime, men voksne menn som bor hjemme bare fordi det er så greit å bli stelt med av mamma ville jeg styrt langt unna...

- Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt
Han har jobb, det er en god ting. Det finnes mange ansettelsesformer, å ikke værer fast ansatt trenger ikke være så skummelt og usikkert.

- Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.)
Det kommer så an på hva og hvilke. 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her.

- Mann som skryter av at han aldri har lest en bok.

Det imponerer meg ikke hvis han skryter, men ikke alle liker å lese (og ikke all litteratur er like opplysnede)

- Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye).

Hva er "veldig opptatt"? Trene hver dag eller to-tre ganger i uka? Jeg trener to-tre ganger i uka, og unner meg en sjokolade sånn omtrent hver dag. Det er bra om han også er opptatt av å lage en sunn (etter mine preferanser 😛 ) middag

- Mann uten sertifikat (og bil)

Helt OK! Jeg trives som sjåfør uansett

- Mann som er overvektig

Hvor mange kg? Jeg liker ikke svære bamser, altså

- Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år)

I utgangspunktet ikke et problem, men det kommer an på hvor uavhengig han er. Hvis mamma gjør alt - nei takk

- Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt

Ikke noe problem

- Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.)

Kommer an på fetisjen

Anonymkode: f26f8...bf3

 

Klarer ikke rangere, alle disse faktorene er individuelle. Sånn på stående fot er en mann uten førerkort/bil mest aktuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Min liste: 

- i jobb, men ikke fast ansatt er null problem.

- uten sertifikat og bil er null problem.

- overvektig er greit, men kommer an på hvor mye. 10 kg er null problem, 50 er litt verre...

- yngre mann som bor hjemme, ok, kan jo være en god grunn til det.

Etter dette begynner det å bli mindre fristende, men forsøker å rangere:

- mann som skryter av at han aldri har lest en bok

- Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye)

- Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mann som skryter av at han aldri har lest en bok.

At han ikke er glad i å lese er vel forsåvidt greit, men at han skryter av å ikke ha lest en bok minner meg om eksen som var barnslig og skrøt av at han ikke likte bøker. Det ble bare for dumt og ikke noe jeg hadde giddet igjen.

- Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye).

Nei, ønsker en som har et litt mer avslappet forhold til det med kropp og utseende.

  - Mann uten sertifikat (og bil)

Ja, det er greit. Jeg har ikke bil selv og slike ting kan man skaffe seg senere.

  - Mann som er overvektig.

Definer overvektig. Det er en viss forskjell på sykelig overvekt og overvekt. Sykelig overvektig hadde jeg ikke ønsket, men kommer helt an på hvordan livsstilen var og om han tok noen grep.

  - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år)

For ung for meg, men det ser jeg på som greit om jeg hadde vært yngre.

  - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt

Helt greit det. Slike ting kan gå litt opp og ned.

  - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.)

Nja, det kommer an på hvilken fetisj det er snakk om. Min erfaring er at fetisjer har en tendens til å styre mer enn mange tør å innrømme. Det påstås at det ikke bare er det de liker og neida, du trenger ikke å være med på det, men altså en fetisj er en fetisj og relativt viktig for ganske mange i hvert fall.

Det som er minst ille her er å ikke ha fast jobb, ikke ha sertifikat og bil og det å være overvektig.

Anonymkode: c9132...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her.

- Mann som skryter av at han aldri har lest en bok.

 

- Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt

Anonymkode: f26f8...bf3

Det er jo endel ting her som «kommer an på». Ikke ha lappen/bil men bor i byen med godt kollektivtilbud? Helt greit? På bygda uten kollektivtilbud? Det blir verre. Jeg orker ikke være taxitjeneste hvertfall.Når det gjelder å bo med foreldrene spørs jo det om det er en midlertidig løsning av praktiske/økonomiske årsaker, eller om han bare ikke gidder å flytte ut. Stor forskjell på det. Noen fetisjer kunne jeg sikkert vært med på, men ikke alle. Litt overvekt går bra, alvorlig og helseskadelig fedme som hemmer hverdagen går ikke bra. 

Helt greit å være glad i å trene, men det er nok en dealbreaker for meg hvis mannen er veldig opptatt av kroppen min. På en sånn negativ måte altså, og har sterke meninger om hvordan den skal se ut, hvor mye jeg skal trene osv. 

Å aldri ha lest en bok er ikke noe å skryte av i min bok, men det er heller ikke noe problem å ikke lese. Men jeg ser for meg at man er litt umoden hvis man går rundt å SKRYTER av det. Egentlig synes jeg det er umodent uansett hva man skryter av at man ikke kan eller liker. Skryte av å ikke kunne lage mat eller skryte av å ikke like å gå på ski... Det høres jo omtrent like dumt ut. 

Å være i midlertidig ansettelse hadde nok stresset meg litt, men det er ingen dealbreaker. Det order seg for flinke folk. Hvis mannen hadde vært en latsekk som slet med å få eller holde på jobb av den grunn, så hadde det vært annerledes. Men en slik mann ville jeg uansett ikke vært sammen med.

Anonymkode: f197f...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...