AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Del Skrevet 17. januar 2019 Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). - Mann uten sertifikat (og bil) - Mann som er overvektig - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Anonymkode: f26f8...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Del Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1 er minst ille, 7 er verst. 1. Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. 6. Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). 3. Mann uten sertifikat (og bil) 4.Mann som er overvektig 5. Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) 2. Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt 7. Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Anonymkode: f26f8...bf3 Anonymkode: 4a8aa...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Del Skrevet 17. januar 2019 Patetisk guttevalp. Anonymkode: cb4f0...2d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 17. januar 2019 #4 Del Skrevet 17. januar 2019 1 og 7 bør byttes om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 17. januar 2019 #5 Del Skrevet 17. januar 2019 Ingen hadde vært aktuelle utenom to: opptatt av trening (ærlig sak) og ikke fast ansatt (det ordner seg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Del Skrevet 17. januar 2019 Ikke lappen eller bil kan jeg ikke klage på, for det har jeg ikke selv. (Enda) nr 6,1 og 5 er turn Off og blir et nei fra meg: Anonymkode: 9ec06...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 17. januar 2019 #7 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) . Endret 17. juli 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #8 Del Skrevet 18. januar 2019 Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. Det plager meg ikke veldig om en mann ikke leser, men å skryte av det hadde faktisk vært dealbreaker for meg. Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). Ikke aktuelt, da jeg ikke kan tenke meg å trene på den måten. Å være besatt av trening, og særlig med fokus på kroppens utseende, hadde ikke vært aktuelt. Mann uten sertifikat (og bil). Så lenge han kan tenke seg å ta sertifikat er det ok. Mann som er overvektig. Avhengig av hvor overvektig. Dealbreaker om han absolutt ikke vil eller evner å ta vare på helsa si. Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år). Uaktuelt, med mindre det har praktiske årsaker og han faktisk har bodd hjemmefra. Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt. Ikke noe problem, det vil etter all sannsynlighet endre seg. Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.). Helt avhengig av hva slags fetisj vi faktisk snakker om, og i hvilken grad det vil påvirke sexlivet. Jeg er åpen for en del, men kan eksempelvis ikke tenke meg å utelukkende ha BDSM-sex. Som en del av sexlivet derimot er det topp. Anonymkode: 14199...1e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #9 Del Skrevet 18. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). - Mann uten sertifikat (og bil) - Mann som er overvektig - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Anonymkode: f26f8...bf3 Hva jeg ville tenkt om dem eller rangert? Hadde ikke tenkt noe om overvektig mann, mann som ikke er fast ansatt eller mann uten sertifikat. Men en som skryter at han ikke har lest en bok hadde jeg lurt på hva slags type var som syns det var noe kult å skryte av, merkelig. En som er opptatt av trening er greit det men kun er interessert i damer som tar vare på kroppen sin er turnoff og overfladisk, jeg har bra kropp selv men vet at den når som helst kan forandre seg om jeg blir rammet av sykdom, aldring eller graviditet, og hva da? Skal han dumpe meg eller like meg mindre, eller være utro med god samvittighet? Nei sånne menn ville jeg rangert blant de laveste. En 25 åring som bor med foreldre hadde jeg ikke tenkt så mye om så lenge han hadde tenkt til å flytte snart og ikke bli boende der til han var 32. Menn med spesielle fetisjer tenker jeg er perverse men det kommer an på fetisjen også. Anonymkode: c2116...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #10 Del Skrevet 18. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. Teit. - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). Teit, men like barn liker jo best. - Mann uten sertifikat (og bil) Bryr meg ikke. - Mann som er overvektig Ikke topp, men liker jeg han veldig godt så.. - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) Nei. - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt Gjør ingenting. - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Fetisjer er greit, så lenge man ikke må drive med det hele tiden. Anonymkode: f26f8...bf3 Anonymkode: cd7e1...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 18. januar 2019 #11 Del Skrevet 18. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. 3. Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. 6. Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). 2. Mann uten sertifikat (og bil) 4. Mann som er overvektig 5. Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) 1. Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt 7. Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Anonymkode: f26f8...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #12 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg er en kvinne på 37, og min liste ser omtrent slik ut, fra best til verst. - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt - Mann uten sertifikat (og bil) - Mann som er overvektig - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) Disse to ville under alle omstendigheter vært uaktuelle, og det ville nok vært meget gjensidig: - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. Jeg har ikke fast jobb selv, og trives veldig godt sammen med andre som lever et relativt sett alternativt liv. Sertifikat spiller ingen rolle for tiltrekning (gjør det virkelig det for noen i det hele tatt?). Overvekt er virkelig ikke optimalt, men jeg ser absolutt for meg at jeg kunne blåst i det under visse omstendigheter. Fetisjer, tja, det kommer vel an på hvilke kompromisser vi hadde kommet frem til. En yngre mann som bor sammen med foreldrene, høres unektelig fryktelig ut i min alder, men jeg vil ikke sette ham på aldri-listen. Det kunne vel skjedd under noen ekstraordinære omstendigheter, selv om jeg må bruke en god del fantasi for å se det for meg. Mennesker som er svært opptatt av trening og å forme kroppen sin, er ikke interessante for meg, og mennesker som skryter at at de aldri har lest, har ikke engang livets rett. Anonymkode: 93ddd...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 18. januar 2019 #13 Del Skrevet 18. januar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. Ikke så spennende og litt idiotisk. - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). Heller det enn det motsatte, jeg vil også ha en som tar vare på seg selv, men veldig opptatt av egen kropp er ikke så sexy. Han må kunne slappe av og ta seg en is. Jeg vil ikke ha en fyr som teller kalorier og aldri koser seg! - Mann uten sertifikat (og bil) Hadde vel ikke gjort noe fra eller til på hvor mye jeg likte fyren?! - Mann som er overvektig Turn off, men trenger ikke være topptrent! - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) Kan jeg ikke relatere meg til i min alder. - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt Ikke noe problem overhodet, så lenge han ikke er en lat fyr. Hvorfor skulle disse tingene gjøre om man liker en person eller ikke? - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Ville ikke gått inn i et alvorlig forhold med noen som hadde fetisher jeg ikke delte, da jeg tenker at han til slutt ville savnet det for mye. Men kunne strukket meg på endel områder innimellom, så her kommer det an på hva det er og hvor viktig det er for han. Anonymkode: f26f8...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #14 Del Skrevet 18. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. Spiller ingen rolle for meg om han leser bøker eller ikke - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). Hadde ikke orket en kroppsfiksert mann. Og ikke ville han hatt meg uansett - Mann uten sertifikat (og bil) Spiller ingen rolle for meg - Mann som er overvektig Spiller ingen rolle med mindre han er VELDIG overvektig - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) Alt for ungt uansett hvor han bor - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt Ok. Så lenge han er fornuftig økonomisk - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Stopper vel seg selv om jeg ikke deler fetishene hans Anonymkode: f26f8...bf3 Anonymkode: e6d78...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em11mily Skrevet 18. januar 2019 #15 Del Skrevet 18. januar 2019 1 time siden, Ella Ellefantella skrev: Mest fornuftige som er skrevet om dette emnet 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #16 Del Skrevet 18. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. 7 - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). 6 - Mann uten sertifikat (og bil) 1 - Mann som er overvektig 4 - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) 1 - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt 1 - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) vanskelig å svare på. Mye som ikke hadde brydd meg, mens andre ting hadde jeg nektet. Anonymkode: f26f8...bf3 Anonymkode: f24b6...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. januar 2019 #17 Del Skrevet 18. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). - Mann uten sertifikat (og bil) - Mann som er overvektig - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Anonymkode: f26f8...bf3 Det er menn for spesielt interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #18 Del Skrevet 18. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). - Mann uten sertifikat (og bil) - Mann som er overvektig - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Anonymkode: f26f8...bf3 0 er wtf! Nei takk 1 er går helt greit. Null stress 1. 0 2. 0 3. 0 4. 1 5. 1 6. 1 7. 0 Anonymkode: 398fd...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #19 Del Skrevet 18. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). - Mann uten sertifikat (og bil) - Mann som er overvektig - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) Anonymkode: f26f8...bf3 Alt det der er avtennende, og totalt uinteressante datingemner. Anonymkode: 1168d...237 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 18. januar 2019 #20 Del Skrevet 18. januar 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Hovedsakelig spørsmål til damer og dating - hvordan vil dere rangere disse "mennene" jeg lister opp her. - Mann som skryter av at han aldri har lest en bok. NEITAKK - Mann som er veldig opptatt av trening og kun er interessert i damer som "tar vare på kroppen sin" (trener like mye). NEITAKK - Mann uten sertifikat (og bil) KAN GÅ - Mann som er overvektig OK - Mann som er yngre og bor sammen med foreldre (typ 25 år) OK - Mann som er i jobb, men ikke fast ansatt OK - Mann som har spesielle fetisjer (BDSM, BBW, Altocalcifil, MILF, Rimming, etc.) NEITAKK Anonymkode: f26f8...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå