Gå til innhold

Menn og kontakt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok et spørsmål om dette evigvarende temaet.

Jeg er en relativt nysingel kvinne i midten av 30-årene. Etter at det ble kjent at jeg er singel har flere tidligere flørter tatt kontakt med meg. Det er relasjoner jeg hadde for 8-10 år siden, der vi datet i kortere eller lengre perioder uten at det utviklet seg til å bli ordentlig seriøst. Alle forteller at de liker meg og tar initiativ til å treffes. En av de har jeg truffet regelmessig de siste månedene. Vi har et veldig fint ‘forhold’ når vi er sammen, men snakker lite i hverdagen. Vi er begge veldig opptatt på hver vår kant. Det hender jeg sender han en melding, bare for å høre hvordan han har det. Da finner han alltid en mulighet til å treffes. Det kan være alt fra en helg eller en time. Tidligere i høst møtte jeg en annen av de ved en tilfeldighet. Vi sendte litt meldinger fram og tilbake, men det ble med det. Her om dagen fikk jeg SMS fra han. Han skriver da at han fortsatt venter på meg og lurer på hvorfor jeg aldri tar kontakt. Jeg svarer ‘kjekt’ tilbake at han også kan sende meg en melding dersom han vil ha kontakt eller finne på noe. 

Er det sånn med menn? At de sitter på gjerdet og venter? Eller er dette bare for å holde relasjonen varm i håp om at de skal få seg noe i ny og ne? Skal nevnes at dette er menn mellom 30 og 40 år uten barn. 

Anonymkode: 522fb...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...