Gå til innhold

Noen som husker chatten som var på text

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som husker den? Det var noe med a for de yngre og b for de eldre 🙂 jeg var der 😄 flere? 

Anonymkode: b4916...acc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På text tv 2 tror jeg? 

Skrevet

Haha jeg husker det... fy flate å mye rare folk... hun ene der med typen sin, og eksen, de drev og snakka om å bytte dager på samvær 😂 mye rart, husker maaange nick. 

Husker dere den dokumentaren tv2 laga om brukerene der? En god del var jo HELT avhengig og brukte flere tusen i måneden på å chatte der...

Anonymkode: 06154...706

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg husker det... fy flate å mye rare folk... hun ene der med typen sin, og eksen, de drev og snakka om å bytte dager på samvær 😂 mye rart, husker maaange nick. 

Husker dere den dokumentaren tv2 laga om brukerene der? En god del var jo HELT avhengig og brukte flere tusen i måneden på å chatte der...

Jupp. Det var morsomt å se at flere husker 😄 det hadde jo vært kult å se dem igjen her! Noen helt spesielle. Som "Stompa" fks:-) husker ikke alle. Meld dere 😄

Skrevet

Noe sier meg at " Dævendøtte" var der 🙂

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Skrevet
5 minutter siden, alltid presis skrev:

Husker godt det, ja. Jeg var aldri inne der selv, men noen ganger leste jeg og humret godt. 

Jeg var der 😄 var mange fine folk der da. Og jeg husker så godt "Tamara" 😄 alltid snill og god 😄 og hun "Raya"? Gal og god :-,D 

Skrevet

Tror kanskje ikke så mange vil innrømme. Men rart. Ingen vet hvem du er.  😄

Skrevet

Husker han Raveman, turbo-d, catclaw familien haha, og mange andre, men det er første som slår meg, og han Espen fra bergen var morsom 😄

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker han Raveman, turbo-d, catclaw familien haha, og mange andre, men det er første som slår meg, og han Espen fra bergen var morsom 😄

Husker et par 🙂 det var tider. Vi måtte kjøpe tid der? Husker ikke helt hvordan det fungerte. Var der i 2008 mener jeg. Og de vaktene 😄 de stengte meg ute en gang. Og jeg ??? De mente jeg drev med propaganda for narkotika 😄 og det var heelt feil, haha. Jeg skrev bare et uttrykk som tydeligvis var noe narkomane brukte. Jeg visste jo ikke det. Litt av noen "vakter" der inne 😄

Skrevet

337 og 338!

Papne!

Logoer!

Og det med å følge med noe så intenst på skjermen for å få med seg meldinger som eventuelt var til deg.

Husker jeg var der i en periode i 1999. Hadde jo ikke datamaskin/internett og bodde alene på hybel. Det fløy noen kontantkort.

Anonymkode: b4870...0e0

• Liker 3
Skrevet

Jeg var der! Litt. Det var så dyrt. 

Anonymkode: 90152...206

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt om og aldri sett. Jeg fikk hjemme-pc i 1998, og oppholdt meg på diverse fora på internett der. Ikke på text-tv.

Skrevet

Husker jeg hadde en egen uregistrert mobil med kontantkort som jeg bare brukte til chatting der...

Anonymkode: 3845d...1d7

• Liker 1
Skrevet

Var der! Husker mange! 

Anonymkode: 46aed...66b

Skrevet

Jeg var der. Vi dro til og med til Oslo og møtte noen av gutta som vi hadde chattet med 😂

Anonymkode: ded6e...1b1

• 4 år senere...
Skrevet

❤️ 

Anonymkode: 4050e...6e9

Skrevet

Var der som Verden eller V! 
steike dyrt, husker jeg fikk en telefonregning på flere tusen og da roer jeg meg😆

Anonymkode: f9a3c...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...