Gå til innhold

Liker spesifikk utseende/kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei... jeg har vegret meg litt for å poste her, pga tilbakemeldinger, men gjør et forsøk, selv om jeg vet noen vil tenke jeg er veldig overfladisk. Tingen er jeg har en spesifikk preferanse når det gjelder utseende og kropp på kvinner. Høyde er det eneste jeg ikke har "krav" på, men ellers er jeg på grensen til sær i utseende på hva jeg liker... Jeg liker overvektige damer, gjerne veldig overvektige. Brede hofter og stor mage med kjempestor rumpe og lår. Så liker jeg helst blondiner, gjerne med veldig lys/blek hud. Helst langt hår. Jeg er også ganske spesifikk i at jeg ser det som en fordel at de også har fullført høyere utdanning, enten høyskole eller universitet, minimum bachelor. Personlighet er selvsagt alfa omega med sympatiske holdninger, høy intelligens og gode kan gjerne være mer glad i kos hjemme enn å farte rundt på byen. Føler jeg er fryktelig spesifikk og rar... eller er det bare egne tanker som gjør det vanskelig?

Anonymkode: f3a24...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en fat fetish? Hva gjør du om du blir sammen med ei slik dame, men hun ønsker å gå ned i vekt, og så blir hun normaltvektig? Vil du fortsatt elske henne, eller vil du prøve å "feede" henne?

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du en fat fetish? Hva gjør du om du blir sammen med ei slik dame, men hun ønsker å gå ned i vekt, og så blir hun normaltvektig? Vil du fortsatt elske henne, eller vil du prøve å "feede" henne?

Anonymkode: 36cbb...20a

Ville du spurt en som liker slanke damer om han ville elsket dama si om hun gikk opp i vekt?

Jeg er ikke en feeder, men jeg er tiltrukket av overvekt ja.

Anonymkode: f3a24...dab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville du spurt en som liker slanke damer om han ville elsket dama si om hun gikk opp i vekt?

Jeg er ikke en feeder, men jeg er tiltrukket av overvekt ja.

Anonymkode: f3a24...dab

Ja. Dessverre er det flere menn som slutter å tenne på kjæresten sin når hun går opp i vekt. Lurte på om det gikk motsatt vei også. Det er ikke særlig kult å være sammen med en som kun tenner på deg når du er etter hans preferanser. Enten om det er tynn, normal, stor eller veldig stor. Vekt varierer. Jeg har selv vært stor (30 BMI), men har aldri likt å være stor. Nå er jeg i nedre sjiktet av normalvektig. Hadde jeg blitt sammen med en fyr da jeg var stor, som sluttet å elske meg slik jeg ser ut nå...

Anonymkode: 36cbb...20a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Dessverre er det flere menn som slutter å tenne på kjæresten sin når hun går opp i vekt. Lurte på om det gikk motsatt vei også. Det er ikke særlig kult å være sammen med en som kun tenner på deg når du er etter hans preferanser. Enten om det er tynn, normal, stor eller veldig stor. Vekt varierer. Jeg har selv vært stor (30 BMI), men har aldri likt å være stor. Nå er jeg i nedre sjiktet av normalvektig. Hadde jeg blitt sammen med en fyr da jeg var stor, som sluttet å elske meg slik jeg ser ut nå...

Anonymkode: 36cbb...20a

Så om din partner gikk opp 30kg... hva da? Tenk om vedkommende trivdes med den vekten? Ville ikke det påvirket deg og ditt forhold til vedkommende?

Anonymkode: f3a24...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle våre preferanser. Selv synes jeg kun blonde menn er tiltrekkende. Ser heller for meg at de som sier utseende ikke betyr noe, ikke helt snakker sant. For vi alle liker en spesifikk ting tror jeg. 

Anonymkode: e9388...d38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en fat fetish? Hva gjør du om du blir sammen med ei slik dame, men hun ønsker å gå ned i vekt, og så blir hun normaltvektig? Vil du fortsatt elske henne, eller vil du prøve å "feede" henne?

Anonymkode: 36cbb...20a

Hva om hun med tiden utvikler helseproblemer som gjør at hun må ned i vekt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle våre preferanser. Selv synes jeg kun blonde menn er tiltrekkende. Ser heller for meg at de som sier utseende ikke betyr noe, ikke helt snakker sant. For vi alle liker en spesifikk ting tror jeg. 

Anonymkode: e9388...d38

De fleste er nok ikke helt ærlige om de sier at utseendet ikke betyr noe. Men personlig liker jeg ikke en spesifikk ting. Det er mer helheten og utstrålingen som avgjør om noen er tiktrekjende. De mennene jeg finner tiltrekkende kan se veldig forskjellige ut. Undervektige, overvektige, veltrente, mørke, lyse, langhårede, skallede, skjeggete, ubarberte, noen ganger glattbarberte. Fellestrekket er kanskje at jeg liker menn med mye kroposhår og som ser maskuline ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare slutte å spørre om aksept på hva de liker? Lik den du vil! Hvorfor er en avhengig av andres godkjennelse? Jeg fatter det ikke! 

Jeg liker menn med noen kilo ekstra. Jeg vet ikke hvorfor, og jeg gidder ikke analysere det! De er bare attraktive for meg. Kanskje er det rett og slett fordi de er rundere også sett ifh sympati ? Mer humoristiske og laidback? Vet ikke, men min erfaring. Er så lei av at alle må spørre andre. Lik dem du vil! Jez!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i veien for å ha preferanser, helt vanlig det. Men det er klart at jo mer spesifikke og flere krav man har jo færre får man å velge mellom.

Anonymkode: 3a1e9...a0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så om din partner gikk opp 30kg... hva da? Tenk om vedkommende trivdes med den vekten? Ville ikke det påvirket deg og ditt forhold til vedkommende?

Anonymkode: f3a24...dab

Jeg tror kanskje du har misforstått hva jeg sier? Det finnes tusenvis av tråder her inne hvor mennesker (flest mannfolk) mister lysten og mister følelsene for kjæresten når hun går opp i vekt. Jeg har ingenting i mot at vekten går oppover, så lenge helsa er i takt. Jeg sliter derimot med å tenne på tynne eller undervektige menn.

14 minutter siden, Thyra skrev:

Hva om hun med tiden utvikler helseproblemer som gjør at hun må ned i vekt? 

Det er en annen sak.

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Jeg tenker at du kanskje tenker litt for mye på hvordan hun burde være og lager deg en liste i hodet. Det er jo faktisk sjelden at vi forelsker oss/liker dem eller i det hele tatt finner den "perfekte" personen.

Men kanskje det også bare er typen din og det er jo ikke noe galt med heller. 

Jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så sært, så i så fall er jeg også vanskelig. Jeg har minst like mange preferanser både når det gjelder utseende, personlighet og utdanning. Det betyr ikke at  jeg kommer til å dumpe mannen min hvis han mister håret og forandrer kroppsfasong, men jeg foretrekker helt klart slanke menn med lange ben, blå eller grønne øyne og tykt mørkebrunt hår. Trygge, intelligente, trofaste menn med sunne interesser som har sans for humor og kan være kjappe i replikken. Og de må for all del ikke prate for mye! Godt mulig at jeg hadde falt for ham uansett hår og øyne, men personlighetstrekkene måtte være på plass. Det må da være greit å ha preferanser? Større sjanse for at forholder funker hvis man finner en som scorer høyt, innbiller jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dine preferanser, akkurat som andre har sine. Noen er mer krav da en ikke kan endre tenningsmønster og verdier, og andre preferanser er mer fleksible etter hva annet en person har å tilby deg. Jeg har helt klart en slags type jeg tiltrekkes mest av, men ut over den typen tiltrekkes jeg mye annet forskjellig også som varierer fra person til person. 

Et generelt tips: Stå heller for det en tiltrekkes og ønsker enn å søke bekreftelse på om det er godkjent/utenfor normalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Moonwalker skrev:

Et generelt tips: Stå heller for det en tiltrekkes og ønsker enn å søke bekreftelse på om det er godkjent/utenfor normalen.

Det er ikke det at jeg trenger bekreftelse, det er bare så utrolig flaut når det kommer til det seksuelle, i og med at jeg ikke klarer å tenne på slanke kvinner, eller prestere sammen med kvinner med mindre de er veldig store og overvektige.

 

4 timer siden, hind skrev:

men personlighetstrekkene måtte være på plass

Igjen tenker jeg at jeg er utrolig spesifikk, i og med at jeg vegrer meg veldig for å date en kvinne med lite utdanning eller som ikke deler mine verdier. Føler meg bare veldig trangsynt.

5 timer siden, Leri skrev:

Jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det.

Jeg har prøvd, men ender bare opp med å tenke enda mer på det!

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting i veien for å ha preferanser, helt vanlig det. Men det er klart at jo mer spesifikke og flere krav man har jo færre får man å velge mellom.

Dette tenker jeg også på. Føler det er mer og mer vanskelig for meg å finne noen jeg vil dele livet mitt med.

 

6 timer siden, SoWhat? skrev:

Kan ikke folk bare slutte å spørre om aksept på hva de liker? Lik den du vil! Hvorfor er en avhengig av andres godkjennelse? Jeg fatter det ikke! 

Igjen det er ikke godkjennelse fra andre. Som jeg skrev lenger oppe, jeg tenner ikke på slanke kropper, og blir kun tiltrukket av store kvinner. Og da mener jeg ganske store.

6 timer siden, Thyra skrev:

Hva om hun med tiden utvikler helseproblemer som gjør at hun må ned i vekt? 

Dette er også noe jeg tenker på. Den ene kjæresten min hatet kroppen sin og hvordan hun så ut, og en av grunnene til at det ble slutt var at hun valgte å operere seg slank. Hun hadde ingen fysiske plager pga overvekten, men det gikk ut over hennes psykiske helse å være overvektig. Det må ikke gå på hennes bekostning at jeg ikke tenner på slanke, så det var bare naturlig at vi gikk hvert til vårt når hun tok den avgjørelsen.

Anonymkode: f3a24...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at jeg trenger bekreftelse, det er bare så utrolig flaut når det kommer til det seksuelle, i og med at jeg ikke klarer å tenne på slanke kvinner, eller prestere sammen med kvinner med mindre de er veldig store og overvektige.

Anonymkode: f3a24...dab

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er flaut. Gå nå bare etter større kvinner da i stedet for slanke? Er mange av de også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at jeg trenger bekreftelse, det er bare så utrolig flaut når det kommer til det seksuelle, i og med at jeg ikke klarer å tenne på slanke kvinner, eller prestere sammen med kvinner med mindre de er veldig store og overvektige.

 

Igjen tenker jeg at jeg er utrolig spesifikk, i og med at jeg vegrer meg veldig for å date en kvinne med lite utdanning eller som ikke deler mine verdier. Føler meg bare veldig trangsynt.

Jeg har prøvd, men ender bare opp med å tenke enda mer på det!

Dette tenker jeg også på. Føler det er mer og mer vanskelig for meg å finne noen jeg vil dele livet mitt med.

 

Igjen det er ikke godkjennelse fra andre. Som jeg skrev lenger oppe, jeg tenner ikke på slanke kropper, og blir kun tiltrukket av store kvinner. Og da mener jeg ganske store.

Dette er også noe jeg tenker på. Den ene kjæresten min hatet kroppen sin og hvordan hun så ut, og en av grunnene til at det ble slutt var at hun valgte å operere seg slank. Hun hadde ingen fysiske plager pga overvekten, men det gikk ut over hennes psykiske helse å være overvektig. Det må ikke gå på hennes bekostning at jeg ikke tenner på slanke, så det var bare naturlig at vi gikk hvert til vårt når hun tok den avgjørelsen.

Anonymkode: f3a24...dab

Der fikk jeg svaret mitt som du unngikk å svare på ja... ALDRI bli sammen med ei overvektig kvinne som egentlig ønsker seg slankere. ALDRI! Du får heller være dønn åpen om at du kun tenner på overvekten hennes men mister tenning om hun blir tynnere, før det blir seriøst, slik at hun vet hva hun går til. Og du må være 100% på at hun ikke forblir overvektig for din skyld!

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Moonwalker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er flaut. Gå nå bare etter større kvinner da i stedet for slanke? Er mange av de også.

Jeg går kun etter større kvinner. Kun en uheldig ONS, som ikke var direkte slank med heller noe fyldig... men ikke nok til at det fungerte for min del. Dessuten: det er ikke akkurat enkelt å finne store kvinner som er selvsikker.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der fikk jeg svaret mitt som du unngikk å svare på ja... ALDRI bli sammen med ei overvektig kvinne som egentlig ønsker seg slankere. ALDRI! Du får heller være dønn åpen om at du kun tenner på overvekten hennes men mister tenning om hun blir tynnere, før det blir seriøst, slik at hun vet hva hun går til. Og du må være 100% på at hun ikke forblir overvektig for din skyld!

Igjen: vanskelig å finne overvektige som trives og synes de er flotte som de er. Jeg liker ikke "litt fyldige" damer heller, jeg liker veldig store. Og jeg ønsker ikke at noen skal forbli den størrelsen for min del, det er ren egoisme fra min side, og derfor jeg nesten vurderer å forbli singel resten av livet.

Anonymkode: f3a24...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...