Gå til innhold

Brudekjole <3


Missbliss

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har begynt å planlegge bryllup, men jeg aner ikke hva en brudekjole koster? Blir mildt sagt litt skremt av disse amerikanske programmene hvor bruden kjøper en kjole som er flere tusen dollar over budsjett, hehe! Jeg er forberedt på å bruke litt penger på kjolen, men selvsagt innenfor rimelighetens grenser.

De kjolene jeg har sett på nettet som jeg liker er fra disse merkene:

La Sposa

St Patrick

Rosa Clara

Pronovias

Aire Barcelona

Har noen innsikt i ca hvilken prisgruppe disse ligger på??

På forhånd tusen tusen takk!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du interessert i en kjole eller merkevaren? 

Merke sier ingenting. Kjolene er helt vidt forskjellige. Gi heller bildeeksempler på kjoler du liker 

Anonymkode: 930e3...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe at merkene ligger omtrent likt i pris, men at prisnivået varierer etter snitt, stoffkvalitet, antall blonder osv. 

Sett et pristak, se på bilder av kjoler du liker og gå i brudesalong. 

Anonymkode: 20c6c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pronovias er dyre, den jeg kjøpte var på ca 15.000.

Anonymkode: b7f81...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar 💕 Jeg liker kjoler med mye blonder, gjerne smal fasong. Ikke sånn typisk stor prinsessekjole. Ønsker ikke å bruke særlig mer enn 30 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Cocogirl skrev:

Du kan kjøpe brudekjole på jjshouse, kjøpte min derifra. Meget fornøyd 

Tusen takk for tipset!! Synes det er litt skummelt å evnt bestille fra nett, så supert å høre at du har god erfaring med jjshouse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pronovias er dyre, den jeg kjøpte var på ca 15.000.

Anonymkode: b7f81...38c

Dyr? 😂 min ladybird kostet 18

Anonymkode: 930e3...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Missbliss skrev:

Tusen takk for tipset!! Synes det er litt skummelt å evnt bestille fra nett, så supert å høre at du har god erfaring med jjshouse 😊

Jeg var veldig skeptisk til det første stund.. men tok sjansen, og nå anbefaler jeg siden til alle 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du interessert i en kjole eller merkevaren? 

Merke sier ingenting. Kjolene er helt vidt forskjellige. Gi heller bildeeksempler på kjoler du liker 

Anonymkode: 930e3...beb

Hei! Nei, det handler ikke om merkevaren men at disse merkene har et distinkt estetisk uttrykk som jeg liker😊 eks. Tettsittende blondekjoler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Missbliss skrev:

Hei! 

Jeg har begynt å planlegge bryllup, men jeg aner ikke hva en brudekjole koster? Blir mildt sagt litt skremt av disse amerikanske programmene hvor bruden kjøper en kjole som er flere tusen dollar over budsjett, hehe! Jeg er forberedt på å bruke litt penger på kjolen, men selvsagt innenfor rimelighetens grenser.

De kjolene jeg har sett på nettet som jeg liker er fra disse merkene:

La Sposa

St Patrick

Rosa Clara

Pronovias

Aire Barcelona

Har noen innsikt i ca hvilken prisgruppe disse ligger på??

På forhånd tusen tusen takk!! <3

Jeg kan iallfall si deg så pass at når du skal selge den videre etter å ha betalt rens på den kan du ende opp med å ha den flere år på finn og inkludert det du la ut i rens så får du totalt maks 3000kr for den om den så kostet deg 17000kr fordi ingen vil kjøpe de brukt tydeligvis.

Anonymkode: e8ced...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan iallfall si deg så pass at når du skal selge den videre etter å ha betalt rens på den kan du ende opp med å ha den flere år på finn og inkludert det du la ut i rens så får du totalt maks 3000kr for den om den så kostet deg 17000kr fordi ingen vil kjøpe de brukt tydeligvis.

Anonymkode: e8ced...ce0

Huff da😕 Greit å vite at det er så vanskelig å videreselge! Jeg har sett på finn også men ikke funnet noen jeg liker i ca riktig størrelse... Håper du får solgt din snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2019 den 15.46, Missbliss skrev:

Hei! 

Jeg har begynt å planlegge bryllup, men jeg aner ikke hva en brudekjole koster? Blir mildt sagt litt skremt av disse amerikanske programmene hvor bruden kjøper en kjole som er flere tusen dollar over budsjett, hehe! Jeg er forberedt på å bruke litt penger på kjolen, men selvsagt innenfor rimelighetens grenser.

De kjolene jeg har sett på nettet som jeg liker er fra disse merkene:

La Sposa

St Patrick

Rosa Clara

Pronovias

Aire Barcelona

Har noen innsikt i ca hvilken prisgruppe disse ligger på??

På forhånd tusen tusen takk!! ❤️

Har selv prøvd en god del Pronovias, Sr Patrik og La Sposa i Salong. Modellene jeg har prøvd har ligget mellom kr. 11 000- 19 000. På Finn selges brukte kjoler fra disse merkene fra 4 000-10 000

Anonymkode: a07a8...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 000? Det er jo DYRT. Det er snakk om en kjole du skal ha på i en dag... En kjole til et par tusen burde være nok.

Anonymkode: 77bf6...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv prøvd en god del Pronovias, Sr Patrik og La Sposa i Salong. Modellene jeg har prøvd har ligget mellom kr. 11 000- 19 000. På Finn selges brukte kjoler fra disse merkene fra 4 000-10 000

Anonymkode: a07a8...

Tusen takk! Det hjelper mye å vite sånn ca😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 000? Det er jo DYRT. Det er snakk om en kjole du skal ha på i en dag... En kjole til et par tusen burde være nok.

Anonymkode: 77bf6...c5d

Det må nesten være opp til hver enkelt å vurdere hva man synes om sitt eget budsjett 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 19.48, Cocogirl skrev:

Du kan kjøpe brudekjole på jjshouse, kjøpte min derifra. Meget fornøyd 

 

På 18.1.2019 den 11.43, Missbliss skrev:

Tusen takk for tipset!! Synes det er litt skummelt å evnt bestille fra nett, så supert å høre at du har god erfaring med jjshouse 😊

 

På 18.1.2019 den 11.45, Cocogirl skrev:

Jeg var veldig skeptisk til det første stund.. men tok sjansen, og nå anbefaler jeg siden til alle 😊

NEI! Ikke finn på å kjøp noe fra jjshouse! Det er knock-off kjoler av designere. De er stygge og rare i fasongen, for de er fake. Jeg fatter og begriper ikke nordmenn som kjøper bryllupskjolen sin fra sånne type steder... Jeg anbefaler alle å STYRE UNNA! Den dagen jeg ikke hører et pip om jjshouse på kg skal jeg feire med champagne! Men når jeg ser hvor mye ræl nordmenn kjøper fra Asia ellers via ebay og tror det er det eneste ebay består av...

Anonymkode: 5c30e...ec6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

NEI! Ikke finn på å kjøp noe fra jjshouse! Det er knock-off kjoler av designere. De er stygge og rare i fasongen, for de er fake. Jeg fatter og begriper ikke nordmenn som kjøper bryllupskjolen sin fra sånne type steder... Jeg anbefaler alle å STYRE UNNA! Den dagen jeg ikke hører et pip om jjshouse på kg skal jeg feire med champagne! Men når jeg ser hvor mye ræl nordmenn kjøper fra Asia ellers via ebay og tror det er det eneste ebay består av...

Anonymkode: 5c30e...ec6

Er ikke bare såkalte nordmenn som kjøper.. er latinsk, ingenting av jjshouse er falske. Er en trygg side :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cocogirl skrev:

Er ikke bare såkalte nordmenn som kjøper.. er latinsk, ingenting av jjshouse er falske. Er en trygg side :) 

ALT er fake! Ingen trygg side i det hele tatt!

Anonymkode: 5c30e...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...