Gå til innhold

Uvi som går over etter noen timer


Fvi

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette høres kanskje ut som et luksusproblem - men de siste månedene har jeg følt på uvi-symptomer på morgenen også har det gått over etter noen timer. Dvs at det svir når jeg tisser og at jeg må tisse hele tiden. Tidligere har det vært helt passe vondt, men i dag var det så ekstremt vondt og symptomene var så tydelige at jeg var helt sikker og ringte syk fra jobb. Tok etterpå en Paracet og sovnet med varmepute - våknet og nå føler jeg ingenting!! Jeg er jo veldig glad for å slippe å ha den driten fordi det gjør så utrolig vondt - men jeg begynner å lure på hva dette er og jeg finner ingen steder på nettet som sier at det kan gå over etter noen timer. Er det paracetamol som er så virksom? Fikser kroppen min det så lett? Eller er det noe helt annet som foregår i kroppen min? Har ikke flust med penger akkurat nå, da jeg er student, så jeg har ikke superlyst til å dra til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også noen ganger. Virker som at kroppen ordner opp selv på en måte. For meg hjelper det å drikke tranebærsjuice eller spise tranebærskapsler, ligge med varmeflaske og dusje i varmt vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ta deg råd til den legetimen. Anbefaler deg å få deg testet og få riktig antibiotika. Du kan få nyrebekkenbetennelse og blodforgiftning om du lar det gå for langt med UVI. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg råd til den legetimen du.

det kan være uvi, men for alt du vet kan det kanskje være en kjønnsykdom også?? Du burde uansett sjekke opp dette😊

Anonymkode: f528f...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt blodsukker kan gi uvi. Når blodsukkeret normaliseres går symptomene vekk. 

Anonymkode: c6cf9...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...