Gå til innhold

Kommer menn lettest i doggy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det det samme hvilke stilling? 

Dere damer som kommer vaginalt hvilke stilling? 

Anonymkode: 5bcbf...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Doggy :)

Anonymkode: 289f9...030

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

90% av damer pleier å svare at doggy er favorittstillingen dems. Jeg, som mann, liker faktisk misjonæren best for da kan jeg smatte på pattene samtidig;)

• Liker 6
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vi har prøvd ;) Mye fordi jeg har en partner som vet hva han holder på med 😄 

Skrevet

Hvilken stilling jeg kommer lettest i varierer fra gang til gang. Konas vaginal orgasmer kommer lettest i doggy, men også i andre stillinger.

Anonymkode: 99710...bae

Skrevet

Ofte bra fordi man føler at man har kontroll, føles mer fysisk, dame liker det.

Ikke øyekontakt, kan være positivt eller negativt. Foran et speil kan det være flott visuelt.

Variasjon er best.

Skrevet

Jeg kommer lettest i misjonær. Kan ha noe med vinkelen på junior å gjøre, den peker mye oppover. Dama kommer ikke i noen som helst stillinger, iallefall ikke når jeg knuller henne. Det er rimelig håpløst å prøve på å knulle henne til hun kommer. Det er kanskje mulig at det har med størrelse å gjøre, jeg har jo bare en sørgelig gjennomsnittlig liten snopp, mens hun greit kan ta i mot en mye større......

De eksene som fikk vaginale orgasmer, fikk dem i alle stillinger. Så det har nok mere med personen å gjøre, og mindre med stillingen.  

Anonymkode: 9e959...c28

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer lettest i misjonær. Kan ha noe med vinkelen på junior å gjøre, den peker mye oppover. Dama kommer ikke i noen som helst stillinger, iallefall ikke når jeg knuller henne. Det er rimelig håpløst å prøve på å knulle henne til hun kommer. Det er kanskje mulig at det har med størrelse å gjøre, jeg har jo bare en sørgelig gjennomsnittlig liten snopp, mens hun greit kan ta i mot en mye større......

De eksene som fikk vaginale orgasmer, fikk dem i alle stillinger. Så det har nok mere med personen å gjøre, og mindre med stillingen.  

Triste, patetiske deg. Du kan tydeligvis ingenting om kvinnekroppen eller hvordan gi en kvinne orgasme. 

Dama di er ærlig mot deg. Resten har faket. Tydeligvis noe vanvittig. Og nå er du bitter på dama, fordi hun ikke faker for din del?

Anonymkode: cc4e0...c50

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har ikke med penisen din å gjøre, men med dama! Noen kommer ikke!

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Triste, patetiske deg. Du kan tydeligvis ingenting om kvinnekroppen eller hvordan gi en kvinne orgasme. 

Dama di er ærlig mot deg. Resten har faket. Tydeligvis noe vanvittig. Og nå er du bitter på dama, fordi hun ikke faker for din del?

Idiot!

Anonymkode: bf442...838

• Liker 11
Skrevet

Jeg kommer lettest med henne på topp. Vanskeligere å holde igjen også. Partnerne mine ser derimot ut til å komme lettest i misjonæren.

Skrevet

Vi kan gjerne gjøre det i alle mulige stillinger, men vi kommer begge lettesti misjonær. Jeg kan komme i doggy også, men ikke med henne da jeg er litt stor og må være forsiktig.

Anonymkode: 2a5b6...f2a

• Liker 1
Skrevet

Får oftest vaginal orgasme av riktig fingrings teknikk, men kan også få det av CAT stillingen som er en slags liggende misjonær, og i liggende skje bakfra ❤️

Anonymkode: 92ddb...819

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes damer som ikke får orgasme ved samleie uansett stor eller liten, eller stilling -trenger ikke være noens «skyld» i det hele tatt.

Anonymkode: 412e2...7c2

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har ikke med penisen din å gjøre, men med dama! Noen kommer ikke!

Idiot!

Anonymkode: bf442...838

Beskriv noen som er dårlige med et ord? 

- Lett. Mennesker som må slenge drit. 

Hadde du et poeng, bortsett frå å vise hvor dårlig du er til å diskutere?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beskriv noen som er dårlige til å diskutere med et ord? 

*måtte redigere setningen.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beskriv noen som er dårlige med et ord? 

Inkluderer i såfall deg selv. "Triste, patetiske deg"...

Anonymkode: 99710...bae

• Liker 1
Skrevet

Kommer som en orkan med dildo i rumpa og henne i doggy stilling😊

Anonymkode: 4a30d...4e4

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer som en orkan med dildo i rumpa og henne i doggy stilling😊

Hvilken rumpe? Din? Hennes? Begges?

Anonymkode: d0d7e...eb7

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken rumpe? Din? Hennes? Begges?

Anonymkode: d0d7e...eb7

I min egen og i hennes rumpe samtidig😊

Skrevet

Kommer lettest når jeg rir og får bestemme tempo. Jeg liker det hardt og sakte mens han må kjøre duracell for å komme ti slutt. Det går så fort at jeg nesten ikke får med meg et eneste støt, så det funker ikke for meg :fnise:

Anonymkode: 9f4d7...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...