AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Eller er det det samme hvilke stilling? Dere damer som kommer vaginalt hvilke stilling? Anonymkode: 5bcbf...968
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er det det samme hvilke stilling? Dere damer som kommer vaginalt hvilke stilling? Anonymkode: 5bcbf...968 Doggy Anonymkode: 289f9...030
dr_zhivago Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er det det samme hvilke stilling? Dere damer som kommer vaginalt hvilke stilling? Anonymkode: 5bcbf...968 90% av damer pleier å svare at doggy er favorittstillingen dems. Jeg, som mann, liker faktisk misjonæren best for da kan jeg smatte på pattene samtidig;) 6
SlemUlv Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer som kommer vaginalt hvilke stilling? Alle vi har prøvd Mye fordi jeg har en partner som vet hva han holder på med 😄
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #5 Skrevet 17. januar 2019 Hvilken stilling jeg kommer lettest i varierer fra gang til gang. Konas vaginal orgasmer kommer lettest i doggy, men også i andre stillinger. Anonymkode: 99710...bae
Bubo Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 Ofte bra fordi man føler at man har kontroll, føles mer fysisk, dame liker det. Ikke øyekontakt, kan være positivt eller negativt. Foran et speil kan det være flott visuelt. Variasjon er best.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 Jeg kommer lettest i misjonær. Kan ha noe med vinkelen på junior å gjøre, den peker mye oppover. Dama kommer ikke i noen som helst stillinger, iallefall ikke når jeg knuller henne. Det er rimelig håpløst å prøve på å knulle henne til hun kommer. Det er kanskje mulig at det har med størrelse å gjøre, jeg har jo bare en sørgelig gjennomsnittlig liten snopp, mens hun greit kan ta i mot en mye større...... De eksene som fikk vaginale orgasmer, fikk dem i alle stillinger. Så det har nok mere med personen å gjøre, og mindre med stillingen. Anonymkode: 9e959...c28 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Skrevet 17. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer lettest i misjonær. Kan ha noe med vinkelen på junior å gjøre, den peker mye oppover. Dama kommer ikke i noen som helst stillinger, iallefall ikke når jeg knuller henne. Det er rimelig håpløst å prøve på å knulle henne til hun kommer. Det er kanskje mulig at det har med størrelse å gjøre, jeg har jo bare en sørgelig gjennomsnittlig liten snopp, mens hun greit kan ta i mot en mye større...... De eksene som fikk vaginale orgasmer, fikk dem i alle stillinger. Så det har nok mere med personen å gjøre, og mindre med stillingen. Anonymkode: 9e959...c28 Triste, patetiske deg. Du kan tydeligvis ingenting om kvinnekroppen eller hvordan gi en kvinne orgasme. Dama di er ærlig mot deg. Resten har faket. Tydeligvis noe vanvittig. Og nå er du bitter på dama, fordi hun ikke faker for din del? Anonymkode: cc4e0...c50 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #9 Skrevet 17. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer lettest i misjonær. Kan ha noe med vinkelen på junior å gjøre, den peker mye oppover. Dama kommer ikke i noen som helst stillinger, iallefall ikke når jeg knuller henne. Det er rimelig håpløst å prøve på å knulle henne til hun kommer. Det er kanskje mulig at det har med størrelse å gjøre, jeg har jo bare en sørgelig gjennomsnittlig liten snopp, mens hun greit kan ta i mot en mye større...... De eksene som fikk vaginale orgasmer, fikk dem i alle stillinger. Så det har nok mere med personen å gjøre, og mindre med stillingen. Anonymkode: 9e959...c28 Nei, det har ikke med penisen din å gjøre, men med dama! Noen kommer ikke! 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Triste, patetiske deg. Du kan tydeligvis ingenting om kvinnekroppen eller hvordan gi en kvinne orgasme. Dama di er ærlig mot deg. Resten har faket. Tydeligvis noe vanvittig. Og nå er du bitter på dama, fordi hun ikke faker for din del? Anonymkode: cc4e0...c50 Idiot! Anonymkode: bf442...838 11
Sphere Skrevet 17. januar 2019 #10 Skrevet 17. januar 2019 Jeg kommer lettest med henne på topp. Vanskeligere å holde igjen også. Partnerne mine ser derimot ut til å komme lettest i misjonæren.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Skrevet 17. januar 2019 Vi kan gjerne gjøre det i alle mulige stillinger, men vi kommer begge lettesti misjonær. Jeg kan komme i doggy også, men ikke med henne da jeg er litt stor og må være forsiktig. Anonymkode: 2a5b6...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #12 Skrevet 17. januar 2019 Får oftest vaginal orgasme av riktig fingrings teknikk, men kan også få det av CAT stillingen som er en slags liggende misjonær, og i liggende skje bakfra ❤️ Anonymkode: 92ddb...819
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #13 Skrevet 17. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer lettest i misjonær. Kan ha noe med vinkelen på junior å gjøre, den peker mye oppover. Dama kommer ikke i noen som helst stillinger, iallefall ikke når jeg knuller henne. Det er rimelig håpløst å prøve på å knulle henne til hun kommer. Det er kanskje mulig at det har med størrelse å gjøre, jeg har jo bare en sørgelig gjennomsnittlig liten snopp, mens hun greit kan ta i mot en mye større...... De eksene som fikk vaginale orgasmer, fikk dem i alle stillinger. Så det har nok mere med personen å gjøre, og mindre med stillingen. Anonymkode: 9e959...c28 Finnes damer som ikke får orgasme ved samleie uansett stor eller liten, eller stilling -trenger ikke være noens «skyld» i det hele tatt. Anonymkode: 412e2...7c2 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #14 Skrevet 17. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har ikke med penisen din å gjøre, men med dama! Noen kommer ikke! Idiot! Anonymkode: bf442...838 Beskriv noen som er dårlige med et ord? - Lett. Mennesker som må slenge drit. Hadde du et poeng, bortsett frå å vise hvor dårlig du er til å diskutere? Anonymkode: cc4e0...c50
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #15 Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beskriv noen som er dårlige til å diskutere med et ord? - Lett. Mennesker som må slenge drit. Hadde du et poeng, bortsett frå å vise hvor dårlig du er til å diskutere? Anonymkode: cc4e0...c50 *måtte redigere setningen. Anonymkode: cc4e0...c50
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #16 Skrevet 18. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Beskriv noen som er dårlige med et ord? - Lett. Mennesker som må slenge drit. Hadde du et poeng, bortsett frå å vise hvor dårlig du er til å diskutere? Anonymkode: cc4e0...c50 Inkluderer i såfall deg selv. "Triste, patetiske deg"... Anonymkode: 99710...bae 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #17 Skrevet 18. januar 2019 Kommer som en orkan med dildo i rumpa og henne i doggy stilling😊 Anonymkode: 4a30d...4e4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #18 Skrevet 18. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer som en orkan med dildo i rumpa og henne i doggy stilling😊 Anonymkode: 4a30d...4e4 Hvilken rumpe? Din? Hennes? Begges? Anonymkode: d0d7e...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #19 Skrevet 18. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken rumpe? Din? Hennes? Begges? Anonymkode: d0d7e...eb7 I min egen og i hennes rumpe samtidig😊 Anonymkode: 4a30d...4e4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #20 Skrevet 18. januar 2019 Kommer lettest når jeg rir og får bestemme tempo. Jeg liker det hardt og sakte mens han må kjøre duracell for å komme ti slutt. Det går så fort at jeg nesten ikke får med meg et eneste støt, så det funker ikke for meg Anonymkode: 9f4d7...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå