Gå til innhold

Burde jeg få hvite barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Du snakker i ring. Skaff deg en hvit, blond mann og få barn med ham, 

Siden du ikke respekterer mørkhudede, bør du ikke bruke dem for å tilfredsstille dine seksuelle preferanser (som du merer er valgte) bør du holde kjønnsdelene dine unna. Ellers ønsker jeg deg en god helg.

Oida...tom for argumenter? 😂

Anonymkode: 8f65b...c39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1/17/2019 at 1:02 AM, AnonymBruker said:

Du har forståth akuratt det jeg sier. Du bærer mer enn det du gir uttrykk for. Vi er enige, men har snakket forbi hverandre. Ingen øyefarge er dominant.

Anonymkode: 5f586...d09

Vet du hva dominant betyr i denne sammenheng?

Anonymkode: 42748...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gitt at du får mørke barn med en utenlandsk mann. Min far er fra Midtøsten og mor fra Norge. Jeg har brungrønne øyne, rødbrunt hår, lys hud og fregner. Min mann er 100% fra Midtøsten med brunt hår og brune øyne. Likevel er to av barna våre blåøyd, den ene er att på til blond. 

Anonymkode: 12b69...fa7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er riktige gener, men å beholde de genene man har, er det feil? Blir jo det samme den andre veien.. At mørkhudete kanskje ikke vil ha lysere barn ;)

Anonymkode: a591b...2a5

Innavl er jo en smart måte å løse dette på...🙄

Anonymkode: 31391...3cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere sammenligner meg med Hitler og påstår at jeg er dum, men Hitler var ingen dum mann, selv om han hadde forferdelige meninger. Meget spesielt å kalle alle som ikke har helt like meninger som dere for dumme og sammenligne vedkommende med en massemorder, og dessuten så er det en hersketeknikk.

At jeg ønsker barn som ser ut som jeg gjør betyr ikke noe annet enn at jeg tenker det er logisk å velge en mann som øker sjansene for dette - selv om det ikke garanterer det. Det blir som at en med allergi bør bli sammen med en uten allergi. Det betyr ikke alt, men en kan likevel tenke på det. Utseendemessig mener jeg ikke at en hårfarge er finere enn en annen, det er ansiktstrekkene som er viktigst (og kroppen). Men det er ingen hemmelighet at de med vestlige trekk er de som anses som penest. De utenlandske damene som blir kalt vakre har nesten alltid vestlige trekk (liten nese, osv).

Enig i at den form for debatt er lite fruktbar og uetisk. Men jeg må kunne si at jeg synes det er svært urovekkende at du ikke virker å være i stand til å ta inn over deg hvilke konsekvenser den type tankegods du fremholder har hatt i verdenshistorien.

Jeez. Ja, når man oppholder seg i Vesten og forholder seg til den vestlige virkeligheten er det en åpenbar slutning. Beveger man seg litt ut av denne sfæren ser virkeligheten litt annerledes og adskillig mer kompleks ut.... Hva som anses vakkert varierer mellom ulike kulturer. Det ser man jo også gjennom den vestlige verdens historie!

Anonymkode: 31391...3cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om blondt hår og blå øyne, de trekkene får overleve så lenge de kan, også får man barn med de man ønsker. 

Anonymkode: f0796...646

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2019 den 1.01, absinthia skrev:

De som er mest utrydningstruet, er de med rødt hår, blå øyne og fregner. Finn deg en slik, for diversitetens skyld.

Å nei. Rødt hår er så pent !   Kjenner en norsk dame med nydelig rødt hår. Men hun er gift med en afrikansk mann og barna ser afrikanske ut. Det er nesten så jeg synes det er synd at hun ikke fikk barn med den samme nydelige hårfargen....

Anonymkode: b312a...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg svart på før. Har sjekket slekten min godt opp, og er så norsk man kan bli. Ikke vits i å henge seg opp i detaljer som tross alt kun er ment som en generell beskrivelse når alle oppegående mennesker skjønner hva jeg mente. 

Synes ikke du bør få barn i det hele tatt. 

Anonymkode: aafd1...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...