Gå til innhold

Lite sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er de to små barna deres?

Anonymkode: 7c26a...3 og 2 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Alltidgjest said:

Hvorfor siterer du flere innlegg uten å skrive noe?

Anonymkode: 7c26a...7de

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Amistad skrev:

Det kan være mange ting, men tror det 

Kan høres ut som at dere har vært sammen en god stund, og at det nå er sakte på vei mot en slutt. Jeg tror at din kone ikke lenger tenner på deg på samme måte, hun ser ikke deg med samme øyne som før. Hun er kanskje ikke forelsket i deg lenger. Hun vil kanskje kunne være din kone i tiden som kommer, om du ikke maser eller krever mer sex. Hun er nok nå mer over i "kollega" modus. Dere har en grei fordeling på alt som MÅ gjøres på en dag, og fungerer godt som et team for å få plikter og gjøremål unna dag for dag.  Men når hun en gang møter en mann som gjør henne forelsket, da tror jeg at hun begynner å gjøre det klart for å dra. 

Jo mer du snakker om / maser om sex jo mer diskusjoner krangling og fortvilelse vil oppstå. Du må nesten fortelle henne rett ut på en fin måte hva du trenger og har behov for i et forhold. Så må hun kunne gjøre det samme. Selv om hun da sier at hun ikke har behov for mer enn 1 gang sex pr 3 mnd så stemmer det kun så lenge hun er i forholdet med deg. For jeg tipper dere hadde mye sex før. Om dere er for langt fra hverandre, så enten lever man i det eller så gjør man ikke. 

Beklager min dystre teori. 

Takk for en god forklaring og hjelp. 

Jeg har snakket med henne om problemet vi har og hun sa flere ganger at hun skal ta initiativ til å ha sex, men det har ikke skjedd. Hun er aldri ute på byen og ikke jeg heller. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor siterer du flere innlegg uten å skrive noe?

Jeg er ny her og skjønner ikke helt hvordan man bruker. 

Prøver min beste 😄

Skrevet
3 minutter siden, Alltidgjest said:

Jeg er ny her og skjønner ikke helt hvordan man bruker. 

Prøver min beste 😄

Ok. Du klarte det på den siste, da.

• Liker 1
Skrevet

Typisk dere menn. Kvinnen jobber ofte dobbelt i småbarnstiden og sex blir til enda et krav på toppen av det andre. Jeg ble separert fra min eks av samme grunn. Han var ikke fornøyd med meg derfor gikk han. Det blir for enkelt å si at man må finne en med samme sexbehov. Det finner man ikle ut før det har gått en god stund. Nå skal det sies at vi hadde sex to ganger i uka i hele småbarnsperioden og hvis det ikke var nok for han så er det hans problem. 

Anonymkode: a16d9...6f5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk dere menn. Kvinnen jobber ofte dobbelt i småbarnstiden og sex blir til enda et krav på toppen av det andre. Jeg ble separert fra min eks av samme grunn. Han var ikke fornøyd med meg derfor gikk han. Det blir for enkelt å si at man må finne en med samme sexbehov. Det finner man ikle ut før det har gått en god stund. Nå skal det sies at vi hadde sex to ganger i uka i hele småbarnsperioden og hvis det ikke var nok for han så er det hans problem

Jeg skjønner deg veldig godt. Det er trist å høre.

Derfor skrev jeg innlegget for få andres meninger. To ganger i uke er tipp topp. Jeg hjelper henne med husarbeid og hele pakke, hun er fornøyd med meg, men når det gjelder sex så føler jeg at hun orker ikke. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si nei når hun ber om sex. Og stell deg hver dag, dusj og se bra ut på en normal måte.

var en periode jeg ikke orket sex, ikke pga noe men mannen men jeg var utmatte lenge. Og han hjalp mye til, plutselig sa han nei 2-3 ganger, da vekte det noe i meg. Og vi har oftere sex nå. 

Anonymkode: 97c48...8bb

Vi har vært sammen i mange år og hun har aldri spurt om ha sex. Hun vil helst ikke snakke noe om sex. 

Jeg har foreslått at vi kan ha åpenforhold og det vil hun absolutt ikke. 

Skrevet

Er du kjærlig i hverdagen, sier du er glad i henne, stryker henne kanskje over ryggen eller gir en klem? Nærhet i hverdagen er viktig for de fleste og gjør noe positivt med oss mennesker. Du nevner hygiene, ja selvfølgelig er det viktig, men det vet jo du også. Kanskje du kan skaffe barnevakt, så dere kan være litt kjærester, ikke bare foreldre. Litt romantikk i hverdagen skader ingen. Ta med fruen på kino eller ut å spise. Kanskje noen små forandringer i hverdagen kan gjøre det bedre for dere.

• Liker 2
Skrevet
På 17.1.2019 den 5.48, Alltidgjest skrev:

Det blir dårlig stemning med engang jeg snakker om sex. Jeg føler noen ganger at hun har ikke lyst på sex i det hele tatt. 

Jeg har snakket med hun om åpenforhold å det er ikke aktuelt. Det er veldig vanskelig å avslutte forholde med henne pga vi har to små barn. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre helt ærlig. 

Det der er helt normalt . Sex i begynnelsen. Noen år senere, 2 små barn og sexfritt forhold. Glad jeg ikke har havnet i en slik "fuck-trap"😂

Anonymkode: 533c5...17f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der er helt normalt . Sex i begynnelsen. Noen år senere, 2 små barn og sexfritt forhold. Glad jeg ikke har havnet i en slik "fuck-trap"😂

Anonymkode: 533c5...17f Det er trist at sexlysten blir mindre. Har ikke samvittighet til å møte andre for å ha sex med.. 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Alltidgjest skrev:

Nei, du bør ikke være utro. Da bør du heller ta alternativ 3. 

Skrevet
30 minutter siden, Alltidgjest said:

Du må skrive under sitatet, ikke inni sitatet.

Skrevet

Hvorfor må hun be en voksen mann som deg om å dusje og pusse tenner? Gjør du ikke det hver dag normalt sett? 

Hvis du er en sånn fyr som dusjer en gang i uka eller mindre, kan jeg skjønne at hun etterhvert har mistet lysten på deg, når du går rundt i hverdagen og stinker.

Dårlig ånde er også turn-off.

Anonymkode: a98e1...f66

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må hun be en voksen mann som deg om å dusje og pusse tenner? Gjør du ikke det hver dag normalt sett? 

Hvis du er en sånn fyr som dusjer en gang i uka eller mindre, kan jeg skjønne at hun etterhvert har mistet lysten på deg, når du går rundt i hverdagen og stinker.

Dårlig ånde er også turn-off.

Anonymkode: a98e1...f66 derfor skjønner jeg ingenting. Jeg dusjer og pusser tenner som alle andre, men når hun har lyst så må det skje der og da. Det er ikke noe spørsmål om å dusje eller pusse tenner. 

Skrevet
Just now, Alltidgjest said:

Værsåsnill å skrive undre sitatene, ikke inni. Det er vanskelig noen ganger å få med seg svarene dine.

Jeg forstår ikke hvorfor det er så vanskelig. Du har jo gjort det et par ganger.

• Liker 1
Skrevet
På 17.1.2019 den 23.32, Erika; skrev:

https://iselinguttormsen.blogg.no/nar-sexlivet-forsvinner.html

bare linker denne her, tilfelle det ikke alltid har vært sånn. Ser over at du har skrevet st dere har to små barn, kanskje noe av det Iselin sier er fornuftig.

Utrolig banal og naiv oppskrift («dere må kommunisre») på kjempekomplekse problemer.

Anonymkode: cdc44...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...