Alltidgjest Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Hos oss er det veldig lite sex. Samboeren min har alltid unnskyldninger. Midt på dagen går ikke sent på kveld går osv. De gangene hun sier til å kose så har hun veldig stor krav. Hun ber meg om å dusje, pusse tenner osv. Vi har sex hver tredje mnd og kanskje lengre. Vi har tatt masse prat sammen og det hjalp ingenting. Hva skal jeg gjør
BMW 5-serie 535D Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 At ho ber deg dusje og pusde tenner er helt ok. Dere er ikke like når det kommer til sex, dere er ikke rett match! 7
Alltidgjest Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2019 Er det bare å leve med det eller? Jeg er person som vil ha sex hverdag.
SlemUlv Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 Du har tre valg: 1: leve med det, runke. 2: Spørre om hun er ok med at du finner deg en partner til. For å få tilfredsstilt ditt behov (Åpne opp forholdet) 3: gjøre det slutt. Og finne en partner som har likt behov som deg. 3
Alltidgjest Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2019 Det blir dårlig stemning med engang jeg snakker om sex. Jeg føler noen ganger at hun har ikke lyst på sex i det hele tatt. Jeg har snakket med hun om åpenforhold å det er ikke aktuelt. Det er veldig vanskelig å avslutte forholde med henne pga vi har to små barn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre helt ærlig.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 Forholdet vil ta slutt om dere ikke gjør noe med det. Med så stor forskjell i behov blir det vsnskelig å unngå konflikter. Anonymkode: 161a1...ae5
Resignert Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 5 hours ago, Alltidgjest said: Det blir dårlig stemning med engang jeg snakker om sex. Jeg føler noen ganger at hun har ikke lyst på sex i det hele tatt. Jeg har snakket med hun om åpenforhold å det er ikke aktuelt. Det er veldig vanskelig å avslutte forholde med henne pga vi har to små barn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre helt ærlig. Om du er noenlunde ung, er det dessverre bare en ting å gjøre. Avslutte forholdet på en ryddig måte, men likevel gjøre det klart hvorfor. Deretter tenke over hva du ønsker i et forhold, og se etter/date damer som har de egenskapene og holdningene som passer.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Skrevet 17. januar 2019 Du har ivrrtfall min fulle sympati om du går, slike ting er veldig sårt. Hilsen mor og kone i samme situasjon som snart ikke takler det lengre desverre.. Anonymkode: a49f2...36b 2
SlemUlv Skrevet 17. januar 2019 #9 Skrevet 17. januar 2019 Jeg er veldig på at barn har det best, når foreldrene har det bra. Om dette er sammen, eller hver for seg, må nesten være opp til foreldrene. 2
Amistad Skrevet 17. januar 2019 #10 Skrevet 17. januar 2019 (endret) Det kan være mange ting, men tror det Kan høres ut som at dere har vært sammen en god stund, og at det nå er sakte på vei mot en slutt. Jeg tror at din kone ikke lenger tenner på deg på samme måte, hun ser ikke deg med samme øyne som før. Hun er kanskje ikke forelsket i deg lenger. Hun vil kanskje kunne være din kone i tiden som kommer, om du ikke maser eller krever mer sex. Hun er nok nå mer over i "kollega" modus. Dere har en grei fordeling på alt som MÅ gjøres på en dag, og fungerer godt som et team for å få plikter og gjøremål unna dag for dag. Men når hun en gang møter en mann som gjør henne forelsket, da tror jeg at hun begynner å gjøre det klart for å dra. Jo mer du snakker om / maser om sex jo mer diskusjoner krangling og fortvilelse vil oppstå. Du må nesten fortelle henne rett ut på en fin måte hva du trenger og har behov for i et forhold. Så må hun kunne gjøre det samme. Selv om hun da sier at hun ikke har behov for mer enn 1 gang sex pr 3 mnd så stemmer det kun så lenge hun er i forholdet med deg. For jeg tipper dere hadde mye sex før. Om dere er for langt fra hverandre, så enten lever man i det eller så gjør man ikke. Beklager min dystre teori. Endret 17. januar 2019 av Amistad
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Skrevet 17. januar 2019 Si nei når hun ber om sex. Og stell deg hver dag, dusj og se bra ut på en normal måte. var en periode jeg ikke orket sex, ikke pga noe men mannen men jeg var utmatte lenge. Og han hjalp mye til, plutselig sa han nei 2-3 ganger, da vekte det noe i meg. Og vi har oftere sex nå. Anonymkode: 97c48...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #12 Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si nei når hun ber om sex. Og stell deg hver dag, dusj og se bra ut på en normal måte. var en periode jeg ikke orket sex, ikke pga noe men mannen men jeg var utmatte lenge. Og han hjalp mye til, plutselig sa han nei 2-3 ganger, da vekte det noe i meg. Og vi har oftere sex nå. Anonymkode: 97c48...8bb Tel klikka mens jeg skrev innlegget. Men håper at du forsto det jeg mente ihvertfall Anonymkode: 97c48...8bb
Alltidgjest Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ivrrtfall min fulle sympati om du går, slike ting er veldig sårt. Hilsen mor og kone i samme situasjon som snart ikke takler det lengre desverre.. Anonymkode: a49f2...36b
Alltidgjest Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2019 Er det noe jeg kan gjøre for å få det til? Hun sier at hun liker at jeg tar på henne og sitte ved siden av. Det gjør jeg og da sovner hun etter 10 minutter. Dersom jeg spør henne dirkete om å kose blir hun bare sur fordi jeg spør. Jeg skjønner ikke helt hva hun vil. Jeg foreslår om å avslutte forholde da. Lir hun veldig lei seg..
Alltidgjest Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #15 Skrevet 17. januar 2019 2 timer siden, SlemUlv skrev: Jeg er veldig på at barn har det best, når foreldrene har det bra. Om dette er sammen, eller hver for seg, må nesten være opp til foreldrene.
Alltidgjest Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #16 Skrevet 17. januar 2019 8 minutter siden, Alltidgjest skrev: Veldig kjedelig at slik situasjoner dukker opp. Håper det ordner seg for deg. For min del så er det ikke noe håp. Jeg orker ikke mase om sex lenger... 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #17 Skrevet 17. januar 2019 Hvor gammel er de to små barna deres? Anonymkode: 7c26a...7de
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #18 Skrevet 17. januar 2019 Ja det er pyton men lyst forsvinner ikke heller,jeg kunne hatt sex annenhver dag,og dette har jeg måttet takle i over tre år,han vet jeg er fornøyd med alternativ sex men gjør d ikke.jeg vet han elsker meg,men jeg er bare skuffet såret,mentalt utslitt nå. Anonymkode: a49f2...36b 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #19 Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det er pyton men lyst forsvinner ikke heller,jeg kunne hatt sex annenhver dag,og dette har jeg måttet takle i over tre år,han vet jeg er fornøyd med alternativ sex men gjør d ikke.jeg vet han elsker meg,men jeg er bare skuffet såret,mentalt utslitt nå. Anonymkode: a49f2...36b PS takk forresten, visst d var meg du mente. Anonymkode: a49f2...36b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #20 Skrevet 17. januar 2019 Dette er et vanlig problem i mange forhold,TS. Det er ikke lett for oss å si hva som er årsaken til at din kone ikke ønsker sex så ofte, det kan være mange grunner til det. Mange kvinner opplever at mannen er fjern og lite kjærlig generelt, det er bare når han vil ha sex at han er nær henne. De kvinnene savner ømhet og kos i hverdagen, de opplever at mannens kjærtegn blir et press om sex, og de reagerer med å trekke seg unna. Det er viktig å ta seg tid til kos og nærhet uten å kreve noe mer; også menn synes egentlig det er godt å bare være nær partneren uten at det "må" være sex hver eneste gang. Dette kan ordnes hvis dere begge vil jobbe med det. Det finnes en metode som har hjulpet mange par, og den handler om å forsterke følsomhet og intimitet i forholdet, være kjærlige og kosete selv om det ikke alltid fører til sex. En gradvis utforskning over tid av nærhet og kjærtegn, både ømme og etterhvert mer seksuelle. Det skal finnes litteratur om dette. Anonymkode: baa5b...a28 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå