Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Test din mentale alder

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting...svarte da vitterlig på en sånn tråd tidligere i dag - tok testen og fikk til svar at jeg var 50 år eller eldre! :wink:

Tok testen igjen nå, tenkte meg litt mer om i tvilstilfellene, og fikk til svar at jeg var 27 år - og det stemmer! :D

Men går det to paralelle tråder, mon tro - for jeg HAR svart på dette tidligere i dag... :klø:

K

Gjest Formosiss
Skrevet
Er nok ikke enig i satt heller, jeg Formosiss  :wink: Både jeg og de jeg kjenner er i stadig forandring, fyker rundt på kurs, bytter til mer spennende jobber osv.  Tror ikke noen ville kalle oss hverken satte eller kjedelige  :riste:  

Men, jeg skal være litt grei,da  :wink: Det er jo mulig at de du kjenner er sånn?  Og kanskje vi tilhører mødregenerasjonen og da "skal" vi jo være sånn.

Men, livet er nok ikke så firkantet, heldigvis  :blomst:

Jeg vil nok si at de fleste 50-åringer er ferdig med å føde barn, farte rundt på fylla i helger og rote rundt med tilfeldige. Ikke det at jeg gjør dette selv, annet enn at jeg ikke har noen barn og ikke har planer om å få det på en god stund, men jeg velger nå å kalle det litt satt.

Når man er 50 har man gjerne hus, ikke hybel, man har jobbet - ikke bare studert, man har som sagt trolig gjort seg ferdig med reprodusering osv. Det er dèt jeg kaller satt.

Skrevet

Du er....

22 år

er egentlig 25....

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg merket med an gang hva jeg skulle ha svart for å få en yngre alder. Men som småbarnsmor er jeg ofte trøtt på kvelden og jeg liker faktisk resteurant bedre enn cafe' osv, men som en god 20-30 måtte jeg sannsynligvis hatt mye energi og likt å gå på cafe' osv.

Jeg tok ikke testen seriøst, bare litt moro.

Merker også at flere sier de har gjort og svart på testen og et lignende innlegg tidligere, sorry jeg visste ikke noen andre hadde gjort det samme var ikke meninga :)

• 2 uker senere...
Skrevet

møkkatest.. je er itte 50 år.

Skrevet

Du er... 27 år..

Er 23 i virkeligheten, så er ikke altfor ille da... :):tunge1:

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Lenge siden denne tråden var aktiv da men... Jeg fikk at jeg var 27 år, og er 24. Ganske greit egentlig.... Alltid vært moden for alderen

Endret av iss
Gjest Ingrid78
Skrevet

Ble 28 jeg. Så den bommet med et år siden jeg er 27. Men men.

• 2 uker senere...
Skrevet

biologisk alder 40, mental 26. Tror ikke jeg skal ta det seriøst... jo forresten

Annonse
Skrevet

Jeg fikk til svar at jeg var 21, stemmer ikke helt det da.

Jeg er nemlig 27 :sjenert:

Skrevet

Jeg fikk 26 på testen, er i virkeligheten 21, så det var ikke sååå langt unna.

Skrevet

Jeg fikk 24, er 20 så bommet ikke så veldig i hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...