Gå til innhold

Noen som squirter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg squirter så sant pikken er stor nok eller han treffer med riktig vinkel. Hvis han har liten pikk er det enklere med dildo siden det er lettere å finne riktig vinkel da. Det er IKKE tiss, jeg squirter i bøtter og spann selv om jeg har tisset rett på forhånd.

Dessverre er min nåværende kjæreste den eneste jeg har vært med som ikke tenner på squirtingen min og det legger en demper på det for min del

Anonymkode: c2753...96f

Vil nesten si det er sløsing med ressursene når han ikke setter pris på dette.

Har dessverre aldri vært med en dame som har kunnet dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, SlemUlv skrev:

Kan noen vise hvordan disse kjertlene ser ut og hvor de ligger? Hvis de finnes, så burde det jo være en smal sak å bevise at squirt kommer derfra og ikke bare ha det som en teori..

Anonymkode: d6c77...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen vise hvordan disse kjertlene ser ut og hvor de ligger? Hvis de finnes, så burde det jo være en smal sak å bevise at squirt kommer derfra og ikke bare ha det som en teori..

Anonymkode: d6c77...c8a

Om du hadde giddet å lese linken, så ligger de ved g-punktet. Og ikke alle kvinner har dem, som altså er grunnen til at ikke alle kvinner squirter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Om du hadde giddet å lese linken, så ligger de ved g-punktet. Og ikke alle kvinner har dem, som altså er grunnen til at ikke alle kvinner squirter. 

Jada, men kan noen vise hvordan disse kjertlene ser ut?

Anonymkode: d6c77...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jada, men kan noen vise hvordan disse kjertlene ser ut?

Anonymkode: d6c77...c8a

Har du lagt merke til hvor lite forskning det er bitt gjort på kvinnelig sexualitet? 

Nei, jeg har ikke åpnet meg selv opp, for å se hvordan de ser ut. Vi får vente på forskningen, som vi alltid gjør som kvinner. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Om du hadde giddet å lese linken, så ligger de ved g-punktet. Og ikke alle kvinner har dem, som altså er grunnen til at ikke alle kvinner squirter. 

Synes det er rart at noen kvinner har kjertelen og noen ikke. Ikke har noen klart å bevise at g punktet faktisk eksisterer heller. Så alt dette er litt "mystisk".

Men veldig enig at det er svært lite forskning på kvinners seksualitet. Kvinners helse generelt er mye mindre forsket på enn menns helse. 

Anonymkode: 4ac7a...366

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Har du lagt merke til hvor lite forskning det er bitt gjort på kvinnelig sexualitet? 

Nei, jeg har ikke åpnet meg selv opp, for å se hvordan de ser ut. Vi får vente på forskningen, som vi alltid gjør som kvinner. 

 

Men herregud da, hvis de eksisterer bør det være en smal sak å få tatt et røntgenbilde? Ærlig talt.

Anonymkode: d6c77...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud da, hvis de eksisterer bør det være en smal sak å få tatt et røntgenbilde? Ærlig talt.

Anonymkode: d6c77...c8a

Du får snakke med de som forsker på sånn. Kanskje de hører på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Du får snakke med de som forsker på sånn. Kanskje de hører på deg. 

Du syns ikke det er en smule rart at man får tatt røntgenbilder av nært sagt alt i kroppen, men det finnes ingen av disse kjertlene? 

Anonymkode: d6c77...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du syns ikke det er en smule rart at man får tatt røntgenbilder av nært sagt alt i kroppen, men det finnes ingen av disse kjertlene? 

Anonymkode: d6c77...c8a

Jeg syns det er mer rart at enkelte skal syns det er rart at annen væske en tiss kommer ut av urinrøret på kvinner, men er helt ok med at det gjør det på menn :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er funnet spor av urin i ekskretet som spruter ut, men det er ikke ren urin. Jeg squirter selv med rett mengde/type stimuli, men det er ikke en behagelig følelse. Og dette skjer selv om jeg ikke får presset ut en eneste dråpe urin på do. Jeg var skeptisk selv, de første gangene føltes det nesten som jeg tisset på meg. Men jeg har god underlivskontroll, så om jeg skulle tisset på meg måtte jeg gått inn for det. 

Jeg respekterer enkelte menns fascinasjon for squirting, og om det er en høy prosent urin - hva gjør det? 

Anonymkode: 178df...7db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant

De partnerne jeg har hatt som har fått meg til å squirte har digget det😊

Ikke alle som får det til på meg og det er litt kjedelig for når jeg squirter så kan jeg komme utrolig mange ganger😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes faktisk en del seriøs forskning på dette, og så vidt jeg skjønner er det stor enighet om at de aller, aller fleste som ejakulerer, spruter ut en klar væske som stort sett består av urin, men som også kan inneholde ørsmå mengder av hvitt sekret, som blander seg inn urinstrømmen på veien ut. Det dreier seg altså i det vesentlige om en type urin-inkontinens som aktualiseres av visse typer stimuling, og har lite til felles med mannlig utløsning. For den som er interessert, er det bare å google forskningsrapporter. Hvis dere er ute etter kunnskap, bør dere  unngå sensasjonsmedia, som selvsagt primært ønsker å mystifisere dette fenomenet.

Men hvilken rolle spiller det egentlig om de kvinnene det gjelder rett og slett tisser på seg etter stimulering? Blir det i tilfelle mindre stas enn det ville ha vært om væsken hadde kommet fra en mystisk kilde som bare noen få, privilegerte hadde tilgang til? Egentlig ganske komiske greier.

Det viktigste er at squirterne selv og deres partnere aksepterer, og kanskje til og med setter pris på, fenomenet.

 

Anonymkode: 3ef28...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og så vidt jeg skjønner er det stor enighet om at de aller, aller fleste som ejakulerer, spruter ut en klar væske som stort sett består av urin, men som også kan inneholde ørsmå mengder av hvitt sekret, som blander seg inn urinstrømmen på veien ut.

De jeg har lest, som har blitt linket til her inne, står det "væske som inneholder SPOR av urin". 
Altså samme som at sæd inneholder spor av urin, siden det kommer fra urinrøret. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er positivt feil, og er enkelt å sjekke hvis du gidder å gå til kildene/rapportene selv i stedenfor til sesasjonspressen. Mye er åpent tilgjengelig på nettet. I svært sjeldne tilfeller spruter kvinnen hvitaktig væske, og i disse unntakstilfellene er blandingsforholdet annerledes (mest sekret), mennesten alltid består ejakulatet av klar væske som stort sett er piss. Hva gjør det at det er urin, hvis folk har glede av det. Er det kanskje sånn at gleden over aquirting er knyttet til at de som er utsatt for fenomenet har følt at de har en særlig status - noe mystig og privilegert som ikke andre har? Ikke så fall både veldig usjarmerende og veldig feil 😉

Anonymkode: 3ef28...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har skjedd med meg to ganger. Likte ikke følelsen av å bli kliss våt, men i øyeblikket var det en god orgasme. Jeg var på toppen, i cowgirl-stilling. Trodde jeg tissa på meg. :fnise: Fascinerende.

Endret av s0la
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, s0la skrev:

Har skjedd med meg to ganger. Likte ikke følelsen av å bli kliss våt, men i øyeblikket var det en god orgasme. Jeg var på toppen, i cowgirl-stilling. Trodde jeg tissa på meg. :fnise: Fascinerende.

Det er en flott stiling å squirte i 

kjenner det blir vått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som påstår det ikke er urin, kan dere vise til hvilken kjertel eller organ det skulle være i underlivet på kvinner som inneholder denne squirte-væsken? Jeg har aldri hørt om eller sett på skjema over underlivet at det ligger noen kjertel der som kan inneholde væske, annet enn selve urinblæren.

Kan noen vise til hvilken kjertel eller blære det liksom skal være? All denne væsken MÅ jo komme et sted fra, og jeg har som sagt aldri hørt om en slik blære eller kjertel i underlivet.

Anonymkode: c9167...f85

Så du mener da at når dama blir våt så tisser hun egentlig på seg? Siden det ikke finnes annen væske der mener jeg.

Anonymkode: 05255...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...