Gå til innhold

Hvordan ble dere offisielt sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okey, så har styret på med en fyr i snart 6 måneder nå, vi har kjempefint og artig og er ganske lykkelige sammen. Men jeg lurer på hvordan en liksom stadfester at men er sammen? ( jeg har aldri hatt kjæreste eller styret med noen før han her) Spurte dere eller ble dere bare et par? Skal jeg bare spørre hva slags forhold dette er, og hva han omtaler meg som når han forteller om meg? 

Jeg har til dags dato møtt hans far flere ganger, vært hos hans mor og samboer på feiring og vært invitert i søsteren sitt bursdagsselskap, han har også fortalt flere familiemedlemmer om meg og snakker hele tiden om oss i framtidsform( han spurte meg også om jeg vil feire påsken med han) så jeg føler vi er sammen men jeg tør liksom ikke helt å omtale han som kjæresten min

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

"Er vi kjærester nå/Skal vi være kjærester?"

Høres jo ut som om dere er sammen, så det er jo bare å ta det opp med ham.

Skrevet

Vi flyttet sammen og fikk barn sammen. Hadde ikke noe prat om vi var kjærester... regner med vi var det da. 😅 

Anonymkode: 9ee53...532

• Liker 4
Skrevet

Jeg og samboer har heller ikke hatt den praten eller satt noe merkelapp på det 😜

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte rett ut. Tredje gangen jeg spurte sa han ok 😄

Anonymkode: 9f020...61e

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle bli med til hans hjemby (er en lang flytur dit) et par måneder etter vi traff hverandre og jeg spurte han om hva han skulle presentere meg som til familien hans, og da svarte han; Som kjæresten min vel :)

Så det gikk ganske kjapt med oss. Dette er nå fire år siden.

Anonymkode: 22209...cc7

• Liker 2
Skrevet

Jo, det er vel bare å spørre han, egentlig. Finner det bare så kleint, haha kanskje jeg skal være skikkelig teit og sende en slik liten lapp vi gjorde på barneskolen😅 får jeg det svart på hvitt også..

Skrevet

Han spurte meg: "Skal vi være sammen helt offisielt?" på en veldig fin og søt måte. Visste det var oss før det, men da var det helt offisielt ;) For han var det viktig å spørre, og jeg syns det var fint, for da visste jeg at det var oss to :hjerte: 

Anonymkode: 82c42...707

Skrevet

Aldri hatt praten, og er gift på tolvte året. 

Traff hverandre, veldig tydelig interesse/kontakt, teksting gjennom dagen hver dag (før SoMe), første date, andre date, første overnatting, og derfra var det egentlig aldri tvil.

Hjelper kanskje at det var før Tinder og så videre, den gangen dating betydde at man var eksklusive... 

Anonymkode: aaa78...1df

• Liker 3
Skrevet

Vi hadde datet i 4 mnd og var på vår første langhelg sammen. Jeg var sikker på at han var forelsket men syns egentlig at han godt kunne spurt. Etter en fuktig kveld på byen spurte jeg han om hva han tenkte om oss. Vi hadde aldri snakket om noe sånn. Om det var dating eller om det var mer. Han sa det helt klart var mer. Så da spurte jeg om vi var kjærester da. Og han sa at det syns han vi skulle være. Etterpå var han som en unge i en godteributikk - overlykkelig.  Men hvem vet hvis ikke jeg hadde spurt. 

Skrevet

Vi hadde hatt én date, men vi kjente hverandre litt fra før og var veldig forelsket i hverandre. Så her ble vi egentlig sammen på første date. Det var så riktig at ingen av oss var i tvil at det var riktig. Noen dager senere så spurte jeg om han hadde snakket om meg til foreldrene sine, og han sa ja.

Og da spurte jeg om han hadde brukt "kjæreste-ordet". Det hadde han ikke gjort, men han hadde lyst. Det hadde jeg også, så da var vi "offisielt" kjærester :) 

Anonymkode: 677fa...0a1

Skrevet

Han sa i senga en morgen at han gjerne ville være bare min og at han var klar for det 😊

Skrevet

Ja, spør han hva han ser dere som og om det ikke er på tide å ende Facebook statusen deres. Sånn gjorde jeg det. 
Spør du ikke så risikerer dere å skli over i å være pulevenner for alltid til den ene  blir forelska i en ny og den andre blir såra

Anonymkode: f561a...123

Skrevet

Vi ble ikke offisielt sammen gjennom ord og erklæringer, men vi begynte å være sammen hele tiden, sammen med hverandres venner, plutselig bodde vi sammen, så feiret vi jul sammen, og så hadde vi plutselig bodd sammen i mange år.

Anonymkode: 1d3cc...e96

Skrevet

Vi bare, litt sånn random, omtalte hverandre som «kjæresten», så så vi på hverande og bare «Kjærester? Hmm ja vi er vel egentlig det :)« eller noe sånn. Ikke noe big deal. 

Anonymkode: 3160b...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...