Gå til innhold

Destinasjon Hawaii


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hit skal vår neste ferie gå. Men jeg ser jo flyprisene fra Norge koster like mye som en mnd på hotell der nede 🤪🤪

Noen som har flydd til Hawaii og vil dele gode tips? Jeg tenkte det kanskje er mye lurere å bestille individuelle reiser via andre land - Norwegian til USA er feks ikke halvgælie priser, fra USA er det kanskje billigere til Hawaii?

Anonymkode: 87764...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fly til LA først og var i området og Las Vegas før vi fløy videre til Hawaii sist vi var der. Veldig greit å ta litt av tidsforskjellen om gangen.

Anonymkode: 4eb63...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrere å reise innenlands USA enn fra Norge til USA. Jeg reiser til USA 3-4 ganger i året. 

Anonymkode: dcb31...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi fly til LA først og var i området og Las Vegas før vi fløy videre til Hawaii sist vi var der. Veldig greit å ta litt av tidsforskjellen om gangen.

Anonymkode: 4eb63...a0d

Vi trenger ingen pitstop eller slik - ønsker egentlig å reise straka vegen. Opphold kan medregnes såklart, men da helst kun i påvente av flybytte. 

Anonymkode: 87764...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dyrere å reise innenlands USA enn fra Norge til USA. Jeg reiser til USA 3-4 ganger i året. 

Anonymkode: dcb31...755

Ja, men vi skal videre til Hawaii, ikke bli værende på fastlandet:-)

Anonymkode: 87764...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, men vi skal videre til Hawaii, ikke bli værende på fastlandet:-)

Anonymkode: 87764...65a

Hawaii er en stat i USA. Så å reise dit fra en annen stat i USA er "innenlands" (interføderalt, eller hvordan det nå blir).

Anonymkode: 99238...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hawaii er en stat i USA. Så å reise dit fra en annen stat i USA er "innenlands" (interføderalt, eller hvordan det nå blir).

Anonymkode: 99238...5d1

Ja, men jeg trodde "mainland" var relevant også? My bad i så fall:-)

Anonymkode: 87764...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER dyrt å reise dit, lang reisevei selv om du er kommet deg til vestkysten allerede. Tror ikke det er noe å hente på å gjøre to bookinger. Var der sist år, og hadde gjennomgående billetter via SF. 

Anonymkode: 9b63e...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...