Gå til innhold

Bruker du leggings/tregging/jeggings til hverdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker du leggings/tights/tregging/jeggings til hverdag?  Isåfall hva har du til overdel? Og er det en uskreven "regel" om at man må dekke til rumpe og skritt med overdel når man bruker alle disse?

Anonymkode: 6fc0f...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, for meg er det veldig "2000 and late".. Husker det var mange som gikk kledd i det for rundt 10 år siden, med meget varierende grad av kledelighet. Synes det er langt mer flatterende med ordentlige bukser og jeans. Kunne kanskje gått med en grov leggings med en lang strikkegenser over hvis jeg bare skulle rusle en en tur med hunden, men ikke på jobb eller på kafé etc. 

Anonymkode: 018f7...3eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det nå, nylig operert i kneet og er det eneste jeg får på meg (jeans strammer for mye). Prøver å ha noe som dekker rumpa ja. Mye mer komfortabel med jeans...

Anonymkode: 7d91b...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke så ofte, men kan godt gjøre det. Bruker vanlig overdel, den jeg føler for den dagen. Har ikke overdel som dekker rumpa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du leggings/tights/tregging/jeggings til hverdag?  Isåfall hva har du til overdel? Og er det en uskreven "regel" om at man må dekke til rumpe og skritt med overdel når man bruker alle disse?

Anonymkode: 6fc0f...1ae

Nei, bruker det aldri til hverdags. Det er helt utenkelig for meg. 

Anonymkode: f21c5...ed2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ofte folk på 18-25 år som det ihvertfall ser ut som går i noe sånt (kan jo hende det er jeans allikevel, men de ser ganske tynne ut..)

Anonymkode: 6fc0f...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det kun med stor hettegenser eller collegenser som når meg ned på lårene, eventuelt t-skjorte når det er sesong for det. 

Anonymkode: daaf5...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker mye tights. Og bryr meg heller ikke om å alltid ha klær som dekker til rumpa. Passer på at tightsen ikke er gjennomsiktig, og føler ikke at jeg viser fram rumpa mi mer enn mange av dem som går i bukse. Og jeg viser ihvertfall ikke fram rørleggersprekken min, som mange andre gjør. 

Er klar over at tights ikke akkurat oser velkledd fashionista. Men det er praktisk og behagelig, i motsetning til jeans. Jeg eier for tiden ikke et eneste par jeans. Bl.a fordi jeg sliter å finne riktig fasong. 

Kommer nok til å fortsette med tights så lenge det er i salg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...