Gå til innhold

Spm til kvinner som tenner på bj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til alle kvinner som liker å utføre en bj !! :blomst:

Litt uvanlig spørsmål kanskje: i hvilken stilling liker dere å suge typen?

Anonymkode: f9a4d...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kan/skal du bruke svarene til?

Anonymkode: 5e32f...270

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Statistikk sentralbyrå 

Anonymkode: ff403...2d9

Skrevet

Jeg liker best å ligge på rygg og at han står på kne ved hodet mitt, og fingrer meg samtidig.

Anonymkode: 19ded...7c0

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal bruke kunnskapen svarene gir meg til å stille meg i akkurat den beste posisjonen når det er kjærestens tur til å gi meg oralsex. Klarte du ikke forestille deg dette selv?, eller er du helt besatt av rapportering og runketråder? Selvsagt kan jeg spørre kjæresten, og det har jeg gjort, men det kan være at noen har en annen erfaring som kan utvikle seksuallivet videre. Noe som er en del av formålet med et seksualitetsforum. Ikke å sitte moralvakt og hakke løs med syrlige spørsmål straks noe dukker opp, som enkelte har som sin livsoppgave.

Sitter du forresten døgnvakt? Du er alltid først ute med dine syrlige motspørsmål. 

Anonymkode: f9a4d...922

• Liker 3
Skrevet

Hm. Jeg liker best å kunne kontrollere dybden og takten selv, så jeg foretrekker å stå over med typen på ryggen. Da kan jeg dessuten tease han så mye jeg vil.

I blant kjører vi en 69, men jeg foretrekker faktisk å gjøre én ting av gangen, enten fokusere på ham eller han på meg. En annen ting vi nylig prøvde i 69 var at den ene mimmikerer hva den andre gjør (med adapsjoner så klart, da penis og klit ikke kan behandles likt såklart). Det var gøy og spennende!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...