Molla Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Er alt jeg trenger på listen min?? Dette har jeg kjøpt alt: - kjole - sko - smykke - armbånd - pynt til håret - noe sminke Dette vet jeg at jeg har igjen: - mere sminke (vannfast mascara osv.) - strømper - Strømpebånd - veske Hva har jeg glemt lissom?
Gjest Turi Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Undertøy? Og noe pent å ha utenpå kjolen om det blir nødvendig.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Trur du har fått me det meste... Legger til ! * slør (vis du skal ha) * Undertøy * Undersjørt
tommeline Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Eneste jeg ser mangler er noe til å ha under kjolen...
ikka2011 Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Trur du har fått me det meste... Legger til ! * slør (vis du skal ha) * Undertøy * Undersjørt Dette var meg
Molla Skrevet 6. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2005 *knis* Har ikke glemt å kjøpe undertøy. Bare glemte å ta det med.. har kjøpt: - korsett - snerten blondetruse Brudebuketten har jeg også kontroll på, for den skal forloveren min lage..
Gjest Turi Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 ørepynt someting borrowed, something old, something blue (regner med at det meste annet er nytt, så det er dekket opp) Morgengave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå