AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #41 Skrevet 29. mai 2019 Farvel, ting: https://bokelskere.no/bok/farvel-ting-den-japanske-kunsten-aa-bli-lykkelig-med-faerre-ting/486186/ Denne satt som et skudd for meg som var litt lei i livet, brukte mye penger på å kjøpe meg ting. Det gjør jo de fleste, etter å ha hatt stor opprydding med salg så sitter jeg igjen med KUN det som trengs. Nå kjøper jeg aldri noe mer, bare mat. Dette ryddet opp i hodet mitt så det holdt. Elsker å se hyllene i boden med bare noen få ting på, som jeg virkelig bruker. Gjelder på kjøkkenet også. Anonymkode: f2cc7...0d8
Jeeg Skrevet mandag kl. 14:47 #42 Skrevet mandag kl. 14:47 AnonymBruker skrev (På 15.1.2019 den 20.59): trenger tips. er ikke alt for glad i lange bøker. Anonymkode: d8a13...4ff Hva slags bøker liker du da?
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:05 #43 Skrevet mandag kl. 15:05 Jeeg skrev (16 minutter siden): Hva slags bøker liker du da? Veldig sympatisk at du vil bidra, men personen du spør, opprettet altså tråden for nesten sju år siden, og det har ikke vært aktivitet på like lenge. Det er tvilsomt at du får svar. Anonymkode: 41786...42f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå