AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #21 Skrevet 16. januar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ofte stjerner etter orgasme, men det er pga hyperventilering og mye stønning. Har vært sekunder ifra å besvime etter disse stjernene noen ganger, siden jeg har vært svimmel Anonymkode: 7bacd...7fa Gutt eller jente? Anonymkode: d76da...2ae
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #22 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Gutt eller jente? Anonymkode: d76da...2ae Jente. Anonymkode: 7bacd...7fa
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #23 Skrevet 16. januar 2019 Det er mulig det finnes en åpenbar fysiologisk årsak bak. Som f.eks en kombinasjon av adrenalin, hormoner, blodtrykk, pust osv. Vi kan allikevel helt klart konkludere med at det var sinnsykt god sex som gjorde dette for deg. Jeg opplever innimellom å ha ut-av-kroppen opplevelser under sex. At jeg ikke lengre er inne i min egen kropp, men svever over den. Jeg blir euforisk og sier til kjæresten min at han har gjort meg bokstavelig talt helt gal. Aldri hatt slike opplevelser med noen annen partner enn min nåværende. Jeg elsker han så høyt og tenner veldig på han. Det er mye følelser i sving når vi holder på så det har nok litt å si for min del. Han er en fantastisk elsker. Anonymkode: 63623...307
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #24 Skrevet 17. januar 2019 Jeg er en ung mann og får veldig sterke orgasmer. Jeg ser stjerner hver gang spes under analsex. Når vi holder på lenge og jeg får flere orgasmer etter hverandre, da skjer det at jeg svimer av i et gnistregn av stjerner. Jeg stønner og hyperventilerer mye og opplever oftere stjerner og besvimelser da😊 Anonymkode: d76da...2ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå