Gå til innhold

Jeg ser stjerner under sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk kjæreste som jeg har utrolig god kjemi med, spesielt sexuelt :hjerter_rundt:Vi har den beste sexen jeg noen gang har hatt, og jeg er over 40. Jeg føler meg helt fri med ham, og han er veldig opptatt av å please meg, samtidig som han kan være dominerende og veldig mandig (noe jeg liker og tenner på). Når vi treffes kan vi tilbringe halve dagen i senga, og sexen er bare helt fantastisk.

Så er greia, noen ganger når jeg har sex med ham ser jeg stjerner når jeg lukker øynene. Det er ikke noe som skjer ofte, kanskje hver tiende gang vi har sex, og det har ingenting med orgasme å gjøre. Det er en fantastisk følelese, men jeg har aldri opplevd eller hørt om det før, og nysgjerrig på hva det er. Kjæresten har sagt én gang at han så stjerner mens vi hadde sex, men da var vi så opptatt at jeg ikke tenkte på å spørre hvordan det opplevdes for ham.

Er det noen som vet hva jeg snakker om eller har opplevd det samme? Hva er det? Hva kommer det av (utenom at man har det helt fantastisk :ler: )?

Anonymkode: f10c3...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo fint ut det, men tror jeg har hørt at det kan ha noe med blodsukkeret å gjøre? Diabetikere ser vel litt sånn noen ganger om noe er i ulage mener jeg at jeg har hørt (må googles). Det betyr sikkert ingenting om det skjer så sjeldent.

• Liker 1
Skrevet

Kan være noe gæli med hornhinnen

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, visp skrev:

Det høres jo fint ut det, men tror jeg har hørt at det kan ha noe med blodsukkeret å gjøre? Diabetikere ser vel litt sånn noen ganger om noe er i ulage mener jeg at jeg har hørt (må googles). Det betyr sikkert ingenting om det skjer så sjeldent.

Nei, nå ble jeg nesten litt skuffet :ler: Er det så elementært, altså?? Jeg er ikke diabetiker og har ingen kjente problemer med blodsukkeret. De gangene dette har skjedd, har vi holdt på lenge og nytelsen har har vært helt på topp, så jeg kunne liksom ikke se for meg noe annet enn at det var seksuelt.

Andre som vet noe om dette eller har opplevd det?

Skrevet

Tror det bare kommer av lysforandringer. Man ser gjerne stjerner, streker, eller farger når man lukker øynene i alle type sammenhenger. 

Anonymkode: ca2bc...deb

Skrevet
17 minutter siden, Gent82 skrev:

Kan være noe gæli med hornhinnen

:klo: Jeg ser altså stjerner når jeg lukker øynene, inni hodet mitt, på en måte...

TS

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:klo: Jeg ser altså stjerner når jeg lukker øynene, inni hodet mitt, på en måte...

TS

Det betyr at du holder på å besvime og at det er på tide å roe seg ned..

Anonymkode: 115af...8b6

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå ble jeg nesten litt skuffet :ler: Er det så elementært, altså?? Jeg er ikke diabetiker og har ingen kjente problemer med blodsukkeret. De gangene dette har skjedd, har vi holdt på lenge og nytelsen har har vært helt på topp, så jeg kunne liksom ikke se for meg noe annet enn at det var seksuelt.

Andre som vet noe om dette eller har opplevd det?

Jeg tror ikke det er noe galt, men har jo opplevd det selv uten at jeg har begynt å undersøke nærmere. Det kan være så enkelt som at du trenger å drikke litt vann eller spise litt. Men det kan jo også være at jorden skjelver og alt det der, haha:)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror det bare kommer av lysforandringer. Man ser gjerne stjerner, streker, eller farger når man lukker øynene i alle type sammenhenger. 

Anonymkode: ca2bc...deb

Søren, og, alle disse logiske forklaringene som ikke har noe med sex å gjøre :ler:  Det som er, er at vi som regel har dempet belysning, så ikke store lysforandringer. Jeg har aldri opplevd dette før, i noen som helst type sammenhenger.

Skrevet

TS over ⬆️

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at du holder på å besvime og at det er på tide å roe seg ned..

Anonymkode: 115af...8b6

Dette er muligens noe som kan ha noe i seg. Jeg føler ikke at jeg holder på å besvime (er det vanlig å besvime under sex?? :klo: ), men kanskje man ser stjerner da? Selv om det oppleves mer som euforiske stjerner... :ler: 

TS

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Ah, sorry, tenkte på netthinnen. Men anyway, neida, mulig det er sinnsykt god sex som er årsaken :tommelopp:

Skrevet

Høres ut som blodtrykksfall.

Anonymkode: 5b885...922

Skrevet
4 minutter siden, Gent82 skrev:

Ah, sorry, tenkte på netthinnen. Men anyway, neida, mulig det er sinnsykt god sex som er årsaken :tommelopp:

Endelig et svar jeg liker! Jeg liker deg :ler:  Jeg har jo tenkt at det er fordi vi har nettopp sinnsykt god sex, men lurer altså på hvorfor det skjer og hva det egentlig er :vetikke: 

Det må være andre som har opplevd dette?!

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som blodtrykksfall.

Anonymkode: 5b885...922

Ser man stjerner ved blodtrykksfall, altså? Og jeg trodde det var noe som skjedde hvis man f.eks. reiser seg brått? Det har skjedd meg, og oppleves overhodet ikke som dette. Da er det mer sånn at det blir svart et lite sekund, og jeg muligens må holde meg fast et øyeblikk. Disse stjernene er mer inni hodet mitt, på en måte, og kommer bare etter å ha hatt sex en god stund, mens jeg ligger nede.

TS

Skrevet

Ingen fler som har opplevd dette? :nigo: 

TS

Skrevet

Jo en gang,under siste fødsel 😂😂😂😵

Anonymkode: 52cac...28c

• Liker 1
Skrevet

Mye pusting og pesing kan gi den effekten

Skrevet

Hei TS. Jeg har besvimt under sex og det du skriver minner veldig om følelsen i forkant. Jeg og en fyr hadde sinnsykt god sex og følte ofte med han at jeg gikk inn i en transe der jeg blant annet så stjerner om jeg lukker øynene. Var bevisst nok til å kunne reflektere over hva som skjedde med meg, samtidig som jeg slapp alle hemninger og bare var ...fri? Og kom til meg selv først etterpå. Én gang fadet jeg helt ut, altså besvimte, og det opplevdes ganske så dramatisk for begge.

Anonymkode: a6ff8...215

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ofte stjerner etter orgasme, men det er pga hyperventilering og mye stønning. Har vært sekunder ifra å besvime etter disse stjernene noen ganger, siden jeg har vært svimmel :) 

Anonymkode: 7bacd...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...