Gå til innhold

Kvinner og det å holde igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid så får kvinner beskjed om å "....men ikke ha sex" "....men uten sex"   men nå begynner jeg å bli såpass gammel at jeg angrer på at jeg ikke har hatt det. Så hva er liksom riktig?  Å ha sex er den største feil en kvinne kan gjøre. Men hvorfor er det bare oss?  Det jeg har veldig lyst til og er kåt veldig mye... Men jeg må holde igjen fordi jeg er kvinne. 

Anonymkode: 2ca4f...c52

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Dersom du selv føler deg moden, og du stoler på potensiell partner er det du selv som bestemmer når du er moden for sex.

Ikke la bygde- eller familiedyret bestemme over din kropp og din seksualitet.

Skrevet

Vent på en som faktisk verdsetter deg og det at du har ventet. En gutt som har gjort det samme. 

Anonymkode: 2d8b8...64b

Skrevet (endret)

Tja. Forventningen om at kvinnen burde være mer kysk enn menn er gammel og innprentet, selv i samfunnet vårt idag. Det begynner å bli lettere å gjøre som man vil, men det avhenger jo av at DU er komfortabel med det. Det spiller ingen rolle hva andre sier du kan gjøre eller ikke kan gjøre, men hva du er komfortabel med. Derfor vil enkelte kvinner ha sex for første gang i ung alder eller ikke, sex med veldig mange pratnere ila. livet eller bare et par få.

Tror bare det er viktig å bestemme seg for hva man vil selv.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis du vil ha sex kan du alltids finne noen nå. Det er aldri for sent. Og er det egentlig vits å angre på hva du ikke har gjort nå, når du kan gjøre det du vil? Hva er det som holder deg igjen?

Endret av Leri
Skrevet

Jeg har sex når jeg vil. Hvorfor skal jeg bry meg om gammel pietisme?

Anonymkode: e96ed...761

Skrevet

Det er ikke sex i seg selv som er falrig. Det er sex med menn som er forbundet med fare, og årsaken til at kvinner bør være forsiktige.

Ha heller sex med andre kvinner eller med deg selv, og ha så mye sex du bare vil og slipp deg helt løs.

Anonymkode: 11a55...f4c

Skrevet

Ikke fortell noen om antall partnere, så kan du jo bare kjøre på. Hvis det er rykte du er redd for. At drittsekker verden over skal blande seg så med hvem kvinner har sex med får man ikke gjort noe med, slik har det alltid vært og det er nesten like ille i dag (ja, vi later som om kvinner er seksuelt frigjorte og kule, men alle kaller de hore likevel). 

Anonymkode: 221ac...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...