Gå til innhold

Hvorfor er alltid svaret...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg leser svar her inne synes jeg det veldig ofte er "hadde ikke giddet" "har allerede prøvd, kan love deg det går ikke som du håpet" ".. Hvorfor er folk så negative,? Jeg synes folk virker helt grusomt negative og kjedelige på en måte 

.

Anonymkode: 45332...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du eksempler på temaer som har har fått/får slike svar?

Anonymkode: 64246...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du eksempler på temaer som har har fått/får slike svar?

Anonymkode: 64246...910

Ny på kg?

Anonymkode: 45332...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du eksempler på temaer som har har fått/får slike svar?

Anonymkode: 64246...910

Hvis du er innom masse tråder her vil du fort se at folk svarer "hadde ikke gjort det""finn på noe annet""de fleste av oss har erfart...... Slik blir det nok for deg og" 

Anonymkode: 45332...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ny på kg?

Anonymkode: 45332...bfd

Nei?

Anonymkode: 64246...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig greit å høre på andres erfaringer da. Litt sånn "Jeg lurer på om jeg skal legge hånda på kokeplata for det er så fristende og jeg vil se hva som skjer" også svarer folk "Nei det er ikke så lurt, jeg har prøvd det og det var vondt", "Ikke gjør det, du kommer til å angre", "Hvis du vil gjøre det må du ha varmen på under 40 grader hvis ikke vil du få brannsår", "Hadde ikke gjort det, alle vet at man brenner seg om man legger hånda på kokeplata", "Jeg har prøvd det flere ganger for jeg tenkte at det kanskje ville være håp om at det gikk bra, men det gikk dårlig hver gang". 

Så når mange råder deg til å ikke gjøre noe eller at du burde finne på noe annet så er det som regel nyttig å høre på. 

Anonymkode: 2667c...5b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig greit å høre på andres erfaringer da. Litt sånn "Jeg lurer på om jeg skal legge hånda på kokeplata for det er så fristende og jeg vil se hva som skjer" også svarer folk "Nei det er ikke så lurt, jeg har prøvd det og det var vondt", "Ikke gjør det, du kommer til å angre", "Hvis du vil gjøre det må du ha varmen på under 40 grader hvis ikke vil du få brannsår", "Hadde ikke gjort det, alle vet at man brenner seg om man legger hånda på kokeplata", "Jeg har prøvd det flere ganger for jeg tenkte at det kanskje ville være håp om at det gikk bra, men det gikk dårlig hver gang". 

Så når mange råder deg til å ikke gjøre noe eller at du burde finne på noe annet så er det som regel nyttig å høre på. 

Anonymkode: 2667c...5b5

Dette var et litt ekstremt eksempel da... ALLE vet at man brenner seg dersom man legger handen på plata. Alle vil brenne seg, situasjonen er lik for alle. 

Men hva gjør du i situasjoner der du ser mye fordskjellig?

Anonymkode: 45332...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var et litt ekstremt eksempel da... ALLE vet at man brenner seg dersom man legger handen på plata. Alle vil brenne seg, situasjonen er lik for alle. 

Men hva gjør du i situasjoner der du ser mye fordskjellig?

Anonymkode: 45332...bfd


ALLE vet at sjansen er stor for å brenne seg på en mann som for eksempel lyver, eller at forholdet kan ha vanskeligheter for å fungere i praksis om man bor langt fra hverandre eller har forskjellig livsstil eller livssyn, eller at utroe personer sannsynligvis kommer til å være utro igjen, eller at voldelige menn kommer til å slå igjen. Man har lett for å tenke at man er et unntak, men erfaringer og sunn fornuft er nyttig å ta til seg. 
 

Anonymkode: 2667c...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...