AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #581 Del Skrevet 17. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen som gjør slikt på KG? Anonymkode: 89a33...007 Jepp. Tviler på at det kun er jeg som har fått de generiske sjekkemeldingene de sender og jeg tror ikke en mann som virkelig har draget prøver å sjekke opp damer de ikke vet hvordan ser ut,alder eller hvor de bor. Skulle tro at en som kan velge og vrake blant damer er litt mer kresen enn det. Anonymkode: 892eb...6c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #582 Del Skrevet 17. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Tviler på at det kun er jeg som har fått de generiske sjekkemeldingene de sender og jeg tror ikke en mann som virkelig har draget prøver å sjekke opp damer de ikke vet hvordan ser ut,alder eller hvor de bor. Skulle tro at en som kan velge og vrake blant damer er litt mer kresen enn det. Anonymkode: 892eb...6c4 Er nok noen som 'tuller'. Anonymkode: d6bd4...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #583 Del Skrevet 18. juli 2017 All bruken av ordet "bitter" om andre mennesker. Selv om de er bitre så er det personangrep å si at de er bitre. Man kan også lufte litt frustrasjon på KG uten at man er bitter. Det blir jo som man slår seg og banner. At man slenger ut noen gloser der og da betyr jo ikke at dette er følelser man bærer på over lengre tid. Anonymkode: 395f1...fda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 18. juli 2017 #584 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) At de som sier de ikke ønsker å date noen fra KG blir møtt med personangrep. Brukere som utgir seg for å være noen andre i et forsøk på å sverte gruppen. Endret 18. juli 2017 av AnonymSjiraff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest impressa Skrevet 18. juli 2017 #585 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, AnonymSjiraff skrev: At de som sier de ikke ønsker å date noen fra KG blir møtt med personangrep. Brukere som utgir seg for å være noen andre i et forsøk på å sverte gruppen. Så enig! Dummeste jeg har gjort her inne var å ytre meg i en tråd om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #586 Del Skrevet 18. juli 2017 Brukerne som aldri leser innleggene de svarer på. Anonymkode: 892eb...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 18. juli 2017 #587 Del Skrevet 18. juli 2017 Att uansett hva du skriver om er det noen som kjefter på deg . Er frekke. Troll eller negative. Og man skal alltid påpeke skrive feil eller at man ikke skjønner hva som ble skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest impressa Skrevet 19. juli 2017 #588 Del Skrevet 19. juli 2017 Når overskriften stiller et generelt og interresant spørsmål som jeg gjerne vil diskutere, men hovedinnlegget handler om en veldig spesifikk situasjon som bare såvidt kan relateres til overskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underligsirkel Skrevet 19. juli 2017 #589 Del Skrevet 19. juli 2017 De som har islam og innvandring på hjernen. Uavhengig av tema så klarer de å knytte det inn i diskusjonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #590 Del Skrevet 19. juli 2017 Alle brukerne som tror at alle dør etter å høre deres meninger om ting ingen har spurt om. Anonymkode: bef9b...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #591 Del Skrevet 20. juli 2017 Brukerne som skal være morsomme i andres tråder. Blir bare avsporing. Anonymkode: 892eb...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #592 Del Skrevet 21. juli 2017 Alle de språk folkene som skal drive å rette på andre sine innlegg hele tiden, de trenger å skaffe seg et liv og slutte å avspore tråder Anonymkode: bd8c5...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #593 Del Skrevet 21. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle de språk folkene som skal drive å rette på andre sine innlegg hele tiden, de trenger å skaffe seg et liv og slutte å avspore tråder Anonymkode: bd8c5...a2f språkfolkene* Anonymkode: 9d113...910 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #594 Del Skrevet 21. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: språkfolkene* Anonymkode: 9d113...910 :facepalm: Anonymkode: bd8c5...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #595 Del Skrevet 21. juli 2017 Brukerne som nærmest bor på KG samtidig som de prøver å gjøre narr av de som holder på i trolletrådene. Snakk om å møte seg selv i døra! Anonymkode: 395f1...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #596 Del Skrevet 21. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brukerne som nærmest bor på KG samtidig som de prøver å gjøre narr av de som holder på i trolletrådene. Snakk om å møte seg selv i døra! Anonymkode: 395f1...fda Det innlegget ga ingen mening Anonymkode: bd8c5...a2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #597 Del Skrevet 21. juli 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det innlegget ga ingen mening Anonymkode: bd8c5...a2f Ja, beklager jeg mente telletrådene og ikke trolletrådene. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukerne som nærmest bor på KG samtidig som de prøver å gjøre narr av de som holder på i trolletrådene telletrådene. Snakk om å møte seg selv i døra! Anonymkode: 395f1...fda Anonymkode: 395f1...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #598 Del Skrevet 23. juli 2017 Brukerne som sletter seg og så kommer tilbake hele tiden. Er en del menn jeg skulle ignorert. Anonymkode: 6ab46...d53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #599 Del Skrevet 23. juli 2017 Bruk av AB-funksjonen til å slenge dritt om andre brukere. Anonymkode: 0c6c1...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 23. juli 2017 #600 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg er lei av å se telletråder over alt. Når jeg logger inn virker det som at det kun er det som er aktivt. Og det er en bruker som hele tiden kommenterer med "Nå er det nok! xxx er en hedersperson!" uansett hva det er snakk om. Kan godt være at vedkommende har et syndrom eller noe, men for å sitere denne; Nå er det nok! Og ellers er det alt for mye krangling og spydigheter fra folk som gjør det bare for å spy ut ett eller annet sted. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå