AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #381 Del Skrevet 10. mai 2017 Folk prøver å latterliggjøre og bagatalisere emner, inkludert voldtekt. Anonymkode: b8451...891 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #382 Del Skrevet 10. mai 2017 Drittlei av alle de slibrige mannfolka i seksual tråden, og alle mannfolka som bruker KG som sjekkearena (igjen)! Anonymkode: ce71b...e20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. mai 2017 #383 Del Skrevet 10. mai 2017 Drittlei av dobbeltmoralen. Der en kvinne ville fått full støtte til å forlate en kontrollerende mann, får menn det totaslt motsatte rådet. Da er det stakkars henne som bare elsker han så høyt at hun ikke vil miste han. Omg. Er det mulig?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. mai 2017 #384 Del Skrevet 10. mai 2017 Irriterer med og og er møkklei av bagatellisering av hijabbruk og generelt alt som har med muslimer i norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #385 Del Skrevet 11. mai 2017 Mennene på KG som klager over hvor dumme kvinner er og hvordan det ikke går an å diskutere med dem. Så hvorfor er dere på KG????? Anonymkode: 79990...1d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #386 Del Skrevet 11. mai 2017 Lurer på om forumtrollet som har vært her den siste måneden-ish sover noen gang? Må jo være noe problematisk som foregår borti der... Å bruke fritiden sin på å trolle på KG bremsespor i trusa, detektiv på typen og dumpa, eks som dumpa henne fordi hun ikke ville bli pult i rumpa, den beste "hevnen" er han over eksen hjeeeelp tripping av syre, LSD 37 år og ser pur ung ut stygt rumpehull passer ikke som bonusmamma, vurderer skilsmisse .........Engasjere...ndeeeeee.... Anonymkode: ffeec...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #387 Del Skrevet 11. mai 2017 Begynner å bli rimelig lei av folk som oppretter generelle tråder - slik som denne for eksempel - for så å kommentere tilnærmet hvert bidige innlegg. Anonymkode: 6456e...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #388 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg er lei av at man kan knapt kommentere i en tråd uten at en anonymbruker kommer og pirker borti deg, det er såpass at jeg lar være å poste i flere tråder i frykt for at en ab skal pirke borti meg... Anonymkode: bd8c5...a2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. mai 2017 #389 Del Skrevet 11. mai 2017 Er lei av 90% av alt som skrives på KG fordi 90% er trolling, mobbing og ellers folk som bare er ute etter å lage kvalme. Også irriterer jeg meg over alle som ikke klarer å svare på et enkelt spørsmål. Om jeg lager en ny tråd om at jeg vil ha pølser til middag og spør om hvordan burde jeg tilberede dem, så får man garantert ørten svar om at de heller ville valgt gulrøtter, pølser er usunt, bare nazier som spiser pølser og ikke rart det er krig i verden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #390 Del Skrevet 11. mai 2017 2 minutter siden, Wenda skrev: Er lei av 90% av alt som skrives på KG fordi 90% er trolling, mobbing og ellers folk som bare er ute etter å lage kvalme. Også irriterer jeg meg over alle som ikke klarer å svare på et enkelt spørsmål. Om jeg lager en ny tråd om at jeg vil ha pølser til middag og spør om hvordan burde jeg tilberede dem, så får man garantert ørten svar om at de heller ville valgt gulrøtter, pølser er usunt, bare nazier som spiser pølser og ikke rart det er krig i verden 2 minutter siden, Wenda skrev: Er lei av 90% av alt som skrives på KG fordi 90% er trolling, mobbing og ellers folk som bare er ute etter å lage kvalme. Også irriterer jeg meg over alle som ikke klarer å svare på et enkelt spørsmål. Om jeg lager en ny tråd om at jeg vil ha pølser til middag og spør om hvordan burde jeg tilberede dem, så får man garantert ørten svar om at de heller ville valgt gulrøtter, pølser er usunt, bare nazier som spiser pølser og ikke rart det er krig i verden Kvaliteten og trivselen på forumet har gått rett i dass. Anonymkode: 48fb9...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #391 Del Skrevet 11. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Drittlei av alle de slibrige mannfolka i seksual tråden, og alle mannfolka som bruker KG som sjekkearena (igjen)! Anonymkode: ce71b...e20 Virker som om nesten alle mennene enten er her for å hetse kvinner eller for sjekke opp damer. Anonymkode: 892eb...6c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 11. mai 2017 #392 Del Skrevet 11. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som om nesten alle mennene enten er her for å hetse kvinner eller for sjekke opp damer. Anonymkode: 892eb...6c4 Du har helt rett alle menn på KG har inngått en enighet om og enten drive og hetse kvinner på KG eller sjekke opp kvinner på KG. Jeg er selvsagt blant de som driver og hetser kvinner noe jeg har gjort i alle de 2272 innlegg jeg har skrevet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. mai 2017 #393 Del Skrevet 11. mai 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. mai 2017 #394 Del Skrevet 11. mai 2017 På 10.5.2017 den 15.50, AnonymSjiraff skrev: Sprer litt glede i tråden. Åh det hjalp etter dagen kg maraton. Blir med jeg også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 11. mai 2017 #395 Del Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Åh det hjalp etter dagen kg maraton. Blir med jeg også Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #396 Del Skrevet 11. mai 2017 Brukere som surver og tåler null og niks, som egentlig ikke er spesielt alrighte å diskutere med forde de ikke ser at de har dårlige argumenter, og vips så er du den stygge ulven. Anonymkode: aa570...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #397 Del Skrevet 11. mai 2017 Brukerne med manglende selvinnsikt. Anonymkode: 99190...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #398 Del Skrevet 11. mai 2017 På 7.5.2017 den 11.24, Winza/Jacklost skrev: Samme grunn som at dette får stå Men Winza da, du må jo skjønne at den som sier kvinnene bedriver kvinne hat og det må slåes ned på, mens den som sier mennene forteller jo bare sannheten Anonymkode: 305ce...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #399 Del Skrevet 11. mai 2017 Kvinnene som alltid er ute etter å hakke på og angripe menn som er på KG. Anonymkode: 305ce...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #400 Del Skrevet 11. mai 2017 Ikke lett å være mann på KG. Anonymkode: bef9b...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå