Entern Skrevet 5. august 2023 #2521 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Og de sporer jo egentlig av tråden med da i samme slengen. Ja det gjør de jo også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #2522 Del Skrevet 5. august 2023 Akhenaton skrev (Akkurat nå): Sant det. Det har jeg også opplevd, men da er nok forfølgerne mer plaget enn det jeg er. Og har de så små liv at de må følge etter noen de ikke engang kjenner på et jævla nettforum så må de nesten bare få lov til å gjøre det. Det andre punktet kan jeg for så vidt godt være enig i. Men jeg har ikke inntrykk av at folk benytter seg av AnynomBruker-funksjonen hovedsakelig av den grunn, kremt. Husker jeg var på krigsstien med ab funksjonen i mine første par år her, hadde en hel tråd på flere sider hvor jeg ville ha funksjonen fjernet og hver gang jeg ble angrepet av en ab så dro jeg ditt og klagde 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #2523 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Husker jeg var på krigsstien med ab funksjonen i mine første par år her, hadde en hel tråd på flere sider hvor jeg ville ha funksjonen fjernet og hver gang jeg ble angrepet av en ab så dro jeg ditt og klagde 😂 Jeg puttet AB på ignorer en stund men selv om det var litt artig så ble det for mye ekstrajobb særlig i telletrådene 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5. august 2023 #2524 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Ja, det der blir jeg veldig lei av. Det er ren hersketeknikk. Det som er gøy er når "språkpolitiet" har skrivefeil i samme innlegg som vedkommende påpeker andres skrivefeil. Kanskje ta ut bjelken i eget øye før de begynner å kritisere andre for det samme?😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #2525 Del Skrevet 5. august 2023 Samfunnsengasjert skrev (11 minutter siden): Det som er gøy er når "språkpolitiet" har skrivefeil i samme innlegg som vedkommende påpeker andres skrivefeil. Kanskje ta ut bjelken i eget øye før de begynner å kritisere andre for det samme?😅 "Su skriver det feil" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2023 #2526 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (10 timer siden): Jeg puttet AB på ignorer en stund men selv om det var litt artig så ble det for mye ekstrajobb særlig i telletrådene 😅 Ignorering gir litt jobb! Har sluttet nesten med «jeg har aldri» og «enten eller» pga det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 26. august 2023 #2527 Del Skrevet 26. august 2023 Hvis noen kommer med en påstand, og noen spør Har du noe statistikk på dette? / Hvor har du hørt dette? / Eller lignende. Så svarer noen at "det kan du vel sjekke ut selv!" eller "du får google, så ser du vel dette!" liksom. Når en person faktisk velger å komme med noe de mener er fakta, så burde de selv klare å komme med kilder på dette også. Men i stedet ønsker de at alle andre skal bevise deres egne "fakta" uten at de behøver å løfte en finger selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #2528 Del Skrevet 26. august 2023 StinkySocks skrev (1 time siden): Hvis noen kommer med en påstand, og noen spør Har du noe statistikk på dette? / Hvor har du hørt dette? / Eller lignende. Så svarer noen at "det kan du vel sjekke ut selv!" eller "du får google, så ser du vel dette!" liksom. Når en person faktisk velger å komme med noe de mener er fakta, så burde de selv klare å komme med kilder på dette også. Men i stedet ønsker de at alle andre skal bevise deres egne "fakta" uten at de behøver å løfte en finger selv. Men å be om statistikk, lenker osv. er også en hersketeknikk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august 2023 #2529 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Men å be om statistikk, lenker osv. er også en hersketeknikk. Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 26. august 2023 #2530 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Men å be om statistikk, lenker osv. er også en hersketeknikk. Så folk kan bare finne på alt de ønsker, uten å behøve å komme med kilder eller beviser? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #2531 Del Skrevet 26. august 2023 StinkySocks skrev (Akkurat nå): Så folk kan bare finne på alt de ønsker, uten å behøve å komme med kilder eller beviser? Hvis man kommer med et argument på et forum og noen ber en om å komme med kilder osv., skylder man overhodet ikke den andre å produsere slike. Å be den andre om å Google er mer enn høflig nok. Har veldig dårlige erfaringer med folk som ber om kilder osv. Når man gir dem kildene, så er de ikke fornøyd men vil ha flere kilder. Det er en ren hersketeknikk. Har prøvd å være hyggelig med slike, gi dem kilder osv., men de er aldri fornøyd. Ergo argumentet er ofte ikke i god tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august 2023 #2532 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hvis man kommer med et argument på et forum og noen ber en om å komme med kilder osv., skylder man overhodet ikke den andre å produsere slike. Å be den andre om å Google er mer enn høflig nok. Har veldig dårlige erfaringer med folk som ber om kilder osv. Når man gir dem kildene, så er de ikke fornøyd men vil ha flere kilder. Det er en ren hersketeknikk. Har prøvd å være hyggelig med slike, gi dem kilder osv., men de er aldri fornøyd. Ergo argumentet er ofte ikke i god tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 26. august 2023 #2533 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hvis man kommer med et argument på et forum og noen ber en om å komme med kilder osv., skylder man overhodet ikke den andre å produsere slike. Å be den andre om å Google er mer enn høflig nok. Har veldig dårlige erfaringer med folk som ber om kilder osv. Når man gir dem kildene, så er de ikke fornøyd men vil ha flere kilder. Det er en ren hersketeknikk. Har prøvd å være hyggelig med slike, gi dem kilder osv., men de er aldri fornøyd. Ergo argumentet er ofte ikke i god tro. Kommer noen med deres egne meninger, så er det selvfølgelig ikke nødvendig med noen kilder eller noe. Men dersom noen påstår for eksempel at "en visst prosent av alle nordmenn stemmer på et spesifikt politisk parti" eller at "de aller fleste amerikanere er på en bestemt måte" så burde de klare å hoste opp noe ordentlig statistikk. Ikke bare deres egne hjemme-snekrede meninger kamuflert som "fakta" 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2023 #2534 Del Skrevet 26. august 2023 StinkySocks skrev (6 minutter siden): Kommer noen med deres egne meninger, så er det selvfølgelig ikke nødvendig med noen kilder eller noe. Men dersom noen påstår for eksempel at "en visst prosent av alle nordmenn stemmer på et spesifikt politisk parti" eller at "de aller fleste amerikanere er på en bestemt måte" så burde de klare å hoste opp noe ordentlig statistikk. Ikke bare deres egne hjemme-snekrede meninger kamuflert som "fakta" Ja det er jeg enig i. Særlig når det er snakk om sinnssyke og/eller ondskapsfulle meninger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august 2023 #2535 Del Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (27 minutter siden): Ja det er jeg enig i. Særlig når det er snakk om sinnssyke og/eller ondskapsfulle meninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september 2023 #2536 Del Skrevet 5. september 2023 Entern skrev (På 26.8.2023 den 20.27): Ja det er jeg enig i. Særlig når det er snakk om sinnssyke og/eller ondskapsfulle meninger. Dette ser man godt i den upopulære meninger tråden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 5. september 2023 #2537 Del Skrevet 5. september 2023 Samfunnsengasjert skrev (På 5.8.2023 den 22.57): Spesielt de som henger seg opp i skrivefeil Jeg syns standardmønsteret er at tråder kollapser uansett på side tre. Det er derfor jeg jobber hardt for å lage tråder som fisler ut på side to ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2023 #2538 Del Skrevet 10. september 2023 Folk som svarer f.eks "spiser ikke kake" i en tråd om hvilken kake man liker best. Hvorfor i HELVETE svarer du i tråden da??? For å vise hvor ekstremt mye bedre du er enn de svake menneskene som har en favorittkake? Det er så JÆVLIG irriterende! Har lyst til å svare noe stygt hver gang, men prøver å la være. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #2539 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Folk som svarer f.eks "spiser ikke kake" i en tråd om hvilken kake man liker best. Hvorfor i HELVETE svarer du i tråden da??? For å vise hvor ekstremt mye bedre du er enn de svake menneskene som har en favorittkake? Det er så JÆVLIG irriterende! Har lyst til å svare noe stygt hver gang, men prøver å la være. Er alltid noen sånne i tråder, som de som kommenterer i farmen tråder om Hvorfor programmet fortsatt lages, at det burde legges ned osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2023 #2540 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er alltid noen sånne i tråder, som de som kommenterer i farmen tråder om Hvorfor programmet fortsatt lages, at det burde legges ned osv. Ja, jeg vet. Dritirriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå