Miraculix Skrevet 5. august 2017 #721 Del Skrevet 5. august 2017 Idioter som ikke greier å holde seg til trådens tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 6. august 2017 #722 Del Skrevet 6. august 2017 8 timer siden, Miraculix skrev: Idioter som ikke greier å holde seg til trådens tema. Idioter som tar en useriøs diskusjon så seriøst som samtaler med putin og ikke skjønner at samtaler er flytende og i konstant bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 6. august 2017 #723 Del Skrevet 6. august 2017 6 timer siden, Sykkelkopp skrev: Idioter som tar en useriøs diskusjon så seriøst som samtaler med putin og ikke skjønner at samtaler er flytende og i konstant bevegelse Fint hvis du slutter å sitere meg. Jeg har ikke diskutert Putin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquaman Skrevet 6. august 2017 #724 Del Skrevet 6. august 2017 Alle raringene på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 6. august 2017 #725 Del Skrevet 6. august 2017 7 timer siden, Miraculix skrev: Fint hvis du slutter å sitere meg. Jeg har ikke diskutert Putin. Nei det var en sammenligning. Det er et språklig virkemiddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 6. august 2017 #726 Del Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Nei det var en sammenligning. Det er et språklig virkemiddel jeg er ikke interessert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #727 Del Skrevet 8. august 2017 Brukere som taler med to tunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2017 #728 Del Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, Winza skrev: Brukere som taler med to tunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #729 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, gjestvest skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 8. august 2017 #730 Del Skrevet 8. august 2017 Troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #731 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Try2 skrev: Troll Enig men man blir aldri kvitt dem desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 8. august 2017 #732 Del Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, gjestvest skrev: The blowjob potential 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #733 Del Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Cyrus skrev: The blowjob potential 😍 Man kan lett ta 2 mikropeniser med den tunga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2017 #734 Del Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, Cyrus skrev: The blowjob potential 😍 lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 8. august 2017 #735 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Man kan lett ta 2 mikropeniser med den tunga Ja stiller du med din så stiller jeg med min 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #736 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Cyrus skrev: Ja stiller du med din så stiller jeg med min 😎 Hva om tunga er giftig? Leste at å tale med to tunger stammer fra en slange som lyger så kan hende vi begge blir forgiftet av den samme slangen som lurte Eva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 8. august 2017 #737 Del Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Hva om tunga er giftig? Leste at å tale med to tunger stammer fra en slange som lyger så kan hende vi begge blir forgiftet av den samme slangen som lurte Eva Verdt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 8. august 2017 #738 Del Skrevet 8. august 2017 12 minutter siden, Winza skrev: Brukere som taler med to tunger Bare husk at det gjentatte ganger har endt med baluba når du kommer med sånne kommentarer i denne tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #739 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Superbruker6 skrev: Bare husk at det gjentatte ganger har endt med baluba når du kommer med sånne kommentarer i denne tråden. Da var det anonymbrukere her, nå slipper jeg heldigvis å være redd for å nevne irritendes ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 8. august 2017 #740 Del Skrevet 8. august 2017 6 minutter siden, Winza skrev: Da var det anonymbrukere her, nå slipper jeg heldigvis å være redd for å nevne irritendes ting Nå ble det baluba med brukernavn sist gang så jeg satser pengene mine på at det blir baluba igjen. Men for all del, jeg skal ikke bestemme hva du skal skrive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå