Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, du pirker. Gi deg nå. Hadde vært fint om du kunne respektert andres meninger og TS sine regler for tråden. 

Anonymkode: bef9b...8cb

Nei, jeg pirker ikke. Det gjør du

Anonymkode: bd8c5...a2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting som er litt irriterende er de der tullingene som skal angripe deg for å ha skrevet er ord feil. Altså de svarer ikke på innlegget,men bare MÅ kommentere at du manglet en bokstav eller lignende.

Opplevde det selv idag. Jeg skrev into 2 ganger pga autocorrect og da kom det en småhysterisk dame og bare MÅTTE skrive "into???" og det var alt. Jeg skrev da at det var autocorrect og fikk en slags avhandling på at jeg måtte skjønne at jeg måtte forklare HVA jeg egentlig skulle skrive og ikke bare skrive at det var autocorrect...😐

Hvis personen er så dum at hun ikke skjønte hva jeg mente så greit,men jeg tror sånne mennesker bare må hakke på andre for alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater

Lei av å lese om norske menn som late og kalde. Lei av å lese om norske kvinner som bortskjemte og materialistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23. april 2017 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Samlivsforumet. Jeg er drittlei. Hvor skal jeg STARTE for å forklare? Kort oppsummert så handler det om personangrep og hets. Det er til tider helt ekstremt inne på samlivsforumet. Hvis noen er uenig med deg, så forfølges du og slipper aldri unna. Alt du sier vris og vrenges på. Alt som kan misforstås og mistolkes misforstås og mistolkes. Mistenker også at det er et SVÆRT så ungt klientell der inne, noe som ikke gjør det enklere akkurat for voksne å ta opp seriøse problemstillinger. Tråder forsøples av vissvass fra umodne femtenåringer. Faktisk anbefaler jeg at Kvinneguiden skifter navn til "Tenåringsguiden". For hver gang voksne forsøker å svare seriøst i en tråd, så overhøvles dem av "bedrevitende" kids.

Anonymkode: e3677...28a

Amen og halleluja til dette! Synes det har gått særlig nedover siste året. Fordomsfulle, urealistiske, romantiserende eller bare nebbete kommentarer, eller de går til angrep på brukere som gir råd basert på erfaring.

Anonymkode: 3c546...52f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3. mai 2017 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Du får bare dure på så mye du vil frem til mod sletter innleggene dine. :)

Dine kverulerende innlegg er AKKURAT hva som er irriterende med KG. Ser du ikke selv hvordan du bare holder liv i krangelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6. mai 2017 den 16.22, AnonymBruker skrev:

At noen har mer likes enn andre betyr absolutt ingenting. Likes "shoppes" i telletrådene. Jo flere likes en bruker har i forhold til innleggstall dest mer skeptisk blir nå jeg, da til den aktuelle brukeren. 

Likes er ikke hva det en gang var, før telletrådenes opprinnelse og tellernes interne nettverk ble et faktum. 

Anonymkode: 5bd76...565

Enig, likes har nesten blitt et antikvalitetsstempel. Litt av grunnen til at jeg skriver som AB er de enorme mengdene med likes, ofte på det mest intetsigende innleggene mine også. Typisk de hvor man slenger inn et billig poeng. Mens de forseggjorte og bra innleggene, de står ofte uten likes.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan de samme trådene fyrer opp KG hver gang. Man kan sikkert lage en tråd om at man dumpet en kvinne fordi hun hadde mange sexpartnere hver uke og likevel få en tråd på 15 sider.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan de samme trådene fyrer opp KG hver gang. Man kan sikkert lage en tråd om at man dumpet en kvinne fordi hun hadde mange sexpartnere hver uke og likevel få en tråd på 15 sider.  

Lættis hvordan en time etter jeg hadde skrevet innlegget så kom det en ny tråd om hvorfor menn bør holde seg unna løse damer.

Forstår ikke at KG ikke går lei slike tråder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.5.2017 den 14.48, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg pirker ikke. Det gjør du

Anonymkode: bd8c5...a2f

Og i mellomtiden går jorden rundt...

Anonymkode: 76f78...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.5.2017 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Lættis hvordan en time etter jeg hadde skrevet innlegget så kom det en ny tråd om hvorfor menn bør holde seg unna løse damer.

Forstår ikke at KG ikke går lei slike tråder. 

Alle er lei disse trådene.. det er de samme taperne som lager dem gang på gang

Anonymkode: d66bd...b70

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trådene om at kvinner ikke gjør nok i forhold til at menn har det så vanskelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle er lei disse trådene.. det er de samme taperne som lager dem gang på gang

Anonymkode: d66bd...b70

Hvorfor får slike  latterlige tråder fremdeles så mye oppmerksomhet da? 

Hvorfor kan ikke folk la være å skrive kommentar i slike tråder, og la tråden dø ut? 

Anonymkode: 0cefa...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

:ler: Smileyen. Synes den er slitsom på samme måte som lattersporene de har på sitcoms. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Smileyen. Synes den er slitsom på samme måte som lattersporene de har på sitcoms. 

Anonymkode: 29c20...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvedstuktive kvinnfolk som blir i forhold hvor de blir behandlet helt forjævlig, for han er jo snill npr han er blid. Og alle råd om å gå fra svinet blir avfeid og hun ender opp med å forsvare han i resten av tråden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Maleficenta skrev:

Selvedstuktive kvinnfolk som blir i forhold hvor de blir behandlet helt forjævlig, for han er jo snill npr han er blid. Og alle råd om å gå fra svinet blir avfeid og hun ender opp med å forsvare han i resten av tråden

Forsvarer ikke drittsekker, men disse trådene blir startet av den ene parten, og vi hører ikke den andres versjon. Tror i enkelte tilfeller at bildet ville blitt noe mer nyansert hvis vi hadde hørt hva begge parter har å si. Noen av trådene mistenker jeg også for å være rent oppspinn, det er jo en del trolling på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Katana skrev:

Forsvarer ikke drittsekker, men disse trådene blir startet av den ene parten, og vi hører ikke den andres versjon. Tror i enkelte tilfeller at bildet ville blitt noe mer nyansert hvis vi hadde hørt hva begge parter har å si. Noen av trådene mistenker jeg også for å være rent oppspinn, det er jo en del trolling på forumet.

Ja, slik er det jo med hver tråd her inne. Den er opprettet av en part.

Anonymkode: e0413...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, slik er det jo med hver tråd her inne. Den er opprettet av en part.

Anonymkode: e0413...7ce

Jo, men det jeg skrev er at en skal være forsiktig med å sluke alt rått. Jeg ser for eksempel stadig at brukere sier de har mistet all tro på menn etter å ha lest innlegg her inne. Da er man lite bevisst på at en sak har mer enn kun en side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle som skal svare TS på alt annet enn det TS spør om. 

Anonymkode: bde15...a07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...