AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Når du var så ustabil at du ikke var bra for noen, psykoser og hele dritten, og fikk forestillinger om det ene og det andre, og avviste/ungikk vedkommende fordi du ble redd for alt. Men nå er livet bedre, men jeg er 31 og aldri hatt kjæreste... har ikke forelsket meg etter han, selv om jeg har møtt menn. Er det innafor å ta kontakt med noen du har likt såpass godt? Han har jo spurt hvordan det går osv de siste gangene vi har snakket sammen, men da var det ikke flørting. Ser ikke noe til at han har kjæreste.. Anonymkode: 8a51a...912
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Nei jeg hadde ikke gjort det for du er sannsynligvis et tilbakelagt og fortrengt kapittel fra livet hans. Når var siste gangene dere snakket sammen da? Anonymkode: 621e8...d37 1
Belima Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Ta sjansen og spør om han har lyst til å treffe deg å ta en kopp kaffe. Får du ja, så heldig, sier han nei, så har du i hvert fall prøvd. Bedre å angre på ting en gjorde, enn ikke gjorde! 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg hadde ikke gjort det for du er sannsynligvis et tilbakelagt og fortrengt kapittel fra livet hans. Når var siste gangene dere snakket sammen da? Anonymkode: 621e8...d37 Men vi har ikke vært elskere eller holdt på, det har ikke vært noe drama. Han spurte hvordan det gikk for 4 mnd siden... jeg har ikke glemt han 100% ila 5 år . Ikke slik at jeg gråter osv.. men angret liksom alltid på at jeg ikke tok sjansen. Hvorfor er det alltid slik at noen har gått videre, mens jeg ikke har det? Altså, hvorfor er alltid svarene her "nei, hadde ikke giddet" , forid det er så vanlig at noen glemmer med en gang? Jeg må være veldig uvanlig, i og m at jeg er villig til å prøve igjen så lenge etterpå. Anonymkode: 8a51a...912
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 13 minutter siden, Belima skrev: Ta sjansen og spør om han har lyst til å treffe deg å ta en kopp kaffe. Får du ja, så heldig, sier han nei, så har du i hvert fall prøvd. Bedre å angre på ting en gjorde, enn ikke gjorde! Han bor veldig langt unna, men har lyst til å bare drite i disse jævla "reglene" på om det fungerer eller ikke. Anonymkode: 8a51a...912
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han bor veldig langt unna, men har lyst til å bare drite i disse jævla "reglene" på om det fungerer eller ikke. Anonymkode: 8a51a...912 Hvordan skal det gå om han bor så langt unna? Hvor bor han? Er redd for det blir en ulykkelig slutt for deg bare.... Anonymkode: 621e8...d37 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Jeg gjorde det en gang. Tok kontakt med en jeg aldri hadde glemt, og lurte på hva det kunne ha blitt med. Var jeg som trakk meg ut av relasjonen første gang, da han begynte å snakke om fremtidig ekteskap og barn, og jeg fikk helt panikk, selv om han poengterte at det lå frem i tid. Var veldig hyggelig i starten. Han hadde ikke glemt meg heller, og var singel. Mye skjer imidlertid på noen år, og han var rett og slett ikke samme mann. Hadde gått på en smell med en kvinne han hadde fortalt at han ikke ønsket noe seriøst med, som ble gravid ved et "uhell". (Hadde til og med innrømmet at hun hadde håpet på at et barn ville få ham til å tenke annerledes om de to, og at hun derfor "kanskje" hadde vært litt uforsiktig med prevensjon.) Den tidligere positive mannen var rett og slett blitt litt bitter og skeptisk. Forståelig nok kanskje, men ble til at jeg dumpet ham ganske fort igjen. Tanken på ham hadde definitivt vært bedre enn realiteten. Til og med sexen, som jeg husket som fantastisk, var laber. Jeg tenker at det er lov å forsøke å få kontakt med en man ikke har glemt, men man må være obs på at år forandrer mennesker. Det er ikke sikkert at ting er som det var. Likevel, den som ikke våger... Anonymkode: 9d580...399
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal det gå om han bor så langt unna? Hvor bor han? Er redd for det blir en ulykkelig slutt for deg bare.... Anonymkode: 621e8...d37 Men hva skal jeg når jeg ikke treffer noen i nærheten? Og hvorfor skal alt være så umulig? Er så lei negativiteten på folk hele tiden. Eller... Lei av at vi alltid skal tenke litt negativt. Alt er liksom så umulig. Anonymkode: 8a51a...912
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 Skjønner liksom i ettertid at jeg burde tatt sjansen. For jeg gikk i den "hvis det er meningen så skjer det" boblen. Men MÅ liksom en person bli uaktuell bare fordi du har møtt han før?! Det bare virker litt slik på kg. Folk er besatt av å gå videre og/eller fornye seg liksom. Anonymkode: 8a51a...912
Million Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva skal jeg når jeg ikke treffer noen i nærheten? Og hvorfor skal alt være så umulig? Er så lei negativiteten på folk hele tiden. Eller... Lei av at vi alltid skal tenke litt negativt. Alt er liksom så umulig. Anonymkode: 8a51a...912 Så kontakt han da, og opprett en samtale med han på f.eks. Messenger eller sms. Prat en stund, føl på hvordan det er, kanskje begynner dere å ringes og ha samtaler pr tlf. Etterhvert kan du, om det føles rett, invitere han på besøk til deg "with no strings attached", altså at han sover på sofaen og det er ikke sex inkludert i invitasjonen. Så kan dere tilbringe en helg sammen og ta det derfra, se om du føler det samme som før. Eller om følelsene dine hadde dabbet av mer enn du trodde, kanskje er han ikke så fantastisk som du husker? 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 3 minutter siden, Million skrev: Så kontakt han da, og opprett en samtale med han på f.eks. Messenger eller sms. Prat en stund, føl på hvordan det er, kanskje begynner dere å ringes og ha samtaler pr tlf. Etterhvert kan du, om det føles rett, invitere han på besøk til deg "with no strings attached", altså at han sover på sofaen og det er ikke sex inkludert i invitasjonen. Så kan dere tilbringe en helg sammen og ta det derfra, se om du føler det samme som før. Eller om følelsene dine hadde dabbet av mer enn du trodde, kanskje er han ikke så fantastisk som du husker? Ingenting av dette kan vites. Jeg bare kjeder meg sånn i livet, er så dritt lei at man liksom aldri skal leve... Anonymkode: 8a51a...912
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han bor veldig langt unna, men har lyst til å bare drite i disse jævla "reglene" på om det fungerer eller ikke. Anonymkode: 8a51a...912 Kontakt han! Helt enig med deg, drit i disse " reglene". Avogtil må en bare tørre, kaste seg ut i det og se hvor det ender. Kanskje blir det ikke noe, neivel, da har du prøvd, men kanskje blir det også veldig bra. 😊 Lykke til Anonymkode: 73525...5b0
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #13 Skrevet 15. januar 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva skal jeg når jeg ikke treffer noen i nærheten? Og hvorfor skal alt være så umulig? Er så lei negativiteten på folk hele tiden. Eller... Lei av at vi alltid skal tenke litt negativt. Alt er liksom så umulig. Anonymkode: 8a51a...912 Neida mener ikke at noe er umulig eller å være negativ! Men du må også være realistisk på om det kan la seg gjøre å fysisk skape et liv sammen, eller om det kanskje bare ender i at dere skriver og du får følelser, men forholdet fysisk ikke kan la seg gjøre med flytting og etablering siden han bor så langt unna. Hvor bor han hen om jeg kan spørre? Og er du psykisk frisk og stabil i dag? Anonymkode: 621e8...d37
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #14 Skrevet 15. januar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida mener ikke at noe er umulig eller å være negativ! Men du må også være realistisk på om det kan la seg gjøre å fysisk skape et liv sammen, eller om det kanskje bare ender i at dere skriver og du får følelser, men forholdet fysisk ikke kan la seg gjøre med flytting og etablering siden han bor så langt unna. Hvor bor han hen om jeg kan spørre? Og er du psykisk frisk og stabil i dag? Anonymkode: 621e8...d37 Jeg er ikke helt, men har innsett at livet går veldig fort sånn plutselig. Kanskje blir man aldri helt frisk! Men jeg er langt fra farlig.. Anonymkode: 8a51a...912
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå