Gå til innhold

Er denne klokken "innafor"?

Fremhevede innlegg

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det er denne typen tilbakemeldinger jeg var ute etter! 

Det er hvertfall en god grunn til å la den ligge hjemme når man er på date! Så får damene heller kutte det når de finner den på nattbordet...

Anonymkode: e4614...12c

Kvinner er som menn, forskjellige. Noen som interesserer seg for det samme som deg vil nok syns dette er en positiv ting. Du kan nok trygt gå med den da de fleste ikke vil bry seg om hvilken klokke du har :) 

Anonymkode: bdca4...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bry seg om hva andre mener er innafor ?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, damer med dyre vesker får ekstremt mye hat og forhåndsdømming ut fra veska om de har flashende logo som tilsier at den var dyr ja. 

Anonymkode: 76be8...1d0

Likevel ser jeg 10 på dusinet av damer med LV veske..?

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne eller mann?

Jeg har nemlig vært der selv, og har allerede en del andre klokker (Explorer1, Stålsub, JLC, speedy, AP ROC).

"Problemet" er bare at jeg digger denne klokken selv om den er litt mye, så skal jeg bry meg om sånne som deg som ler av det, eller skal jeg drite en lang marsj i det..? hehe...

Tror vi kvinner ofte legger mindre i ei klokke, fordi vi har så mye annet å pynte oss med. Men personlig synes jeg klokker kan være fineste smykket noen har på seg bortsett fra fine gifteringer.

Liker du klokken, så bruk den. Jeg likte den, men den kunne med hell vært mindre blå og gull etter min smak. Du blir fort for voldsom dersom du pynter deg litt ekstra en dag. Litt slik vi jenter toner ned øredobber og smykker, dersom antrekket er litt ekstra pyntet. Eller bruker større øredobber dersom bekledningen trenger å piffes opp. Likevel går vi aldri med dei fineste og mest voldsomme smykkene til hverdags.. om du skjønner hvor jeg vil...?

Skrevet
Just now, Aragorn ll Elessar said:

Hvorfor bry seg om hva andre mener er innafor ?

Godt spørsmål. 

Jeg bryr meg ikke nevneverdig, men var nysgjerrig på hvordan damer kan oppfatte slikt. Men så tror jeg at 99% hverken ser eller bryr seg en døyt. Verre i en jobbsituasjon igrunn...

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Nesten overrasket over at man kan få såpass med "hat" og bli dømt for en klokke. Folk tenker visst autmatisk at man har den for å på en måte få frem at man hadde råd til den..?

Er dette det samme for damer med vesker til 20,000+?

En får ofte litt spesielle svar på et nettforum, flere av svarene må du ta med en klype salt. At folk har en klokke på nattbordet sitt er da ikke merkelig, da en gjerne tar den av seg før en legger seg, så nei, det er ikke en uvanlig plass å legge klokka. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke du eier denne klokken i det hele tatt, for det første bildet er også hentet fra nettet. Tok meg et halv sekund å finne det. Så hvorfor skal du bry deg om hva folk mener om en klokke du ikke har?

Anonymkode: fd788...c1b

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke den var fin, ble veldig blå. Jeg kan ikke klokker da, så jeg hadde nok trodd at det var en billig klokke, tenker på eksklusive varer som litt mer nedtonet.

Men jeg hadde aldri droppa en fyr på grunn av klokkesmaken! Om en veldig blå klokke er det verste du finner på en mann har man skutt gullfuglen for å si det sånn. Hadde ikke gjort meg noen ting om typen ville ha gått med en slik klokke selv om ikke jeg selv synes den var veldig stilig.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du eier denne klokken i det hele tatt, for det første bildet er også hentet fra nettet. Tok meg et halv sekund å finne det. Så hvorfor skal du bry deg om hva folk mener om en klokke du ikke har?

Gir det deg noe å "ta" folk på et nettforum? Istedenfor å ta bilde så er det enklere å google og legge ut bilder av en tilsvarende klokke. Kanskje TS planlegger å kjøpe klokken? Hvem bryr seg? Spørsmålet er hva folk syns om den. 

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, så viktig dette var mtp på at jeg skriver som AB, jeg sa aldri at bildene ikke var fra nettet? Jeg vurderer klokken, fordi jeg har andre som går litt mer under radaren og lurte derfor på om denne blir "for mye" 

Hvem skryter av dette? og som AB..? haha

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så viktig dette var mtp på at jeg skriver som AB, jeg sa aldri at bildene ikke var fra nettet? Jeg vurderer klokken, fordi jeg har andre som går litt mer under radaren og lurte derfor på om denne blir "for mye" 

Hvem skryter av dette? og som AB..? haha

Du sa at det andre bildet var hentet fra nettet for å få en annen vinkel, altså sier du indirekte at det første bildet er ditt. Ja, jeg lurer på hvorfor du vil skryte av dette, for klokken er jo gyselig.

• Liker 4
Skrevet

Jeg og også klokkefantast på min hals! Denne synes jeg dessverre er for flashy. Men dersom DU liker den spiller det vel ingen rolle hva andre mener?

Skrevet

Herregud så mange rare svar du har fått her! Jeg elsker store klokker på menn og denne hadde gjort at jeg hadde lagt ekstra godt merke til deg på en positiv måte.

Og til hun som skrev hvem i all verden har klokken sin på nattbordet? Jeg og mannen min har det. 

Anonymkode: 605d2...009

Skrevet (endret)

Synes den var fin jeg. Men det er på kanten fargerik. Jeg er mer klassisk i klesstilen og liker ikke masse farger. Men til det rette antrekket kunne denne vært dritlekker.

Har du stilen til Jan Thomas, der du kler deg som om du er 19år men pusher 40, blir det for dumt...

Er klokka fake er det også latterlig.

Til en enkel bukse, skjorte og pussede sko ville denne gjort seg. 🤗

Endret av loveli
Skrevet

Synes klokken var fin, og denne modellen stiger gjerne i verdi som brukt da ventelistene til Rolex er lange. 

Men du må nesten ha råd til det også. Det er trist med folk som tat opp 100-tusener i forbrukslån for å flashe luksusvarer. 

• Liker 1
Skrevet

Helt ok klokke. Ikke innenfor hva jeg nødvendigvis hadde valgt, men hadde aldri tenkt over det om den satt på en mann jeg likte ellers. Hadde heller aldri trodd at det var en dyr klokke, uavhengig om du hadde hatt den på deg eller om den lå på nattbordet. Hadde rett og slett aldri tenkt noe over den i det hele tatt.

Skrevet

Jeg foretrekker en stilren, tidløs og mer klassisk klokke. Det er noe som passer min stil, da jeg synes store klokker blir glorete og langt fra et statussymbol.

Men, det er jo bare min mening. Om det er en klokke som passer stilen og personligheten din ville jeg kjørt på.

Skrevet

Foretrekker klokker som er mer stilrene. Jeg synes denne er litt mye glam, men hvis du har en fin stil ellers er det kanskje ikke et stort problem.

Kvinne 24

Anonymkode: 44217...d0a

Skrevet

Ikke helt min smak, men det viktigste er jo at du liker den. Grunnen til at jeg ikke liker den så godt, er at jeg ikke er så glad i blått. 

Skrevet

Hvis klokken er ekte er den innenfor, hvis den er uekte er den totalt uaktuell! 

Anonymkode: e0139...b2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...