AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Jeg crusher så mye på sjefen. Alt med han er perfekt. Jeg vet at han er singel og vi driver å småflørter litt på fylla. Han har datet en tidligere kollega så jeg vet at det ikke ville vært en stopper for han. Jeg lurer bare på hvordan jeg skal gå frem uten at det blir kleint om han avviser meg. En måte jeg kan få han til å forstå at jeg er interessert uten å si det. Anonymkode: 3128f...8b7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Been there, done that. Det ender aldri bra. Bare innse det først som sist, så får du det mye bedre. Anonymkode: f1767...90a 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Been there, done that. Det ender aldri bra. Bare innse det først som sist, så får du det mye bedre. Anonymkode: f1767...90a Hva er det med dere som har "been there, done That"? Hvorfor går det alltid galt for dere? Trenger ikke det for ts om det gjorde for deg skjønner du. Anonymkode: f5e2d...941
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Det er fullstendig uprofesjonelt med forhold på jobben der eine rapporterar til den andre. Hadde tilbod frå ei ein gang som eg var sjef for. Takka for tilbodet og sa at ein sånn sjef er ikkje eg. Dei fleste bedrifter har reglar for slikt og oppegåande folk veit å skilje jobb og privatliv. Men det gjer tydelegvis ikkje du så eg vil berre sei: Nei, ikkje involver deg med sjefen. Anonymkode: 3d917...8be 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå