Devana Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Jeg bare lurer, prøver å gå ned noen kilo (eller ihvertfall cm rundt omkring overalt på kroppen) siden jeg har litt for mye av det gode Men...jeg går jo bare opp! Spiser ganske vanlig, har ikke prøvd noen spesiell slankekur. Går med avisa HVER DAG og får bra trim i både blokker og rundt i veiene. I tillegg trener jeg styrke hjemme og går noen turer nå og da med samboeren min. Hva gjør jeg galt? Noen syn på dette? OG hver så snill, ingen prekener eller "du er bra sånn du er", det kan bli litt slitsomt i lengden når man vet det ikke er sunt å være sånn man er.
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Du har nok fått muskler. De veier mer enn fett og dermed går du opp i vekt. Enkelt og greit.
Devana Skrevet 5. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2005 Det hadde ikke gjort noe, men jeg ser fremdeles like "lubben" ut, og er ikke strammet opp noe...
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Hvor mye har du gått opp i vekt da? Er det bare noen få kilo, kan det fremdeles være mer muskler.
Devana Skrevet 5. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2005 Jeg har gått opp ca. 7-9 kilo på en måneds tid :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Sorry, men ikke engang erfarne kroppsbyggere klarer å rase opp i muskelmasse på den måten du antyder. Du kan legge på deg kanskje opptil to kilo muskler pr år, og da skal du både trene og spise riktig. Og det vil garantert vises! Kanskje du burde legge inn noe mer "utholdenhets"trening ala sykling, løping eller rask gange? I tillegg til styrketreningen. I tillegg kan du prøve å bli litt mer bevisst på kostholdet; kutte godterier unntatt i helgene, drikke mye vann, spise magert kjøtt og fisk, begrense inntaket av brød og pasta.
Devana Skrevet 5. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2005 Sorry, men ikke engang erfarne kroppsbyggere klarer å rase opp i muskelmasse på den måten du antyder. Du kan legge på deg kanskje opptil to kilo muskler pr år, og da skal du både trene og spise riktig. Og det vil garantert vises! Kanskje du burde legge inn noe mer "utholdenhets"trening ala sykling, løping eller rask gange? I tillegg til styrketreningen. I tillegg kan du prøve å bli litt mer bevisst på kostholdet; kutte godterier unntatt i helgene, drikke mye vann, spise magert kjøtt og fisk, begrense inntaket av brød og pasta. Takk for svar, men har du lest hovedinnlegget mitt egentlig? Jeg løper hver dag med den dumme avisa jeg "går" med, i tillegg til å gå turer (noen ganger raske, andre ganger saktere). Godteri spiser jeg på lørdager, men det går egentlig mest i frukt, jeg spiser ikke mye kjøtt, mest kylling. Spiser endel pasta desverre. Og noen begrensninger innenfor matveien har jeg siden jeg sliter litt med rødt kjøtt og er veldig allergisk mot tomat (har funnet ut at det er mye middagsmat med tomat i egentlig )
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Jeg leste hovedinnlegget, ja. Men jeg kan fortsatt tenke meg at du kunne nytt godt av å legge inn litt ekstra utholdenhetstrening i form av lengre, sammenhengende økter. Selv om det er god trim å løpe med avisen, blir det for mye pauser slik at det kanskje ikke er den beste typen trening for fettforbrenning. Ang. kostholdet kan du kanskje prøve å skrive opp alt du putter i munnen i noen dager, for å se om det er noen mønstre? For det høres ut som du gjør de riktige tingene, sånn all over. Kanskje forsøke å bytte ut endel av pastaen enten med ris eller fullkornspasta; det er sunnere fordi det inneholder fiber og holder blodsukkeret jevnt over tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå