Gå til innhold

Billig og bra overnatting i London?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det? Med bra, mener jeg ikke luksus, men noe som er rent og ikke ligger altfor langt fra sentrum. Fint om det i alle fall er kort vei til tuben, slik at det er lett å komme seg rundt.

Jeg har ikke veldig god råd, men har lyst å ta med meg mine to tenåringer til London en langhelg. Flybilletter får jeg tak i til OK pris, men synes det er vanskelig å finne overnatting for tre til en ok pris.

Anonymkode: c29fa...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AirBnb

Anonymkode: 262f9...f0a

Jeg har aldri prøvd det før og er litt skeptisk. Kjedelig å plutselig stå ute på gata med to tenåringer om noe skjærer seg, men mulig jeg er paranoid?

Anonymkode: c29fa...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du syns er billig avhenger jo helt av budsjett. Legg inn alle faktorene i Hotels.com sitt søk og se hva som kommer opp. 

Anonymkode: 54ccf...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er budsjettet ditt per natt? 

Anonymkode: 52caf...9c3

Har ikke satt opp budsjett enda, men håper på rundt 1000,- per natt. Mulig det er helt uoppnåelig :P 

Anonymkode: c29fa...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bodde på cheshire hotel, var vell et kvartal unna Oxford Street. Sentralt og ikke spesielt dyrt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rom på Mstay Hotel 43 kan du få rimelig. Grei standard. De har også et leilighetshotell noen hus lengre ned i gata. Ligger rett ved Queensway og er en 5 minutters busstur unna Oxford Street. 

Anonymkode: a776b...a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Travelodge. De er billige og har flere sentrale hotell. De er ikke på søkemotorer som Booking.com, derfor havner de ofte under radaren. Vi bodde på familierom i London i sommer hos Travelodge. Vi valgte å bo i nærheten av Liverpool Street Station pga tidlig fly hjem (gangavstand til Stansted express), det hotellet hadde pen resepsjon og restaurant. Helt OK, men ikke luksus. Ville bodd der igjen hvis jeg reiser med familien og vil bo sentralt og billig med OK standard.

Anonymkode: 78846...47e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut Travelodge. De er billige og har flere sentrale hotell. De er ikke på søkemotorer som Booking.com, derfor havner de ofte under radaren. Vi bodde på familierom i London i sommer hos Travelodge. Vi valgte å bo i nærheten av Liverpool Street Station pga tidlig fly hjem (gangavstand til Stansted express), det hotellet hadde pen resepsjon og restaurant. Helt OK, men ikke luksus. Ville bodd der igjen hvis jeg reiser med familien og vil bo sentralt og billig med OK standard.

Anonymkode: 78846...47e

Støtter forslaget om Travelodge! Ingen luksus, men rent og ordentlig, og store rom etter Londonstandard (i hvert fall de jeg har bodd på). Koster heller ingenting ekstra for å få en tredje seng på rommet.

Hvilken flyplass kommer dere til? Om dere kommer til Gatwick anbefaler jeg Travelodge Southwark. Da kan dere ta tog til Blackfriars, som ligger ti minutters gange fra hotellet, og tubestasjonen ligger to minutter unna hotellet. Lurt å bestille litt god tid i forveien (meld deg på nyhetsbrev for å få beskjed om salg) for best pris. Jeg skal dit med en venninne om et par uker, og vi betalte bare £156/1650 NOK totalt for tre netter da vi bestilte i høst. :) 

Anonymkode: f9f50...b79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

St Giles

finere beligenhet og med basseng…nesten midt i hovedgaten.:nordvesta:

Anonymkode: 2c716...0e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi ligger alltid her https://www.facebook.com/GrandPlazaLondon/  Kort vei til banen, mange gode spisesteder i nærheten, rimelig hotell med veldig hyggelige ansatte. Betalte ca 1500 for to netter sist, i stor leilighet med to soverom, pluss kjøkken/stue.

Endret av morhjertegod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...