Gå til innhold

Hvorfor er det noe galt med alle som er boyfriend material?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Majott said:

Og hva er drømmen, og hvordan er drømmedama?

Drømmen er å møte ei nydelig jente med sjarm/glimt i øyet som treffer meg på et intellektuelt nivå, som liker å være seksuell med meg, som er villig til å ofre for meg det jeg vil ofre for henne.

Hun har egne meninger men er åpen for å lære, hun backer meg og står på min side, hun har gode venner og liker "egentid" og hun er aktiv, tar insj, ønsker og reise til nye steder, spise ny mat og oppleve nye ting. Hun må også kunne slå seg til ro med at det ikke ALLTID skal skje noe. 

Der de fleste "bommer" for meg er;

1- Intellektuelt, at de enten er for "sosialist" hvor folk med ambisjoner er fæle, hvor champis er bortkastet og hvor livet går ut på å gjøre det "riktige" for samfunnet og alle andre enn seg selv (nobel tanke men sjelden praktisert). Eller det motsatte, at de etter èn date forteller om ønsket om range rover, villa på vestkanten og forteller om turer til chamonix/cannes osv... Utover dette opptrer mange damer som "enkle" ved at de ikke leser, ikke har utdannelse og ikke kan utrykke seg ordentlig.

2 - Seksuell kjemi eller at jeg ikke tenner 100% på utseendet (vet hva jeg liker best men vil ikke at det skal være en brems). Igjen, føler at mange enten er "grå mus" eller fulle av fillers...

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror det finnes mange menn som deg, og kjenner av og til at jeg blir litt provosert når kvinner kaller menn playboy og fuck boy. Det er det samme, og like nedverdigende, som å kalle kvinner horer, fordi de har hatt en del partnere. 

Det bør være lov å nyte livet mens man leter etter den store kjærligheten! Å kysse mange "frosker" før man finner den rette. Ja gjøre mer enn å kysse også! 

Min erfaring med "playboys" er at når de først faller for noen, så faller de hardt. For det er ikke slik at de ikke har evne til å elske, men de er ikke "mannehorer" bare fordi de ikke falt for akkurat deg! Da var du bare ikke den rette, og det er lov å forkaste dem som ikke er den rette. Man kan ikke gå inn i et forhold med hvem som helst for å være snill! 

Jeg har vært sammen med to såkalte playboys. Første da jeg var så ung som 18 år. Han var 24, og frem til vi møttes hadde han virkelig levd livet. Den kjærlighet og lojalitet han viste meg var imidlertid enorm. Så stor at da jeg ikke var klar for å slå meg til ro sa han "Jeg forstår det, og jeg vil vente på deg." Det gjorde han også noen år, og selv da jeg fikk barn med en annen ville han stille opp og være far... om jeg ønsket det. 

Jeg valgte annerledes, men hans vennskap og lojalitet beholdt jeg. Da han ga opp tanken på oss gikk han tilbake til å rote mye rundt. "Jeg vil gjerne treffe den rette, men begynner å lure på om jeg har mistet evnen til å elske" sa han. "Den rette vil dukke opp! Jeg vet at du har mye kjærlighet i deg. Hun som vekker den vil dukke opp!" svarte jeg. Det tok mange år, men jeg fikk rett, og han er absolutt ingen playboy lenger, selv om det sikkert finnes over 100 damer som har stemplet ham som det. Nå er han gift med den store kjærligheten, og det finnes bare en dame for ham. 

Selv endte jeg også som gift med en som var "playboy" før han traff meg. Jeg tok ham ikke seriøst i starten, fordi jeg visste om det, men det ble ganske fort klart at det var virkelig kjærlighet som hadde rammet ham. Han snudde livet sitt på hodet for min del. Sa opp jobben, flyttet etter meg, og viste på alle måter at det var meg han ville ha. Min tidligere "playboy", og videre i livet lojal venn, sa "Der har du en lojal mann! Når slike som oss faller, så faller vi fullstendig. Ikke tenk på hvilken mann han har vært, for det gjelder ikke deg! Deg elsker han! Du er den han har lett etter!" 

17 år senere kan jeg si at det stemmer. Begge de tidligere "playboys" er nå lojale familiemenn. De landet der de skulle. Fant det de søkte. 

Å kalle noen playboy eller hore fordi de ikke valgte deg er ufint! Alle leter etter kjærlighet. Ekte kjærlighet! At du ikke var den noen drømmer om gjør dem ikke til dårlige mennesker. Det betyr ikke at de ikke har evne til å slå seg til ro, eller drømmer om det. Det var bare ikke du som var den rette. Det burde være ok, for man selv ønsker vel også å virkelig være den rette, og den rette er der kjærlighet er gjensidig. Altså, den som krysset din vei, men ikke falt hardt nok for deg var heller ikke den rette for deg. 

Anonymkode: 38e30...0b9

Takk. Jeg er hvertfall fuckboy i en del kvinners øyne, men det er jo ikke slik at jeg hopper til sengs med de uten noen form for interesse (joda det skjer på fylla), for jeg kunne faktisk tenke meg å se hvordan de "er". I disse tilfellene gir jeg også av meg selv og bruker det jeg har lært, for hvis det er klaff vil jeg jo ikke holde tilbake. Kontra en del andre som bare "knuller", fører nok dette til en del betatte damer dog.

Men så er jeg oppriktig ute etter ei å dele livet med, men jeg tar ikke til takke med en dame jeg ikke "faller for". Jeg trives for godt som singel i dagens situasjon til det... 

Anonymkode: c1e95...c8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Majott said:

De søker etter normale menn. Er de blitt så sjeldne nå plutselig?

Hva er en "normal" mann? Hvem definerer hva som er normalt og ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ikke rart sånne som deg TS er single og du kommer aldri til å finne noen sånn som du dømmer. Ingen er prefekt så skal du finne den perfekte kjæresten så kan du lete hele livet uten å lykkes. Lykke til med det. Tror det er du som må skjerpe deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2019 at 6:57 PM, AnonymBruker said:

Absolutt alle jeg har datet som faktisk ønsker noe seriøst, er noe rare freaks. Trodde endelig ting hadde ordnet seg, at jeg hadde møtt en flott fyr som vil ha et seriøst forhold, men det måtte selvsagt være noe galt. Han har en kjip diagnose og det forklarer hans desperasjon. Visste noe måtte komme til overflaten. 

Alle som virkelig har ønsket forhold har hatt seriøse skavanker eller barn, så de må bære seriøse av den grunn. 

De med sosiale antenner, et greit nok utseende og en normal kroppsbygning som ønsker noe seriøst er mangelvare. De som har disse kvalitetene eller bedre er de som ghoster, spiller spill og hopper fra seng til seng. Det har både jeg og alle mine venniner fått erfare. Nå er det slik at vi har klart å forutse hvem som garantert er boyfriendmaterial. Det skal en date til og du merker det, så får man bare håpe man finner en som ikke er helt awkward.

Gir opp datingappene. 

Anonymkode: 90779...aa3

Kan du ikke norsk? Det virker enten dumt eller pretensiøst å bruke så mange engelske ord og uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Jeg er ikke perfekt og har aldri påstått det. Selvsagt er det dumt å legge hodet på huggestabben ved å uttrykke seg sånn jeg gjør, for det virker veldig arrogant og ufyselig. 

Jeg er sikkert en smule bitter fordi jeg selvsagt hadde håpet på å ha en mann og barn nå, og det vet jeg gjelder for mine venninner også. Av mine 10 venninner, er 6 single og vi er i 30-årene. Min siste date, som til tross for å være langt fra perfekt, skuffet meg fordi han holdt noe viktig hemmelig og lenge i tillegg til at vi hadde lite til felles.

Jeg ser på meg selv som relativt normal på alle områder. Godt utdannet, liker å reise, har vært i mange land, gledesspreder ( med unntak av i denne tråden) sosial, trener en del og har orden i økonomien. Er midt på normalvektig og bruker moderat med sminke. Har også en normal familie. Selvsagt kan alle bli syke, men med "freaks", er det nok mer det sosiale og evnen til å tilpasse seg jeg mener.

Det er jo ikke så mye mer jeg ønsker enn en normal mann. En med et normalt liv, med normalt utseende med en normal atferd.

Det jeg mener med kjærestemateriale, for å bruke det norske ordet, er de som vil ha et forhold og viser interesse. De spiller ingen spill og engasjerer seg, varter opp litt, følger opp med meldinger. De oppfører seg slik at du forstår at de ønsker et forhold.

De som viser seg som så eksemplariske har ofte de dårligste kortene ved eksempelvis å mangle sosiale ferdigheter som en normal person har, har ekstremt dårlig selvtillit som også gjør det vanskelig å i det hele tatt få noe til å fungere. 

Til tross for dårlige dater med minimalt å snakke om og ingen felles interesser, vil disse treffes igjen og gjerne igjen. De vil så gjerne ha dame og da er det ikke så farlig om vi ikke en gang ler sammen. Det blir så desperat.

Anonymkode: 90779...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd, for trådstarter virker å legge lista for "boyfriend-materiale" veldig mye lavere enn det jeg generelt tenker på som "kjærestemateriale". Det holder tross alt ikke at en er interessert i forhold for at en skal være aktuell for forhold for en annen part :P

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, herzeleid skrev:

Artig tråd, for trådstarter virker å legge lista for "boyfriend-materiale" veldig mye lavere enn det jeg generelt tenker på som "kjærestemateriale". Det holder tross alt ikke at en er interessert i forhold for at en skal være aktuell for forhold for en annen part :P

TS har misforstått ordet "boyfriend-material"...

Anonymkode: 39e84...0fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...