Gå til innhold

Mistet lysten til å date.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble alene for 3 år siden,begynte å date ca.6-7 mnd etter bruddet og datet noen før jeg traff en det virkelig føltes riktig med. Men han hadde akkurat kommet ut av et forhold og ble forvirret over hva han ville.

Etter det ikke fungerte mellom oss,så klarer jeg ikke date mer. Nesten 1 år siden jeg har vært intim med en mann.

Jeg har jo ikke lyst til å tilbringe resten av livet alene,men etter jeg har datet de 3 årene jeg har vært alene føles det litt håpløst å møte noen som er på samme plass i livet som meg.

har lastet ned tinder igjen for å se,men kjenner jeg ikke klarer å hive meg ut i dating igjen,så jeg sveiper bort alle. 

Det føles litt håpløst når man ser etter noe spessielt og man vet at de fleste der inne kun er ute etter litt morro uten forpliktelse. 

Orker ikke enda en runde der jeg får følelser og han ikke er «klar».

blir forbanna når jeg ser hvordan menn og sikkert kvinner der inne utnyttet andre for å selv føle seg bedre og bruker folk for å føle seg mindre ensom,men samtidig ikke vil knytte seg til en person.

Dating skal være gøy og spennende,men istede er det blitt tragisk og upersonlig.

 

 

 

 

Anonymkode: c49c9...d2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg Tinder og har aldri hatt det heller, men er det ikke en sånn "bio" eller noe der man kan skrive noen personlige ord om seg selv på profilen sin? Du kan jo skrive der at du kun ønsker forhold og ikke "tilfeldige". Be om at menn som føler det samme og leter etter det samme tar kontakt, og de som er ute etter noe useriøst kan la være.

Det er vel mange som da bare sveiper forbi, men i det minste har du sagt hva du mener og får forhåpentligvis bare henvendelser fra de i samme båt som deg, som ønsker noe mer....?

Jeg er skilt selv, men orker ikke tanken på dating.... 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble alene for 3 år siden,begynte å date ca.6-7 mnd etter bruddet og datet noen før jeg traff en det virkelig føltes riktig med. Men han hadde akkurat kommet ut av et forhold og ble forvirret over hva han ville.

Etter det ikke fungerte mellom oss,så klarer jeg ikke date mer. Nesten 1 år siden jeg har vært intim med en mann.

Jeg har jo ikke lyst til å tilbringe resten av livet alene,men etter jeg har datet de 3 årene jeg har vært alene føles det litt håpløst å møte noen som er på samme plass i livet som meg.

har lastet ned tinder igjen for å se,men kjenner jeg ikke klarer å hive meg ut i dating igjen,så jeg sveiper bort alle. 

Det føles litt håpløst når man ser etter noe spessielt og man vet at de fleste der inne kun er ute etter litt morro uten forpliktelse. 

Orker ikke enda en runde der jeg får følelser og han ikke er «klar».

blir forbanna når jeg ser hvordan menn og sikkert kvinner der inne utnyttet andre for å selv føle seg bedre og bruker folk for å føle seg mindre ensom,men samtidig ikke vil knytte seg til en person.

Dating skal være gøy og spennende,men istede er det blitt tragisk og upersonlig.

Anonymkode: c49c9...d2d

Dating er en vits - jeg opplever det helt likt som deg. Mitt beste råd til deg er ikke å gi opp, men gå noen runder med deg selv og lær deg å omfavne å være alene. Å være alene er ikke det samme som å være ensom. Mange er ensomme, så det sosiale tabuet knyttet til det er hyklersk. 

Ikke kast bort tiden din på tinder. Vil du virkelig bli funnet av en mann som sitter å sveiper på telefonen sin mens han sitter på toalettet? Jeg tenker at dersom en mann ikke har ballene til å snakke til meg ute i den virkelige verden, får det bare være. Da er han ikke sterk nok til å leve sammen med meg uansett. 

Og det der med at menn ikke vil binde seg, men likevel høste fordelene av å være i et "forhold"... Det er dessverre veldig vanlig. Og hvorfor har det blitt sånn? Jo fordi det fungerer for dem - fordi kvinner er så redde for å være alene at vi tillater hva som helst. Jeg er stolt av at du brøt denne sirkelen med han og fortsatte uten. 

Men som sagt - kutt ut tinder (og nettdating) og prioriter heller deg selv ❤️

37 minutter siden, Million skrev:

Nå har ikke jeg Tinder og har aldri hatt det heller, men er det ikke en sånn "bio" eller noe der man kan skrive noen personlige ord om seg selv på profilen sin? Du kan jo skrive der at du kun ønsker forhold og ikke "tilfeldige". Be om at menn som føler det samme og leter etter det samme tar kontakt, og de som er ute etter noe useriøst kan la være.

Det er vel mange som da bare sveiper forbi, men i det minste har du sagt hva du mener og får forhåpentligvis bare henvendelser fra de i samme båt som deg, som ønsker noe mer....?

Jeg er skilt selv, men orker ikke tanken på dating.... 😛

Om det bare var så enkelt. Menn ser på bildene og tar det derfra, de leser nok ikke tekst. Og de virkelige rovdyrene, ulvene, tar ikke hensyn til hva hun vil. De tenker bare på seg selv.  

Anonymkode: 26f03...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så elsker jeg å være alene. 

Jeg har vært i et 12 år langt forhold tidligere,så har bare hatt godt av å bli kjent med meg selv og hvem er jeg uten eksen.

Men samtidig savner jeg jo selfølgelig noen i blandt. 

Jeg har en bra jobb,barn,familie og har mange venner.

og selv om mine venner er i forhold og har barn,er vi en stor del av livet til hverandre å finner på mye gøy,så jeg er absolutt ikke ensom.

jeg er på ingen måte desperat etter å finne en mann,jeg bare synes det er litt trist at dating har blitt sånn og at muligheten for å finne noen har aldri vært større,men samtidig aldri vanskeligere.

 

 

 

Anonymkode: c49c9...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så elsker jeg å være alene. 

Jeg har vært i et 12 år langt forhold tidligere,så har bare hatt godt av å bli kjent med meg selv og hvem er jeg uten eksen.

Men samtidig savner jeg jo selfølgelig noen i blandt. 

Jeg har en bra jobb,barn,familie og har mange venner.

og selv om mine venner er i forhold og har barn,er vi en stor del av livet til hverandre å finner på mye gøy,så jeg er absolutt ikke ensom.

jeg er på ingen måte desperat etter å finne en mann,jeg bare synes det er litt trist at dating har blitt sånn og at muligheten for å finne noen har aldri vært større,men samtidig aldri vanskeligere.

Anonymkode: c49c9...d2d

Men om du elsker å være alene og mener du har godt av det OG har fått barna du skal ha, så er det vel ikke noe hastverk uansett? :)

Jeg er veldig enig i det siste der, det er vel tilgjengeligheten som er roten til alt ondt i datingverdenen. Det har blitt for enkelt, rett og slett. Og ingen vil ta til takke lengre. 

Anonymkode: 26f03...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Du har datet i 3 år, det betyr ikke at du kommer til å være aleine resten av livet bare fordi du ikke har funnet en enda.

Slapp av litt. Du møter en til slutt:)

Ikke vær så desperat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.året alene her og. Har også savnet eksen noe jævlig. Han er over meg og ferdig. Hadde vært fint å blitt forelsket igjen. Og en å dele huslånet med. Tror ikke jeg finner noen ny mann. 

Anonymkode: db5f1...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Missyyy skrev:

Hvor gammel er du?

Du har datet i 3 år, det betyr ikke at du kommer til å være aleine resten av livet bare fordi du ikke har funnet en enda.

Slapp av litt. Du møter en til slutt:)

Ikke vær så desperat.

 

Jeg er 36. 

Er ikke desperat,men synes det er litt trist hvordan dating verden har blitt bare.

Alle ønsker vi vel å ha en spesiell person å komme hjem til etter en lang dag på jobb,noen å spise middag med,reise med osv.

er litt lei av at man blir kalt desperat av den grunn.

har ikke sagt at jeg MÅ ha en mann og at jeg dater 100 stk i året for å desperat lete etter den rette.

 

Anonymkode: c49c9...d2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om du elsker å være alene og mener du har godt av det OG har fått barna du skal ha, så er det vel ikke noe hastverk uansett? :)

Jeg er veldig enig i det siste der, det er vel tilgjengeligheten som er roten til alt ondt i datingverdenen. Det har blitt for enkelt, rett og slett. Og ingen vil ta til takke lengre. 

Anonymkode: 26f03...f92

Helt klart ikke noe hastverk:) 

Ønsker ikke flere barn.

Anonymkode: c49c9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...