Gå til innhold

Gikk jeg for fort frem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med en hyggelig man. Etter litt frem og tilbake skrev jeg at det var hyggelig å prate med han. Fikk hyggelig melding tilbake og tilslutt stod det «det var hyggelig. Takk det samme😊.» Svarte på meldingen og la til nederst «Lyst å heller prates på messenger?» Fikk ikke svar. Selvfølgelig kan han være opptatt men på de andre meld svarte han ganske raskt. Kanskje litt kjapt ute  å spør om messenger? Føler uansett det ligge litt opp til han å ta kontakt nå. 

Anonymkode: 254da...5af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle voksne folk som bruker messenger.

Anonymkode: 6e389...024

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle voksne folk som bruker messenger.

Anonymkode: 6e389...024

Da kan han jo bare si det?

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med heller å skulle prates på Messenger etter kun få meldinger? Spør fordi jeg selv er ny på nettdating og tenker det er jo en grunn til at man melder via den aktuelle app´en/nettsiden. Ønsker ikke å involvere meg personlig før jeg vet litt mere om hvem jeg har med å gjøre. Hvorfor sånn hastverk? Er det noen fordeler ved å bytte over til Messenger, evt sms/tlf? Selv er jeg skeptisk og vil vente med å gi FB-/Messenger-tilgang og annet. Er jeg for skeptisk/kritisk?

P.s. Spør ikke for å kritisere, men fordi jeg oppriktig lurer..

Anonymkode: 7dd3f...b67

• Liker 1
Skrevet

Er dette en mann du vet navnet på og er venner på FB fra før, eller er det en helt ny mann med kun nick i første omgang?

Hvis det er en du nettopp har blitt kjent med og ikke vet hvem er så kan det være fordi han ikke ønsker å utlevere seg helt enda, og da var det kanskje for tidlig pga det? FB er ganske personlig for de aller fleste.

Eller så kan det hende at han ble opptatt sånn at du får svar senere selvfølgelig.

Anonymkode: ff5dc...ff3

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med heller å skulle prates på Messenger etter kun få meldinger? Spør fordi jeg selv er ny på nettdating og tenker det er jo en grunn til at man melder via den aktuelle app´en/nettsiden. Ønsker ikke å involvere meg personlig før jeg vet litt mere om hvem jeg har med å gjøre. Hvorfor sånn hastverk? Er det noen fordeler ved å bytte over til Messenger, evt sms/tlf? Selv er jeg skeptisk og vil vente med å gi FB-/Messenger-tilgang og annet. Er jeg for skeptisk/kritisk?

Er så enig. Opplever det stadig på datingsider, menn som spør om vi skal prate videre på messenger og fb, gjerne folk jeg bare har utvekslet et par meldinger med. Hvorfor skal jeg legge til masse randomme menn jeg ikke kjenner på fb, det blir jo bare rart og kleint om det ikke blir noe mer mellom oss.

Anonymkode: bfa35...c74

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har snakket med en hyggelig man. Etter litt frem og tilbake skrev jeg at det var hyggelig å prate med han. Fikk hyggelig melding tilbake og tilslutt stod det «det var hyggelig. Takk det samme😊.» Svarte på meldingen og la til nederst «Lyst å heller prates på messenger?» Fikk ikke svar. Selvfølgelig kan han være opptatt men på de andre meld svarte han ganske raskt. Kanskje litt kjapt ute  å spør om messenger? Føler uansett det ligge litt opp til han å ta kontakt nå. 

Kan hende han ikke har lyst til å oppgi sin rette identitet :) Kanskje han til og med er gift. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En grunn er at min Tinder plinger x-antall ganger etter att meld har blitt motatt. Prøvd å rette opp i dette med restart og meld til tinder. Føler det blir litt mer personlig på messenger. Slipper at en får inn eventuelle andre meldinger fra andre jenter/menn. Men ser hva du meiner. Men messenger er jo ikke det samme som ålegge til på fb da. Følte bare tonen var god. Greit å være skeptisk, men kan vel gi det en sjangs  om det føkes ok? Føler liksom det er opp til hanom han vil ha mer kontakt.:-(

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en mann du vet navnet på og er venner på FB fra før, eller er det en helt ny mann med kun nick i første omgang?

Hvis det er en du nettopp har blitt kjent med og ikke vet hvem er så kan det være fordi han ikke ønsker å utlevere seg helt enda, og da var det kanskje for tidlig pga det? FB er ganske personlig for de aller fleste.

Eller så kan det hende at han ble opptatt sånn at du får svar senere selvfølgelig.

Sant det men hvorfor ikke bare si det som det er.. Vel var nok litt radkt ute med å spør muligens

Skrevet

Kan være men har mine tvil om at de er så opptatt. 😉

Skrevet

Eller han er så opptatt

Skrevet

Får gi han en sjangs. Var veldig hyggelig:)

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får gi han en sjangs. Var veldig hyggelig:)

Jeg er enig med deg i at det hadde vært bedre på messenger eller en annen plattform enn Tinder, men om du har gått for fort fram eller om det er noe annet vil du jo se etterhvert.

Det går kanskje an å ta det pr sms i stedet - eller Kik? Eller Skype? 

Krysser fingra for at han er en ok mann og at dere fortsetter den gode kontakten. :) 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg i at det hadde vært bedre på messenger eller en annen plattform enn Tinder, men om du har gått for fort fram eller om det er noe annet vil du jo se etterhvert.

Det går kanskje an å ta det pr sms i stedet - eller Kik? Eller Skype? 

Krysser fingra for at han er en ok mann og at dere fortsetter den gode kontakten. :) 

kik føler jeg er veldig  useriøst, Skype er det ikke så lange som har forsatt er mitt inntrykk. Har enda ikke hørt noe. Satse på det og takk😊

Hvis jeg ikke hører noe blir det heilt feil om jeg skriver noe😉?

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kik føler jeg er veldig  useriøst, Skype er det ikke så lange som har forsatt er mitt inntrykk. Har enda ikke hørt noe. Satse på det og takk😊

Hvis jeg ikke hører noe blir det heilt feil om jeg skriver noe😉?

Jeg tenker vel det samme som deg, at Kik er litt useriøst og Skype er det nesten ingen som bruker lengre. 

Jeg ville ikke sendt noen ny melding hvis jeg hadde sendt det om messenger og ikke fått noe svar når det før den meldingen var mye kontakt fram og tilbake. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så enig. Opplever det stadig på datingsider, menn som spør om vi skal prate videre på messenger og fb, gjerne folk jeg bare har utvekslet et par meldinger med. Hvorfor skal jeg legge til masse randomme menn jeg ikke kjenner på fb, det blir jo bare rart og kleint om det ikke blir noe mer mellom oss.

Hvis man skal sende flere meldinger kan det fort bli dyrt.

Anonymkode: 3373a...33a

Gjest padawan
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du legger til noen på Messenger så får de ikke tilgang til Facebook-profilen din. Legger du de til på Facebook får de tilgang til begge steder.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal sende flere meldinger kan det fort bli dyrt.

Fort bli dyrt?

Skrevet
1 time siden, padawan skrev:

Selv om du legger til noen på Messenger så får de ikke tilgang til Facebook-profilen din. Legger du de til på Facebook får de tilgang til begge steder.

Ikke alle som vet det

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fort bli dyrt?

Ja? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...