AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Vi reiser med to barn på tre år og seks måneder. Vi er ikke «campingplassfolk», og liker egentlig best å ha litt plass for oss selv, og ikke føle at vi bor midt i leos lekeland liksom. Samtidig er det greit å ha mulighet til å aktivisere eldste uten å måtte kjøre bil for å komme til en lekeplass. Ideelt ønsker vi en plass for oss selv, med hage, og med kort vei til strand og lekeplass. Noen erfaringer? Forslag? Anonymkode: 09a90...fba
lulus Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Lei et feriehus? Mye å velge i. Vi har feks ferier i Blokhus. Strand, sentrum, lekeplasser ikke så dyrt heller. Vi skal til Danmark til sommeren med en som da er 4 og 1 år, kommer til å leie oss feriehus igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Vi leide et flott feriehus med stor og flott hage sist sommer i Hals ved Bisnap Strand (langgrunt og barnevennlig) Anbefales 👍🏼 Kun 50 min kjøring fra Hirtshals (nord i Danmark). 1 time til Fårup sommarland, 20 min inn til Aalborg hvor du har en flott Zoo osv. Anonymkode: 14f7d...128
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Vi har prøvd begge deler og foretrekker feriesenter selv om det oftest er litt dyrere. Mer for barna å gjøre der. Anonymkode: 513bf...a02 2
JohanJen Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Har vært på Skallerup klit tre ganger på 5 år, veldig bra det. Et svært feriesenter med mange forskjellige aktiviteter, blant annet idrettshall, badeland, lekeland, bondegård med mulighet for ridning, aktivitetshus med mulighet for å lage masse forskjellig, store leke plasser, idrettsplasser, bowlinghall, ligger ved sjøen, kort vei fra Hirtshals (båten). Forskjellige type restauranter og egen matbutikk. Fordelen er at det er masse å finne på selv om været skulle være dårlig. For to år siden var vi der 4 netter, det fant vi ut var litt lite i og med at det er så utrolig mye å finne på der. Så i fjor var vi en hel uke som var akkurat passe. Fine områder å sykle på for eksempel. Litt dyrt er det jo, men får veldig mye for pengene i og med at det aller meste er inkludert (men noen aktiviteter og ridning må man betale for). Kan bo i hytter i forskjellig størrelse og standard. Vi har gått for de litt bedre og større hyttene, i fjor var i fire voksne og to barn i en hytte på 104 kvadrat med 2 bad og betalte ca 17 000 danske for en uke. Anbefales på det sterkeste, både fra meg og fra mine to jenter på 3 og 7.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har prøvd begge deler og foretrekker feriesenter selv om det oftest er litt dyrere. Mer for barna å gjøre der. Anonymkode: 513bf...a02 Enig! Vi har reist med 4 barn i forskjellige aldre i 15 år, og faller alltid tilbake på feriesenter Anonymkode: 61824...024
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 Skallerup er fantastisk 👍😀 Anonymkode: f7403...5c5
Diamant20 Skrevet 14. januar 2019 #8 Skrevet 14. januar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skallerup er fantastisk 👍😀 Anonymkode: f7403...5c5 20 timer siden, JohanJen skrev: Har vært på Skallerup klit tre ganger på 5 år, veldig bra det. Et svært feriesenter med mange forskjellige aktiviteter, blant annet idrettshall, badeland, lekeland, bondegård med mulighet for ridning, aktivitetshus med mulighet for å lage masse forskjellig, store leke plasser, idrettsplasser, bowlinghall, ligger ved sjøen, kort vei fra Hirtshals (båten). Forskjellige type restauranter og egen matbutikk. Fordelen er at det er masse å finne på selv om været skulle være dårlig. For to år siden var vi der 4 netter, det fant vi ut var litt lite i og med at det er så utrolig mye å finne på der. Så i fjor var vi en hel uke som var akkurat passe. Fine områder å sykle på for eksempel. Litt dyrt er det jo, men får veldig mye for pengene i og med at det aller meste er inkludert (men noen aktiviteter og ridning må man betale for). Kan bo i hytter i forskjellig størrelse og standard. Vi har gått for de litt bedre og større hyttene, i fjor var i fire voksne og to barn i en hytte på 104 kvadrat med 2 bad og betalte ca 17 000 danske for en uke. Anbefales på det sterkeste, både fra meg og fra mine to jenter på 3 og 7. Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå