Gå til innhold

Penis pumpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang var den før du brukte den og hva ble resultatet?

Gjerne skriv om du vet resultater fra andre du kjenner. 

Anonymkode: 4fd14...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penispumper får svamplegemet til å svulme litt opp i en kort periode etter man har brukt den. Det er ikke noe som varer flere dager, og i alle fall ikke permanent. Noen få timer kanskje.

Anonymkode: 8c926...404

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengde øker fra 21 til 23, og omkrets fra 16 til 18. Volumet går fra 336 til 465, en forskjell på 129, som tilsvarer en økning på 38%. Det etter 20 minutt med pumping. Den er etter pumping 3X en normal penis i volum i forhold til snittet. 

Jeg antar at forskjellen er relativ, i forhold til utgangspunkt. Men merkbart, absolutt. 

Varighet ca 2 timer, men lett oppsvulmet 24 timer.

Hvordan blir det mottatt av damen? Hun kommer flere ganger vaginalt og under 69 driver hun å chocker seg selv ned på den for å forsterke sin egen orgasme som resultat av tunge på klitoris og vaginal massage(g-punkt og livmorskrone). 

For min del så merker jeg en mer sensitivitet i penis, mer tydelige blodårer, musa hennes napper mer, hun er ivrig og mer dirty, hun kommer lettere og at orgasmen våre er kraftigere. På grunn av den økte opplevelsen er jo og mengden sperm klart større. Tipper det siste er resultat av at en holder på lenger. 

Kan en anbefale pumping. Jo, men ikke hver gang. En må ikke glemme at har du stor så er det ikke bare å kjøre på.

Men dama liker en pumpet penis. Hun er ikke alene om det. Det er min erfaring.

Anonymkode: 5f1d7...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...