Gå til innhold

Fargelegging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som driver med det? Jeg har gjort det i flere år og synes det er kjempegøy. Litt nostalgisk også. Da mener jeg disse fargeleggingsbøkene for voksne. :)

Anonymkode: 48b57...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvikkvas
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere som driver med det? Jeg har gjort det i flere år og synes det er kjempegøy. Litt nostalgisk også. Da mener jeg disse fargeleggingsbøkene for voksne. :)

Anonymkode: 48b57...afa

Ja, jeg liker og fargelegge. En stund siden nå. Fikk lyst å ta frem bøkene og fargeblyantene igjen. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Ja, jeg liker og fargelegge. En stund siden nå. Fikk lyst å ta frem bøkene og fargeblyantene igjen. Takk for tipset :)

Ingen årsak. Har drevet med det i flere år og synes det er morsomt. :)

Anonymkode: 48b57...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med det enda, men bruker ikke de bøkene. Jeg laster ned bilder og tegninger fra internett, som jeg fargelegger. Er veldig glad i å fargelegge gråskala-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Jeg driver med det enda, men bruker ikke de bøkene. Jeg laster ned bilder og tegninger fra internett, som jeg fargelegger. Er veldig glad i å fargelegge gråskala-bilder

Høres spennende ut. Hvor finner du slike bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Jeg driver med det enda, men bruker ikke de bøkene. Jeg laster ned bilder og tegninger fra internett, som jeg fargelegger. Er veldig glad i å fargelegge gråskala-bilder

Det har jeg sett flere gjøre, og det virker smart. Selv bruker jeg bøkene for har litt anstrengt forhold til printere. Godt å høre om flere som fargelegger. Gråskala-bilder høres spennende ut!

Anonymkode: 48b57...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvikkvas skrev:

Høres spennende ut. Hvor finner du slike bilder?

Pinterest og rett og slett Google. Har en stor, fet perm full i bilder som jeg skal fargelegge. Alle de fjerten bøkene jeg har, kommer jeg til å gi bort til et aktivitetshus.

Du kan bruke f eks dine egne bilder også. Gjør fargene om til svart-hvitt og så kan du farge i vei :)

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som er dumt nå, er at det er helt dødt på fargeleggingsgruppene på fb. Det var jo så koselig på disse, der vi inspirerte hverandre og kom med gode tips.

Nå: Nada aktivitet :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Pinterest og rett og slett Google. Har en stor, fet perm full i bilder som jeg skal fargelegge. Alle de fjerten bøkene jeg har, kommer jeg til å gi bort til et aktivitetshus.

Du kan bruke f eks dine egne bilder også. Gjør fargene om til svart-hvitt og så kan du farge i vei :)

Ok, det var ingen dum ide :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Eneste som er dumt nå, er at det er helt dødt på fargeleggingsgruppene på fb. Det var jo så koselig på disse, der vi inspirerte hverandre og kom med gode tips.

Nå: Nada aktivitet :grine:

Slike hobbyer tror jeg går litt i berg og dal perioder. Så en gang en blogger som drev med prikkfarging.  Og det så morsomt ut. Tenkte tanken og prøve, men ble visst bare med tanken. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvikkvas
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det for et par år siden,

Anonymkode: 3c1dc...951

Var så populært og den tiden. Alle skulle drive med den hobbyen. Nesten vanskelig å få kjøpt bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvikkvas skrev:

Slike hobbyer tror jeg går litt i berg og dal perioder. Så en gang en blogger som drev med prikkfarging.  Og det så morsomt ut. Tenkte tanken og prøve, men ble visst bare med tanken. 😄

Det er aldri for seint vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...