Gå til innhold

Er du admin i en gruppe på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje man kunne utveksle erfaringer? Eller det vil si, irritere oss over medlemmene sammen :biggrin:

Neida, men det er noen ting som går igjen som er litt tidkrevende og irriterende for admins, f.ex. at en del ikke leser reglene og stadig "trodde de postet i en annen gruppe", at noen ikke vil følge reglene, at noen spør de samme spørsmålene om og om igjen uten å søke i gruppen, og  uten å på på filer/album etc... Lurer på om jeg begynner å bli utbrent som admin, er litt sliten av det :P Jeg oppfører meg iallefall eksemplarisk i andre gruppen som et resultat av det!

Anonymkode: 289fa...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er bare dumme er min erfaring. Spesielt hvis de er litt eldre, ikke alltid de forstår hvordan Facebook fungerer, ikke klarer de å slette ting men skriver heller «Ops det skulle jeg ikke skrive her», de aner ikke hvordan de søker opp ting i en gruppe etc etc etc. 

Anonymkode: 42c4a...ee3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk er bare dumme er min erfaring. Spesielt hvis de er litt eldre, ikke alltid de forstår hvordan Facebook fungerer, ikke klarer de å slette ting men skriver heller «Ops det skulle jeg ikke skrive her», de aner ikke hvordan de søker opp ting i en gruppe etc etc etc. 

Anonymkode: 42c4a...ee3

Ja det er nok mye av forklaringen. 

Anonymkode: 289fa...ec4

Skrevet (endret)

Vær nå bare glad de gjør litt feil, ellers hadde ikke du vært nødvendig 😉

Jeg er admin på to store grupper på Facebook, og gjør de samme tingene hver dag som å slette spam, svare på samme spørsmål, svare på klager i innboksen min og kaste ut scammere. Det er jo "jobben" min og hele hensikten med en admin. Tåler man ikke dette så er det på tide å gi stafettpinnen videre. 

Endret av Chablis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...