AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Tenkte kanskje man kunne utveksle erfaringer? Eller det vil si, irritere oss over medlemmene sammen Neida, men det er noen ting som går igjen som er litt tidkrevende og irriterende for admins, f.ex. at en del ikke leser reglene og stadig "trodde de postet i en annen gruppe", at noen ikke vil følge reglene, at noen spør de samme spørsmålene om og om igjen uten å søke i gruppen, og uten å på på filer/album etc... Lurer på om jeg begynner å bli utbrent som admin, er litt sliten av det Jeg oppfører meg iallefall eksemplarisk i andre gruppen som et resultat av det! Anonymkode: 289fa...ec4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Folk er bare dumme er min erfaring. Spesielt hvis de er litt eldre, ikke alltid de forstår hvordan Facebook fungerer, ikke klarer de å slette ting men skriver heller «Ops det skulle jeg ikke skrive her», de aner ikke hvordan de søker opp ting i en gruppe etc etc etc. Anonymkode: 42c4a...ee3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Folk er bare dumme er min erfaring. Spesielt hvis de er litt eldre, ikke alltid de forstår hvordan Facebook fungerer, ikke klarer de å slette ting men skriver heller «Ops det skulle jeg ikke skrive her», de aner ikke hvordan de søker opp ting i en gruppe etc etc etc. Anonymkode: 42c4a...ee3 Ja det er nok mye av forklaringen. Anonymkode: 289fa...ec4
Chablis Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 (endret) Vær nå bare glad de gjør litt feil, ellers hadde ikke du vært nødvendig 😉 Jeg er admin på to store grupper på Facebook, og gjør de samme tingene hver dag som å slette spam, svare på samme spørsmål, svare på klager i innboksen min og kaste ut scammere. Det er jo "jobben" min og hele hensikten med en admin. Tåler man ikke dette så er det på tide å gi stafettpinnen videre. Endret 13. januar 2019 av Chablis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå