Gå til innhold

Puls.-/aktivitetsklokke tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg tenkte å kjøpe meg en pulsklokke, men det er så mange typer at jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal velge. Tenker selvfølgelig at valget må være det som er aktuelt for meg. 

-Skal ikke koste mer enn 2000kr

-Driver mest med styrketrening og hører at det er klokker spesielt for dette. Er litt usikker på hvordan dette fungerer, men som viser program og evt. kalorier for styreøvelsene.

-Skritteller

Må ikke være dette, men tenkte det som et utgangspunkt. Tar imot råd uansett. Tenkte at en slik klokke ville bedre motivasjonen og samtidig ha litt kontroll på treningen 😊 

Anonymkode: 39eb2...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet du spør om klokke, men kan nevne at jeg har et sånt pulsbelte (Polar H7) som festes rundt livet og kommuniserer med telefonen via bluetooth. Den er kompatibel med mange forskjellige treningsapper slik at dersom Polars egen app ikke har det som trengs, så har man mulighet til å finne andre apper med andre funksjoner. Det har ihvertfall fungert veldig bra for meg, og telefonen har man jo gjerne med seg uansett. Så hvis det ikke er et 100% krav at det må være en klokke så er det ihvertfall et alternativ.

Anonymkode: 21dd2...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med fitbit 🙂 Men tror de fleste pulsklokkene i dag er ganske gode. Hvis du leser inne på tek.no så har de ganske god beskrivelse av de forskjellige klokkene 🙂

Anonymkode: 3c23e...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kun til Apple watch, som jo er ganske dyr, men den har i alle fall muligheter for apper der du kan legge inn styrketreningsprogrammet ditt. Aldri mer fikling med notatblokk på treningssenteret 👍🏻

Jeg synes den er helt genial.

Anonymkode: ecac0...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...